Milaista toimintaa Lieksan kultturitoimi tukee ja voidaanko aiheesta keskustella?
Kultuuriapurahat
53
816
Vastaukset
- Routavaara
Kuin Nusessakin ne jaetaan automaattisesti puolueita lähellä oleville yhdistyksille
vuodesta toiseen jopa uinuville yhdistyksille kunhan muistavat anoa
Tarkoituksella ei ole niin välii? - keskusekselua
Ehottomasti pitäs tukea karhulan karjakoiran jalostus- ja kenneltoimintaa. Varsinkin illanistujaisia. Niissä kun tapaa menemään karhulan ohratuotteita mielin määrin.
Myös hirvimiesten peijaisperinne juomatarjoiluun tulisi kulttuuritoimen tormakoitua. Siinä katoaa kohtapuolin valtaisa määrä osaavia laulajia maanmanoille. Nämä tulisi digitoida ja museoida.
Myös karhunpeijaiset oli hyvä saada kultturitoimen siipien suojeluun. Mikä sen kulttuuripitoisempaa, kun karhunkaataja , joka viedään kotio peräkärryssä kolmen vuorokauden kuluttua kaadosta.
Oikeestaan muuhun hömppään ei seuraavaan kymmeneen vuoteen tukea tarvitse.Hirvipeijaasissa olen kerran ollut laulamassa ja silloin ihan palkittiin sain maistaa ruokaa myös joten se oli oikein hyvä asia kun aina ei edes saa kahvikupposta saatika konjakkia.Mutta kun teen homman niin lasikantista laulukirjaa ei ole mutta tunnen kuitenkin suomen suurimman kuoron ( Alkon mieslaulajat)ja myös olen nähnyt karhun takanani aikanaan aurausviittoja pystyttäessäni mutta haisin pahalle karhu pötki pakoon.
Mutta varsinainen asia on se että Lieksa jakaa ainoastaan taiteilijoille ja taideopiskelijoille taideapurahaa jotka hakevat eri lähteistä rahaa taidenäyttelyihin mutta pelimannit saa penkillä pötköttää, koska he eivät ole taiteilijoita eikä myöskään urheilijoita joita avustetaan.eri muodoin.MK- har astus
markkukorpinen kirjoitti:
Hirvipeijaasissa olen kerran ollut laulamassa ja silloin ihan palkittiin sain maistaa ruokaa myös joten se oli oikein hyvä asia kun aina ei edes saa kahvikupposta saatika konjakkia.Mutta kun teen homman niin lasikantista laulukirjaa ei ole mutta tunnen kuitenkin suomen suurimman kuoron ( Alkon mieslaulajat)ja myös olen nähnyt karhun takanani aikanaan aurausviittoja pystyttäessäni mutta haisin pahalle karhu pötki pakoon.
Mutta varsinainen asia on se että Lieksa jakaa ainoastaan taiteilijoille ja taideopiskelijoille taideapurahaa jotka hakevat eri lähteistä rahaa taidenäyttelyihin mutta pelimannit saa penkillä pötköttää, koska he eivät ole taiteilijoita eikä myöskään urheilijoita joita avustetaan.eri muodoin.MKKaraoke siinä missä muutkin harrastukset on harrastuksia. Ei kukaan sukankutoja tai pitsinnyplääjä ole hakemassa ja vaatimassa yhteiskunnalta apurahoja. Se jos harrastaminen muuttuu työksi ja käy kukkaron päälle eikä pelimerkkejä tule, niin se pitää muuttaa sellaiseen johon on varaa.
Toisaalta tämä sama asia on jo kolmannen kerran täällä kirjoituksissa, joten oisko syytä höllätä. har astus kirjoitti:
Karaoke siinä missä muutkin harrastukset on harrastuksia. Ei kukaan sukankutoja tai pitsinnyplääjä ole hakemassa ja vaatimassa yhteiskunnalta apurahoja. Se jos harrastaminen muuttuu työksi ja käy kukkaron päälle eikä pelimerkkejä tule, niin se pitää muuttaa sellaiseen johon on varaa.
Toisaalta tämä sama asia on jo kolmannen kerran täällä kirjoituksissa, joten oisko syytä höllätä.Olen samaa mieltä että harrastukset on harrastuksia ja voinen kulkea metsässä ja jopa tienata ellei sitten eksy väärälle polulle jossa vartioidaan ja nyt sitten syksyllä aloitetaan metsien lannoitus ettei sieltä enää voida käyttää vapaata liikkumisoikeutta ja marjojen poimintaa.
Kuitenkin arvostan juuri noita sukankutojia ja pitsinnyplääjiä ja heidän työtä joissa voidaan myöskin jopa kilpailla aivan kuin urheilussa joissa palkitaan.
Karaokea voidaan todella harrastaa mutta on myöskin muita laulukilpailuja joihin olen osallistunut esim nyt viime perjantaina ja se oli orkesterin kanssa.
Onko sitten oikein sekään,että sinun työkaluja kulutaa toiset ja sinä huollatat ja maksat niiden korjauksen?
Kysymys on nyt kuitenkin siitäkin ,että joidenkin työ on maalaustaide ja hän ei elätä sillä itseään vaan apurahoja tulee ja niitä haetaan mikä on sitten yleisöä palvelevaa toimintaa,eikö myöskin musiikki ole sielulle ravintoa vaikka aikanaan Jerikon muurit murtuivat kun oinaansarviin puhallettiin mutta sitä ennen mitä tapahtui lihassa?
Kysymys ei ole nyt ainoastaan minusta vaan periaatteesta avustetaanko ainoastaan Lieksan ulkopuolelta olevia toimijoita suoranaisesti.joten tässä suhteessa minulla on sananvapaus myös.MK
- tarvitseville,
ei henkilöille, yhdistyksille, ei kenellekään, jotka ovat hyvin toimeentulevia ja vailla muutenkin minkäänlaista avun tarvetta. Meille jokaiselle on vapaaehtoista kulttuurin tekeminen, joten lopetetaanpa se valittaminen.
Näet asian sitten niin ja aivanko oikein kuka tarvitsee?
Todella vapaaehtoista on myöskin tuottaa ulkopuolisia kuttuuritarjontaa ja olla niin helekatin tasapäistä ja kateellista ettei luoteta omiin kykyihin ja jos luottaa niin sitä kaikin tavoin yksilön kohdalla pyritään sammuttamaan ja siten ollaan valmiita vaatimaan resusseja lisää korjaavaan toimintaan.Minä näen asian siteen että ilo on osa elämää ja ihmisillä eri tarpeet yksilöllisesti miten hän elämän kokee.MK- niin saarnaajat,
Näet asian sitten niin ja aivanko oikein kuka tarvitsee?
