Eli olen menossa vuoden 2011 kesällä kielimatkalle Englantiin. Menen joko Bournemouthiin, Isle of Wightille tai Brightoniin, kolmeksi viikoksi. Mitä suosittelisitte noista vaihtoehdoista? :) Kannattaako valita mieluummin International vai classic-kurssi? Ja kumpaa matkajärjestöä suosittelisitte, EF:ää vai STS:ää? (Perustelut, kiitos) =D
Ja jos olet käynyt kielimatkalla, niin olisi todella mukava kuulla kokemuksestasi! :)
Kysymyksiä kielimatkasta! :)
3
608
Vastaukset
- lolllipop^
Oi vähänkö ihanaa sulla luvassa ens kesänä! :) Mäkin olen aina halunnut päästä kielimatkalle. No ehkä vielä joskus.. :)
- e-liideri
Olen ex-liideri ja vetänyt STS:n kursseja niin Brightonissa kuin Bournemouthissakin. Bournemouthissa on ihana uimaranta ja se on hieman rauhallisempi kuin Brighton, vaikkakin vilkas sekin! Brighton on pikku-Lontoo, sykettä enemmän kuin Bmth:ssa. Molemmista tykkään ja kumman noista valitsetkin, niin hienoja kaupunkeja ovat. Isle of Wightista en osaa sanoa mitään.
Itse valitsisin Classic-kurssin, koska International-kursseilla suomalaiset hengaavat joka tapauksessa muiden suomalaisten kanssa, ja Classic-kurssilla saa kätevimmin kontaktin omaan liideriin, jos on huolia/ongelmia tms. - kielimatkaaja
e-liideri kirjoitti:
Olen ex-liideri ja vetänyt STS:n kursseja niin Brightonissa kuin Bournemouthissakin. Bournemouthissa on ihana uimaranta ja se on hieman rauhallisempi kuin Brighton, vaikkakin vilkas sekin! Brighton on pikku-Lontoo, sykettä enemmän kuin Bmth:ssa. Molemmista tykkään ja kumman noista valitsetkin, niin hienoja kaupunkeja ovat. Isle of Wightista en osaa sanoa mitään.
Itse valitsisin Classic-kurssin, koska International-kursseilla suomalaiset hengaavat joka tapauksessa muiden suomalaisten kanssa, ja Classic-kurssilla saa kätevimmin kontaktin omaan liideriin, jos on huolia/ongelmia tms.Kiitos vastauksestasi e-liideri! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868