Todella vapaaehtoista on myöskin tuottaa ulkopuolisia kuttuuritarjontaa ja olla niin helekatin tasapäistä ja kateellista ettei luoteta omiin kykyihin ja jos luottaa niin sitä kaikin tavoin yksilön kohdalla pyritään sammuttamaan ja siten ollaan valmiita vaatimaan resusseja lisää korjaavaan toimintaan.Minä näen asian siteen että ilo on osa elämää ja ihmisillä eri tarpeet yksilöllisesti miten hän elämän kokee.MKkuin muutkin vapaaehtoiset viihdyttäjät tekevät pyyteetöntä työtään ilolla ja halulla tukien kansalaista, kansalaisia, jotka saavat siitä voimaa henkisen minänsä ilokkeeksi ja voimaksi, tästä kaikesta viihdyttäjä saakoon kiitoksen paikallisesti ihmisiltä jotka häntä ylistävät. Tämä kiitos on paljon arvokkaampaa, kuin mikään kerjätty almu, tai korvaus materiana, sillä onhan kysymys vapaaehtoisuudesta.
niin saarnaajat, kirjoitti:
kuin muutkin vapaaehtoiset viihdyttäjät tekevät pyyteetöntä työtään ilolla ja halulla tukien kansalaista, kansalaisia, jotka saavat siitä voimaa henkisen minänsä ilokkeeksi ja voimaksi, tästä kaikesta viihdyttäjä saakoon kiitoksen paikallisesti ihmisiltä jotka häntä ylistävät. Tämä kiitos on paljon arvokkaampaa, kuin mikään kerjätty almu, tai korvaus materiana, sillä onhan kysymys vapaaehtoisuudesta.
Kepponen saarna on jos vain viihdytetään se on leipäpapin hommaa, miten sitten seurakunnan työntekijät tekevät pyyteetöntä työtä? siitä on minulla hieman korvantakana muistoa kun suru kohtasi niin ei tie päässyt menemään kuralle kukaan ei käynyt luonani ainoastaan keittäjä joten kiitos.
JOs olisin ainoastaan näiden keskustelujen varassa ja kulttuuritoimen kiitoksen varassa niiin olisin ajat sitten paiholassa tai hautausmaalla.Eli kyllä kansa tietää.
Mulle ei tarvitse puhua vapaaehtoistoiminnasta sen verran sitä olen elämäni aikana tehnyt ja erilaista toimintaa joskus tavnnut ihmisen sängyn pohjalta ja toimittanut hoitoon ja joillekkin saattanut turvallisen toimeentulon joka oli sitä vailla yms
On kuitenkin kysymys siitä mitä mielletään joksikin hyväksi asiaksi joskus on haukuttu kun olen iltatorilla mutta kuitenkin ei aina ole löytynyt ketään muutakaan joka tulisi kutsun käydessä toisesta pitäjästä paikalle ilmaiseksi hieman "vouhottamaan" eli juontamaan ohjelmaa.Olen ihminen ja tunnen mikä on oikein ja mikä hyväksikäyttöäMK- kohdallasi
Kepponen saarna on jos vain viihdytetään se on leipäpapin hommaa, miten sitten seurakunnan työntekijät tekevät pyyteetöntä työtä? siitä on minulla hieman korvantakana muistoa kun suru kohtasi niin ei tie päässyt menemään kuralle kukaan ei käynyt luonani ainoastaan keittäjä joten kiitos.
JOs olisin ainoastaan näiden keskustelujen varassa ja kulttuuritoimen kiitoksen varassa niiin olisin ajat sitten paiholassa tai hautausmaalla.Eli kyllä kansa tietää.
Mulle ei tarvitse puhua vapaaehtoistoiminnasta sen verran sitä olen elämäni aikana tehnyt ja erilaista toimintaa joskus tavnnut ihmisen sängyn pohjalta ja toimittanut hoitoon ja joillekkin saattanut turvallisen toimeentulon joka oli sitä vailla yms
On kuitenkin kysymys siitä mitä mielletään joksikin hyväksi asiaksi joskus on haukuttu kun olen iltatorilla mutta kuitenkin ei aina ole löytynyt ketään muutakaan joka tulisi kutsun käydessä toisesta pitäjästä paikalle ilmaiseksi hieman "vouhottamaan" eli juontamaan ohjelmaa.Olen ihminen ja tunnen mikä on oikein ja mikä hyväksikäyttöäMKolisi tarpeen, koska sinulla on suuri tarve esiintyä, olla näkyvillä, siksipä laita lehteen ilmoitus, että teen 50€ tuntipalkalla esiintymistyötä, missä ja milloin tahansa, lisätään vielä, että matka ja muut kulukorvaukset lisäksi.
kohdallasi kirjoitti:
olisi tarpeen, koska sinulla on suuri tarve esiintyä, olla näkyvillä, siksipä laita lehteen ilmoitus, että teen 50€ tuntipalkalla esiintymistyötä, missä ja milloin tahansa, lisätään vielä, että matka ja muut kulukorvaukset lisäksi.
Aika hyvin suorastaan vittuiltu mainostamisesta.
Ensinnäkin silloinkaan en tienaa jos mainostan parilla sadalla ja saan 50 niin silloin jään häviölle 150 e
Olen asian nostanut esille ja voinen todeta ei myöskään perheenjäsen työtön musiikin opiskelijana ole saanut tukea mutta opettaja kylläkin missä lienee nyt soittelemassa? MK- hoi missä
Aika hyvin suorastaan vittuiltu mainostamisesta.
Ensinnäkin silloinkaan en tienaa jos mainostan parilla sadalla ja saan 50 niin silloin jään häviölle 150 e
Olen asian nostanut esille ja voinen todeta ei myöskään perheenjäsen työtön musiikin opiskelijana ole saanut tukea mutta opettaja kylläkin missä lienee nyt soittelemassa? MKolet? Mainostaminen maksaa, mutta se myös poikii enemmän kuin kerran. Jos olet hyvä ja rakastettava esiintyjä, niin vähintään kolminkertainen mainosarvo seuraa pelkästään vastaanottajan suunnasta ja huom. montako kuuntelijaa sinulla olikaan per. laaki esitystä? Jos taasen esiinnyt tympeänoloisesti, se huono mainos onkin jo kaksitoistakertainen, joten silleesti.
- sinäminäme?
Kuka siis tarvitsee apurahaa mielestäsi,sano esimerkki?
hoi missä kirjoitti:
olet? Mainostaminen maksaa, mutta se myös poikii enemmän kuin kerran. Jos olet hyvä ja rakastettava esiintyjä, niin vähintään kolminkertainen mainosarvo seuraa pelkästään vastaanottajan suunnasta ja huom. montako kuuntelijaa sinulla olikaan per. laaki esitystä? Jos taasen esiinnyt tympeänoloisesti, se huono mainos onkin jo kaksitoistakertainen, joten silleesti.
Taasen esiinnyn jossakin ja voinen sinulle mainita että joskus ihan hymyilyttää nämä paskanjauhannat ja se voi välähtää mieleen vaikka kesken esityksen ja silloin voi nauru päästä ja pieru paukahtaa
Tiedätkö olen vanha levylaulaja on varastossa ollut aikanaan monta levyä jolle olen laulanut latulevyä kovalevyä ja jopa kuparilevyä ja jopa pinkopahvia ja niille hoilasin ja sirkkeli ja saha laulo
Mutta olen myöskin "pönttölaulaja" kun jäähallia puuhattiin lauloin valtuustosalissa en etsi valtaa loistoa minä lauloin hieman siksi ettei ole vastakkainasettelua urheilu ja kulttuuri toiset sitten kertoi kuulijoille satuja. Mutta kuitenkin olet saanut nyt parjata jälleen joten iloitse MKsinäminäme? kirjoitti:
Kuka siis tarvitsee apurahaa mielestäsi,sano esimerkki?
On kuitenkin niin,että jopa Suomen mestaruus jätetään huomiotta kun toisia kukitetaan ja kirjekuoria jaetaan
Meillä kuitenkin mielestäni ei joka päivä sada Suomenmestareita oli ala mikä hyvänsä jotkut ovat menestyneet opiskelijoiden piirissä jopa kansainvälisesti mestaruuksia saaden ja mielestäni niillä on arvo sinänsä,mutta on myös lahjakkuuksia joilla ei ole varaa harrastaa,mutta sanon kuitenkin senkin asian,että esim vammaisurheilijoita ei niin ole huomioitu kuin vasta jälkikäteen esim ampujaa.
Omalta kohdalta IT lehti kertoi asian,että myös vammaisena voi harrastaa ja se ei estä laulamista mutta laulullani peitän tuskan ja jopa muuta elämässä eli lauloin surun pois eihän meitä surulla ruokita ,joten yli puoli vuotta menee taas ennenkuin pääsen koiven tutkimukseen.MK
- reino eihelismaa
Siinäpä keskustelun aihetta Markku hyvä ja muutikin asiasta kinnostuneet!
Lieksan kulttuuritoimi,lautakunta jne. lautakunnathan valitaan poliittisin merustein,ei niinkään
asiantuntemuksen perusteella.Ihan yksinkertaisesti voisi ajatella,että esim.taideapurahat myönnetään
mieltymysten perusteella,jos jostain tykkää siitä vain ehdottamaan ja jos jostain ei tykkää ,äänestyksellä
ehdotus kumoon.Ja sitä rataa,hyvä veli ja veljen tyttö systeemi toimii.
Kun katselee esim.juuri taideapurahojen hakijoita niin ihmettelee miten Lieksaan on ja onko kytköksiä.
En ihan varma säännöistä ole mutta eikö tarkoitus olisi juuri lieksalaisia taiteilijoita tai opiskelijoita tukea?
No,kuka sitten on taiteilija? Mitä arvostetaan?Mikä on kulttuuria? Kyllä päätösten perusteella on
tullut selväksi,että ns.populaarimusiikki on melkoisen taka-alalla.Tämä on sitä ikuista mielipide asiaa.
Esimerkkinä voisin sanoa,että karaoke on Jananissa ja monissa muissakin Aasian maissa kovasti arvostettu
ja tunnustettu musiikin laji,toisin kuin meillä se mielletään ihan hömpäksi.
Muutenkaan ns.kevyt musiiki on melkein "pannassa" Lieksan kulttuuritoimessa.
Onhan meillä puhallinmusiikkia,katsotaanko sen riittävän,no nyt myöskin pinnalle noussut
Pielinen soi..
Mutta annnetaan kaikkien kukkien kukkia ja toivotaan hyvää keskustelua,valoisaan malliin.Kukat kukkii ja juuri hankittiin lisää,sitä ennen kuitenkin tuli käytyä etsimässä korvasieniä joita löyty kourallinen onko aika vielä ?
Mutta kiitos mielipiteistä MK- pelar kunia
Kukat kukkii ja juuri hankittiin lisää,sitä ennen kuitenkin tuli käytyä etsimässä korvasieniä joita löyty kourallinen onko aika vielä ?
Mutta kiitos mielipiteistä MKKiitos kiitos.
- kulttuuritoimen on
tuettava pelkästään karaookea / tuota lieksassa syntynyttä kansanperinnettä 11 / 6
Lieksassa ei ole syntynyt karaoke mutta se on kasvanut nyt hyvinkin laajaksi toiminnaksi ja myöskin oppia haetaan muualta Suomesta vasta juuri jopa ulkomailta kisoista esim laivalla kisaillessa.
Mutta moni joutuu hankkimaan opastusta esim Joensuusta jossa itse olen myös käynyt mutta aikanaan myöskin Lavatähti koulutuksessa JYväskylästä jossa oli Lieksalaisia joitakin mukana.
Mutta olen useasti todennut asian,että jos kerran joidenkin harrastusta tuetaan esim eri seuroille annetaan tukea niin miksi sitten suuri joukko laulun harrastajia jätetään ulkopuolelle jotka esiintyvät muutenkin ja siten tuottavat omalla panoksella nimenomaan Lieksalaisille musiikin saralla palvelua hankkimalla sen tuotamiseen laitteita esim mutta suurimmat rahat saavat henkilöt jotka toimivat Lieksan ulkopuolella ja edustavat joitakin tiettyä toimintaa joten se on hyvin yksipuolista esittelijoiden ja lautakunnan jäsenten mieltymistä tiettyyn kaavaan.
Muuten eilen oli Lieksan kisojen karsinta jossa en ole ollut mukana mutta keskityn nyt sitten Kirkossa laulamiseen nyt maanantaina ja sitten viikonpäästä Kolin kirkossa lauantaina koska Joensuusta yhdistykset pyysivät ja tulen hakemaan tarkoitukseen Kulttuuriapurahaa joten se ei ole karaokea.MK- elä ota onkkees
Lieksassa ei ole syntynyt karaoke mutta se on kasvanut nyt hyvinkin laajaksi toiminnaksi ja myöskin oppia haetaan muualta Suomesta vasta juuri jopa ulkomailta kisoista esim laivalla kisaillessa.
Mutta moni joutuu hankkimaan opastusta esim Joensuusta jossa itse olen myös käynyt mutta aikanaan myöskin Lavatähti koulutuksessa JYväskylästä jossa oli Lieksalaisia joitakin mukana.
Mutta olen useasti todennut asian,että jos kerran joidenkin harrastusta tuetaan esim eri seuroille annetaan tukea niin miksi sitten suuri joukko laulun harrastajia jätetään ulkopuolelle jotka esiintyvät muutenkin ja siten tuottavat omalla panoksella nimenomaan Lieksalaisille musiikin saralla palvelua hankkimalla sen tuotamiseen laitteita esim mutta suurimmat rahat saavat henkilöt jotka toimivat Lieksan ulkopuolella ja edustavat joitakin tiettyä toimintaa joten se on hyvin yksipuolista esittelijoiden ja lautakunnan jäsenten mieltymistä tiettyyn kaavaan.
Muuten eilen oli Lieksan kisojen karsinta jossa en ole ollut mukana mutta keskityn nyt sitten Kirkossa laulamiseen nyt maanantaina ja sitten viikonpäästä Kolin kirkossa lauantaina koska Joensuusta yhdistykset pyysivät ja tulen hakemaan tarkoitukseen Kulttuuriapurahaa joten se ei ole karaokea.MKhyvä hölömö kehtoo tuas alakkoo nuita samoja lorsata. etkö ällyy että tahallaan sinnuu provosoivat jotta suavat naaroo holmöyvellesi.
elä ota onkkees kirjoitti:
hyvä hölömö kehtoo tuas alakkoo nuita samoja lorsata. etkö ällyy että tahallaan sinnuu provosoivat jotta suavat naaroo holmöyvellesi.
Siksi päästelen piruja takaisin.
En ole siinä suhteessa ymmärtämätön joutavilla jotakin.
Mutta on sitä asian tynkää myös mukana mitä totean.MKTuli sitten taas hyvin kunnioittava ilmaisu kohtaani.
Mutta meillä Suomessa pitäisi olla toiminta tasa-arvoista niin nuoret kuin vanhemmat.
Kun totesin laulavani kirkossa siellä en ole karaokea laulanut mutta todella huomenna laulan kirkossa tilaisuudessa jossa on solistiosuus ja vierailimme myöskin kolin kirkossa taannoin ja nyt tuli sinne kutsu laulamaan kirkkoon ja se on ensi lauantaina etelän hiihtolomien aikaan.
Muuten kulttuuria on myöskin Esa Pakarisen laulut mutta myöskin hyvin vaativissa valtakunnallisissa kisoissa toissa vuonna finaalissa 10 joukossa sadoista karsintaan osallistuneista .Olen ollut mukana ja viime vuonna Seinäjoella senioritangokisoissa ja siellä ei ollut Pohjois Karjalasta kuin yksi nainen mukana minun lisäksi ja kisa tapahtui orkesterin mukana
Nyt en ole osallistunut Lieksan kisaan keskityn parhaillaan valtakunnalliseen eläkeliiton karaokekisaan johon pääsin mukaan jo karsinnoissa.
Mutta oikein hyvää harrastusta sinulle mitä teetkin omaksi iloksi.MK- on harrastusta
Tuli sitten taas hyvin kunnioittava ilmaisu kohtaani.
Mutta meillä Suomessa pitäisi olla toiminta tasa-arvoista niin nuoret kuin vanhemmat.
Kun totesin laulavani kirkossa siellä en ole karaokea laulanut mutta todella huomenna laulan kirkossa tilaisuudessa jossa on solistiosuus ja vierailimme myöskin kolin kirkossa taannoin ja nyt tuli sinne kutsu laulamaan kirkkoon ja se on ensi lauantaina etelän hiihtolomien aikaan.
Muuten kulttuuria on myöskin Esa Pakarisen laulut mutta myöskin hyvin vaativissa valtakunnallisissa kisoissa toissa vuonna finaalissa 10 joukossa sadoista karsintaan osallistuneista .Olen ollut mukana ja viime vuonna Seinäjoella senioritangokisoissa ja siellä ei ollut Pohjois Karjalasta kuin yksi nainen mukana minun lisäksi ja kisa tapahtui orkesterin mukana
Nyt en ole osallistunut Lieksan kisaan keskityn parhaillaan valtakunnalliseen eläkeliiton karaokekisaan johon pääsin mukaan jo karsinnoissa.
Mutta oikein hyvää harrastusta sinulle mitä teetkin omaksi iloksi.MKNuo mainitut kisat, jotka on mainittu. Ilmottautuminen tapahtuu raksi ruutuun periaatteella. Eli haluatko osallistua ja haluatko osallistua semiin. Maksat osalllistumismaksun ja varaat samalla majoituksen ko. paikasta. Näin se menee.
Kuinkahan se menisi jos vaikka jääkiekon Suomisarjaan olisi samainen menettely. Lieksan Hurtat pelaa HIFKiä vastaan Lieksan areenalla.
Noista karaokekeskusteluista on sitten ihan oma osionsa, joita vilkaisemalla saa kuvan tuosta harrastuksesta. Täällä Lieksa osiolla on aivan tarpeeksi luettu noita samoja juttuja.
Noita karaoken kisoja on joka puolella Suomea ja kaikki ovat sitten sm kisoja. - ehorottomasti
on harrastusta kirjoitti:
Nuo mainitut kisat, jotka on mainittu. Ilmottautuminen tapahtuu raksi ruutuun periaatteella. Eli haluatko osallistua ja haluatko osallistua semiin. Maksat osalllistumismaksun ja varaat samalla majoituksen ko. paikasta. Näin se menee.
Kuinkahan se menisi jos vaikka jääkiekon Suomisarjaan olisi samainen menettely. Lieksan Hurtat pelaa HIFKiä vastaan Lieksan areenalla.
Noista karaokekeskusteluista on sitten ihan oma osionsa, joita vilkaisemalla saa kuvan tuosta harrastuksesta. Täällä Lieksa osiolla on aivan tarpeeksi luettu noita samoja juttuja.
Noita karaoken kisoja on joka puolella Suomea ja kaikki ovat sitten sm kisoja.Ehottomasti pitäs tukea karhulan karjakoiran jalostus- ja kenneltoimintaa. Varsinkin illanistujaisia. Niissä kun tapaa menemään karhulan ohratuotteita mielin määrin.
Myös hirvimiesten peijaisperinne juomatarjoiluun tulisi kulttuuritoimen tormakoitua. Siinä katoaa kohtapuolin valtaisa määrä osaavia laulajia maanmanoille. Nämä tulisi digitoida ja museoida.
Myös karhunpeijaiset oli hyvä saada kultturitoimen siipien suojeluun. Mikä sen kulttuuripitoisempaa, kun karhunkaataja , joka viedään kotio peräkärryssä kolmen vuorokauden kuluttua kaadosta.
Oikeestaan muuhun hömppään ei seuraavaan kymmeneen vuoteen tukea tarvitse. on harrastusta kirjoitti:
Nuo mainitut kisat, jotka on mainittu. Ilmottautuminen tapahtuu raksi ruutuun periaatteella. Eli haluatko osallistua ja haluatko osallistua semiin. Maksat osalllistumismaksun ja varaat samalla majoituksen ko. paikasta. Näin se menee.
Noita karaoken kisoja on joka puolella Suomea ja kaikki ovat sitten sm kisoja.Kuitenkin kultakurkkukisoissa ei ole osallistumismaksua vaan todella jopa hotellimajoitus on ollut kiven takana eli matkaa saattaa tulla vielä kisapaikalle.
Mutta todella tietosi ei tasmaa vaan jos osallistujia on kisassa niin kyllä siellä karsintaa tapahtuu ja myöskin joku saattaa päästä semifinaalin ensimmäisell kierrokselle mutta sitten erotellaan jo jyvät akanoista.
Nyt muuten toin kirjoituksessani esiin myös kirkkokonserttin ja tangokisat jotka eivät ole karaokea.
Mutta toivon myös hyviä karhunkaatoja mutta juomat vähemmälle koska juomalla saattaa lähteä akka talosta.tai muuten joutuu ulkoruokintaan.MK- omat tekstisi
Kuitenkin kultakurkkukisoissa ei ole osallistumismaksua vaan todella jopa hotellimajoitus on ollut kiven takana eli matkaa saattaa tulla vielä kisapaikalle.
Mutta todella tietosi ei tasmaa vaan jos osallistujia on kisassa niin kyllä siellä karsintaa tapahtuu ja myöskin joku saattaa päästä semifinaalin ensimmäisell kierrokselle mutta sitten erotellaan jo jyvät akanoista.
Nyt muuten toin kirjoituksessani esiin myös kirkkokonserttin ja tangokisat jotka eivät ole karaokea.
Mutta toivon myös hyviä karhunkaatoja mutta juomat vähemmälle koska juomalla saattaa lähteä akka talosta.tai muuten joutuu ulkoruokintaan.MKOn niin vähän ollut tuosta apurahasta puhetta.
Samoi pienii maitolaituri karsintoja edelleen mitä joka kaljakuppilassa ympäri Suomen järjestetään.
Tuosta ketjusta löytys näköjään noi ilmoittautumismaksutkin. Osallistuminen oiski ovensuulla.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9153659 omat tekstisi kirjoitti:
On niin vähän ollut tuosta apurahasta puhetta.
Samoi pienii maitolaituri karsintoja edelleen mitä joka kaljakuppilassa ympäri Suomen järjestetään.
Tuosta ketjusta löytys näköjään noi ilmoittautumismaksutkin. Osallistuminen oiski ovensuulla.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9153659Kuitenkin totean sen seikan,että muualla kyllä tuetaan jopa levyn tekoa mutta saikao mitään tukea nyt esim Mervi joka juuri teki pitkäsoiton?
Kun nytkin katsoo lehdestä tai vaikka kaupungin sivustolta mihin toimintaa varoja käytetään avustuksina ja jopa palkkauksiin niin näkee kenen sydäntä mikin asia on.
Kysyn myöskin miten nämä avustusta saaneet ovat toimineet sitten Lieksassa?
Kun syytetään että eläkelaistä ei tarvitse tukea niin kuitenkin eri järjestöjä seuroja tuetaan ja urheilijoita palkitaan niin silloin katson aiheelliseksi tuoda myös asiat esiin eli ryhdytäänkö sitten kaikki nuo määrärahat poistamaan koska jokainen toimikoon omin varoin jos näin on niin se olisi kyllä melko karseaa noita toimijoita kohtaan otampa piruutani esiin vaikka avantouinnin sekin koppi maksoi kaupungille melkoisesti eikö sekin ole joillekin tukea.
Mitä tulle noihin kilpailuihin niin seniorilaulukisassa on maksu 25 e ja hyvästi monelle myös Kainuun tangokisoissa jotka eivät ole karaokea.
Mutta olen nähnyt myöskin todella myös rahakeruuta ja olen jopa saanut rahani takaisin koska kyseessä oli selkeä sopimuksen rikkominen ja kannatta myös tarkistaa onko kisat todella ettei käy kuin kerran minulle ajoin Juankoskelle niin kisapaikka oli konkurssissa jotta sillee MK- ja topakasti
Kuitenkin totean sen seikan,että muualla kyllä tuetaan jopa levyn tekoa mutta saikao mitään tukea nyt esim Mervi joka juuri teki pitkäsoiton?
Kun nytkin katsoo lehdestä tai vaikka kaupungin sivustolta mihin toimintaa varoja käytetään avustuksina ja jopa palkkauksiin niin näkee kenen sydäntä mikin asia on.
Kun syytetään että eläkelaistä ei tarvitse tukea niin kuitenkin eri järjestöjä seuroja tuetaan ja urheilijoita palkitaan niin silloin katson aiheelliseksi tuoda myös asiat esiin eli ryhdytäänkö sitten kaikki nuo määrärahat poistamaan koska jokainen toimikoon omin varoin jos näin on niin se olisi kyllä melko karseaa noita toimijoita kohtaan otampa piruutani esiin vaikka avantouinnin sekin koppi maksoi kaupungille melkoisesti eikö sekin ole joillekin tukea.
Mitä tulle noihin kilpailuihin niin seniorilaulukisassa on maksu 25 e ja hyvästi monelle myös Kainuun tangokisoissa jotka eivät ole karaokea.
Mutta olen nähnyt myöskin todella myös rahakeruuta ja olen jopa saanut rahani takaisin koska kyseessä oli selkeä sopimuksen rikkominen ja kannatta myös tarkistaa onko kisat todella ettei käy kuin kerran minulle ajoin Juankoskelle niin kisapaikka oli konkurssissa jotta sillee MKhttp://www.jarviradio.net/index.php?option=com_content&view=article&id=78:karaokemm2010&catid=34:ajankohtaista
Pittääpä ilmottautua MM karajokkeen ja hakia kultturi apurahaa kaupungilta ainakin viistonnii matkoihin, mangeri eli kuskin kuluihin ja baarilinimentteihin. Sillähän muutaman päivän Moskovassa hilluskii kivasti. - Turon startti
ja topakasti kirjoitti:
http://www.jarviradio.net/index.php?option=com_content&view=article&id=78:karaokemm2010&catid=34:ajankohtaista
Pittääpä ilmottautua MM karajokkeen ja hakia kultturi apurahaa kaupungilta ainakin viistonnii matkoihin, mangeri eli kuskin kuluihin ja baarilinimentteihin. Sillähän muutaman päivän Moskovassa hilluskii kivasti. - Riituntuttero
Kuitenkin totean sen seikan,että muualla kyllä tuetaan jopa levyn tekoa mutta saikao mitään tukea nyt esim Mervi joka juuri teki pitkäsoiton?
Mutta olen nähnyt myöskin todella myös rahakeruuta ja olen jopa saanut rahani takaisin koska kyseessä oli selkeä sopimuksen rikkominen ja kannatta myös tarkistaa onko kisat todella ettei käy kuin kerran minulle ajoin Juankoskelle niin kisapaikka oli konkurssissa jotta sillee MKEn ymmärä miksi Lieksan kaupungin pitäisi tukea 'eläkeläisen vapaa ajan harrastuksia' kuten karaokea!
Jos eläkeläisten vapaa ajan harrastuksia alettaisiin tukemaan kulttuuriapurahoilla niin samalla viivalla olisi ikänsä työkyvyttymyys eläkkeellä olevat ns 'ajankulukseen urheilijat', jostain hoitokodista aikuistuneet mualarit jne.
Jos noita lauluhommia alettaisiin tukea, niin luulisin että ensisijaisena tukemis kohteena olisi Lieksan mieslaulajat ! Riituntuttero kirjoitti:
En ymmärä miksi Lieksan kaupungin pitäisi tukea 'eläkeläisen vapaa ajan harrastuksia' kuten karaokea!
Jos eläkeläisten vapaa ajan harrastuksia alettaisiin tukemaan kulttuuriapurahoilla niin samalla viivalla olisi ikänsä työkyvyttymyys eläkkeellä olevat ns 'ajankulukseen urheilijat', jostain hoitokodista aikuistuneet mualarit jne.
Jos noita lauluhommia alettaisiin tukea, niin luulisin että ensisijaisena tukemis kohteena olisi Lieksan mieslaulajat !Kyllä kuoroilla on mahdollisuus hakea toiminta-avustusta ja myöskin jopa matka-avustusta ja kyllä yhdistyksiä myös tuetaan. katso ne mahdollisuudet kaupungin sivustolta ja myös päätöksistä kenelle tai mille yhdistykselle tukea on myönnetty
Kun puhut työkyvyttömien tukemisesta niin siinäpä se pointi onkin eli olen ollut työkyvyttömyyseläkkeellä pari vuosikymmentä ja harrastan niin silloihan olet todella asialla.eli kuntoutumisen kannalta asia on tärkeä mutta asenne kohtaani on jopa täällä hyvin syrjivää ollut tai yleensä yksinlaulajiin.MK- ripletti hilima
Kyllä kuoroilla on mahdollisuus hakea toiminta-avustusta ja myöskin jopa matka-avustusta ja kyllä yhdistyksiä myös tuetaan. katso ne mahdollisuudet kaupungin sivustolta ja myös päätöksistä kenelle tai mille yhdistykselle tukea on myönnetty
Kun puhut työkyvyttömien tukemisesta niin siinäpä se pointi onkin eli olen ollut työkyvyttömyyseläkkeellä pari vuosikymmentä ja harrastan niin silloihan olet todella asialla.eli kuntoutumisen kannalta asia on tärkeä mutta asenne kohtaani on jopa täällä hyvin syrjivää ollut tai yleensä yksinlaulajiin.MK[Mukana ovat markkukorpinenKäyttäjän viestit13.2.2011 19
Kun puhut työkyvyttömien tukemisesta niin siinäpä se pointi onkin eli olen ollut työkyvyttömyyseläkkeellä pari vuosikymmentä] ripletti hilima kirjoitti:
[Mukana ovat markkukorpinenKäyttäjän viestit13.2.2011 19
Kun puhut työkyvyttömien tukemisesta niin siinäpä se pointi onkin eli olen ollut työkyvyttömyyseläkkeellä pari vuosikymmentä]Kun lainasit tekstiäni osaa.
Mutta sanonpahan kun tappelee kuusi vuotta noista asioista ja on vuoden ilman tuloja niin oli kuitenkin joku asia joka kantoi tänne saakka eli laulaminenMK- Valehtelinko muka .
Kun lainasit tekstiäni osaa.
Mutta sanonpahan kun tappelee kuusi vuotta noista asioista ja on vuoden ilman tuloja niin oli kuitenkin joku asia joka kantoi tänne saakka eli laulaminenMKNiiden varaan ei pidä laskea ideoitaan ,Sillä Kult, Pennit
Jaetaan Puolueiden kan, Mukaan ei siinnä ole itse asialla
mitään merkitystä .
Vanhat saa Automaattisesti vaikka ei olisi mitään toimintaa
Vain anomus sisällä se riittää ? - vai temmottii
Valehtelinko muka . kirjoitti:
Niiden varaan ei pidä laskea ideoitaan ,Sillä Kult, Pennit
Jaetaan Puolueiden kan, Mukaan ei siinnä ole itse asialla
mitään merkitystä .
Vanhat saa Automaattisesti vaikka ei olisi mitään toimintaa
Vain anomus sisällä se riittää ?Sekö ois tuo karaoke sitten niinku maatalous, jota pitäs tukee, vaikka se ei tuotakaan mittään muuta kuin ympäristöhaitan.
Pittääpä hakia sitten kulttuuriavustusta kunnalta, kun lähetään poikiin kanssa Turkkiin viikoksi ryypp eiku laulamaan baarei... eiku katselemaan kulttuuri nähtävyyksiä. ( yökerhoja, ravintoloita..... ) Ja sitten raunioita. ( hermoraunioita)
Otettas viinaa viikko ja rellestettäs. Pari viikkoa sitten koto Suomessa hoijeltas vapinaa, tutinaa, pikku-ukkoja ja muita kutinoita. vai temmottii kirjoitti:
Sekö ois tuo karaoke sitten niinku maatalous, jota pitäs tukee, vaikka se ei tuotakaan mittään muuta kuin ympäristöhaitan.
Pittääpä hakia sitten kulttuuriavustusta kunnalta, kun lähetään poikiin kanssa Turkkiin viikoksi ryypp eiku laulamaan baarei... eiku katselemaan kulttuuri nähtävyyksiä. ( yökerhoja, ravintoloita..... ) Ja sitten raunioita. ( hermoraunioita)
Otettas viinaa viikko ja rellestettäs. Pari viikkoa sitten koto Suomessa hoijeltas vapinaa, tutinaa, pikku-ukkoja ja muita kutinoita.Tuo kuvailemasi harrastus ei ole ollut minun harrastus joten tuota vapinaa ja tutinaa näkee ja kusihousuja ja kurkkupaskaa eiköhän sekin ole ympäristöhaitta ihan täällä paikallisesti joilla ei ole varaa matkustaa kuin kelan kyytillä Joensuuhun.
Omat matkani olen maksanut ulkomaille ja todella on myös tullut otettua eri maista diakuvia esim Israel ja Egypti Turkki Itävalta Unkari Venäjä Saksa Norja Ruotsi Viro Latvia Liettua Slovakia Kypros Espanja yms- Voeveikkonen
Tuo kuvailemasi harrastus ei ole ollut minun harrastus joten tuota vapinaa ja tutinaa näkee ja kusihousuja ja kurkkupaskaa eiköhän sekin ole ympäristöhaitta ihan täällä paikallisesti joilla ei ole varaa matkustaa kuin kelan kyytillä Joensuuhun.
Omat matkani olen maksanut ulkomaille ja todella on myös tullut otettua eri maista diakuvia esim Israel ja Egypti Turkki Itävalta Unkari Venäjä Saksa Norja Ruotsi Viro Latvia Liettua Slovakia Kypros Espanja ymsNoillako meriiteillä katsot että Kulttuuriapuraha kuuluisi sinulle?
- vuh vuh ja aaah
Tuo kuvailemasi harrastus ei ole ollut minun harrastus joten tuota vapinaa ja tutinaa näkee ja kusihousuja ja kurkkupaskaa eiköhän sekin ole ympäristöhaitta ihan täällä paikallisesti joilla ei ole varaa matkustaa kuin kelan kyytillä Joensuuhun.
Omat matkani olen maksanut ulkomaille ja todella on myös tullut otettua eri maista diakuvia esim Israel ja Egypti Turkki Itävalta Unkari Venäjä Saksa Norja Ruotsi Viro Latvia Liettua Slovakia Kypros Espanja ymsKun johattelit tuon kulttuurin tukemisen tuohon mainittuun, niin miepä haen meijän rottveilille kulttuuri apurahaa ja heti. Tinttas meinaan semmosen jöötin jotta koko hupi vapisi ja tutisi. Neljäkymmentä senttiä korkia jööti kivasti kipparalla, että jos ei sillä heltiä apurahaa, niin on melkoset markkinat.
Ja vielä teki taidetta 32 asteen pakkasessa. Voeveikkonen kirjoitti:
Noillako meriiteillä katsot että Kulttuuriapuraha kuuluisi sinulle?
Olen juuri tullut kirkosta laulamasta jossa lauloin useamman sooloosuuden ja sain myöskin kiitosta ja kysyttiin olenko opiskellut laulua totesin että ole musiikkiopistoissa ja kuoroissa joten se siitä
Mutta laulan ja laulatan ihmisiä ja siten myöskin kansalaisopiston tilastot siltä osin on opiskelijoiden osalta hyvät siitä oli maininta mutta sekin toimintani vaatii investointia ja välineiden kuljetusta josta en ole saanut mitään korvausta eli toimintani on melkoista hyväntekeväisyyttä ollut eri tahoille.
Periaatteen nostan asian esiin miten täällä tuetaan vammaisia ja eri tavoin kuntoutuvia henkilöitä onko todella niin,että jopa terveydenhuollon piirissä olevat ei älyä asiaa mitä maksaa esim erikoissairaanhoito vaikka sitten paiholassa jos henkilöä jatkuvasti vaan sorretaan,
Olen masennuksen kokenut mutta oma tarina on siinä musiikki ja ne ystävät jotka osaavat tukea ihmistä eivätkä siten ole kateellisia ja kaunaisia.
Joten olen pärjännyt ihan hyvin kun on sentään nyt talous kunnossa ja toimeentulo joten en kaipaa niitä apurahoja mutta silti en voi hyväksyä noita kulttuuritoimen toimenpiteitä ja arvostusta kenen lapsille sitä apurahaa myönnetään.Tulee vaan mieleen sekin kun poikani joka on soittanut pitään niin eipä työttömää ole tuettu myöskään vaan maksut lankeaa muistaakseni joku opettaja sai rahaa ja sekään ei riittänyt sekin oma tarina.MKvuh vuh ja aaah kirjoitti:
Kun johattelit tuon kulttuurin tukemisen tuohon mainittuun, niin miepä haen meijän rottveilille kulttuuri apurahaa ja heti. Tinttas meinaan semmosen jöötin jotta koko hupi vapisi ja tutisi. Neljäkymmentä senttiä korkia jööti kivasti kipparalla, että jos ei sillä heltiä apurahaa, niin on melkoset markkinat.
Ja vielä teki taidetta 32 asteen pakkasessa.Tänään karjalaisessa Lieksan kaupunki palkitsi urheilijoita. Onnittelut
Kuitenkin totean edelleen palkitseminen kaikilta osin ei ole eri harrasteissa tasa-arvoista
siitä toisaalla MK- laajemmin tuumattuna
Tänään karjalaisessa Lieksan kaupunki palkitsi urheilijoita. Onnittelut
Kuitenkin totean edelleen palkitseminen kaikilta osin ei ole eri harrasteissa tasa-arvoista
siitä toisaalla MKAloituksessa lähdetään sanasta kulttuuri apurahat.
Oliskohan syytä käydä läpi, mitä sana kulttuuri yleensä tarkoittaa. Ja mitä se on.
Mikäli en nyt pahasti lausu metsään, niin kouluajoilta kerrottiin kulttuurisanan merkitys seuraavasti.
Yhteisön tai koko ihmis- tai kansakunnan henkisten ja aineellisten saavutusten kokonaisuutta.
Eli tässä tapauksessa Lieksa olisi yhteisö. Ja siitä mennäänkin sitten kysymykseen on harrastaminen kulttuuriin kuuluvaa taidetta. Onko urheilu taidetta tai onko karaoke taidetta, jota tulisi kulttuuri apurahoilla tukea.
Esim. nyt esillä oleva lauluharrastus onko se sanan kulttuuri merkityksessä taidetta ja onko esiintyjä taiteilija jota tulisi tukea kulttuurinapurahalla.
Perusasiana näkisin tuon sanan harrastaminen ja harrastuksen.
Ja tuleeko harrastajasta taiteilija sillä, että hän harrastaa harrastustaan. laajemmin tuumattuna kirjoitti:
Aloituksessa lähdetään sanasta kulttuuri apurahat.
Oliskohan syytä käydä läpi, mitä sana kulttuuri yleensä tarkoittaa. Ja mitä se on.
Mikäli en nyt pahasti lausu metsään, niin kouluajoilta kerrottiin kulttuurisanan merkitys seuraavasti.
Yhteisön tai koko ihmis- tai kansakunnan henkisten ja aineellisten saavutusten kokonaisuutta.
Eli tässä tapauksessa Lieksa olisi yhteisö. Ja siitä mennäänkin sitten kysymykseen on harrastaminen kulttuuriin kuuluvaa taidetta. Onko urheilu taidetta tai onko karaoke taidetta, jota tulisi kulttuuri apurahoilla tukea.
Esim. nyt esillä oleva lauluharrastus onko se sanan kulttuuri merkityksessä taidetta ja onko esiintyjä taiteilija jota tulisi tukea kulttuurinapurahalla.
Perusasiana näkisin tuon sanan harrastaminen ja harrastuksen.
Ja tuleeko harrastajasta taiteilija sillä, että hän harrastaa harrastustaan.Toteatte että Lieksa on yhteisö kuitenkin totean tähän harrastukseni ja laulun opiskelun ja opettamisen saralla koitan myös jotakin tehdä eli olen itse maksanut siitä vuosikymmenet,että olen saanut opastusta esim äänenmuodostukseen ja myöskin esiintymiskoulutusta jota nyt jaan ilmaiseksi. eikö se ole yhteisön palvelimista.Yhteisön palvelimista on ollut myös muulla tasolla esim olen itse maksanut esim järjestyksenvalvojakoulutuksen mutta kun olen toiminut tehtävässä harva edes kiittää.
Karaoke on taidetta siinä kuin muukin laulaminen ja miltei vaikeanpaa ja muissa pitäjissä tuota harrastusta tuetaan,että laulajat tuottavat esiintymisellään palvelua kuntalaisille.
tuleeko sitten harrastajasta taiteilija mielestäni kyllä siitä on osoituksena monikin eturivin ammattilainen joille tuosta laulunharrastamisesta ensin karaoken kautta tuli ammatti esim Jari Sillanpää.
Mutta muutaman vuoden olen pystynyt vetäöämään melkoisen repertuaarin lauluja ja erilaisia joskus kisoissa erilalisissa mutta nyt viimeksi solistina kirkossa, eli tuottaen niitä lähipalveluja,Mutta koko ajan täytyy miyös itseään siinä suhteessa kehittää ja kävin nytkin Joensuussa opiskelemassa alaa.MK
- vastauksia 36 ja
niistä 15 mk
Vielä totea kun löysin lehtileikkeen,että tangoseniorikisan karsinnassa oli 21 osallistujaa Joensuussa ja siitä pääsin ainoana miehenä semifinaaliin Pohjois-Karjalasta.
Ja jos katsoo että olen voittanut myös oman vammaisryhmän Suomen mestaruuden sekä pari muuta SM voittoa vammattomien kisassa koska en ole ollut ainut sarjassa
Tänään oli lehdessä miten urheilijoita tuetaan mutta unholaan on jäänyt esim siinäkin vammaisurheilijat jotka on menestyneet aikanaan sen huomasi entinen kaupunginhallituksen puheenjohtaja mutta tuo lautakunta ja sen esittelijät ovat yksipuolisia siinä suhteessa.ketä tuetaanMKmarkkukorpinen kirjoitti:
Vielä totea kun löysin lehtileikkeen,että tangoseniorikisan karsinnassa oli 21 osallistujaa Joensuussa ja siitä pääsin ainoana miehenä semifinaaliin Pohjois-Karjalasta.
Ja jos katsoo että olen voittanut myös oman vammaisryhmän Suomen mestaruuden sekä pari muuta SM voittoa vammattomien kisassa koska en ole ollut ainut sarjassa
Tänään oli lehdessä miten urheilijoita tuetaan mutta unholaan on jäänyt esim siinäkin vammaisurheilijat jotka on menestyneet aikanaan sen huomasi entinen kaupunginhallituksen puheenjohtaja mutta tuo lautakunta ja sen esittelijät ovat yksipuolisia siinä suhteessa.ketä tuetaanMKHeitän esiin seikan miten Lieksan kaupunki huomioi yleisesti Suomen mestaruudet.
Siitä minulla on käsitys ja siksi jauhan se ei ole tasapuolista toimintaa vaan eriarvoista luin kyllä pöytäkirjasta että asiani oli ollut esillä lautakunnassa ja sain siitä pöytäkirjaotteen.
Olen sellaisesta toiminnasta hieman huvittunut ja mielestäni sellainen toiminta ei edusta mitään kunnioitusta toista ihmistä kohtaan vaan aliarvioimista kuten olen huomannut.MK- Natalia.-
Heitän esiin seikan miten Lieksan kaupunki huomioi yleisesti Suomen mestaruudet.
Siitä minulla on käsitys ja siksi jauhan se ei ole tasapuolista toimintaa vaan eriarvoista luin kyllä pöytäkirjasta että asiani oli ollut esillä lautakunnassa ja sain siitä pöytäkirjaotteen.
Olen sellaisesta toiminnasta hieman huvittunut ja mielestäni sellainen toiminta ei edusta mitään kunnioitusta toista ihmistä kohtaan vaan aliarvioimista kuten olen huomannut.MKhillitse jo hyvä mies kiimaasi sillä kaupunkin kaikki herrat voi lukeea tätä palstaa.mieti itse minkä kuvan annat heille ruikutuksillasi ja valituksillasi.kirjoittamiasi on turha poistaa sinun jälkeenpäin, sillä kuka hyvänsä voi sinun kovat kritiikit tallentaa nopeasti tietokoneelleen!
Syytät viestissäsi kaupunkia siitä, että kaupungin toiminta ei edusta sinun mielestäsi kunnioitusta toista ihmistä kohtaan, vaan se on aliarvioimista sinua kohtaan!
häpeä jo. - outoo on
Natalia.- kirjoitti:
hillitse jo hyvä mies kiimaasi sillä kaupunkin kaikki herrat voi lukeea tätä palstaa.mieti itse minkä kuvan annat heille ruikutuksillasi ja valituksillasi.kirjoittamiasi on turha poistaa sinun jälkeenpäin, sillä kuka hyvänsä voi sinun kovat kritiikit tallentaa nopeasti tietokoneelleen!
Syytät viestissäsi kaupunkia siitä, että kaupungin toiminta ei edusta sinun mielestäsi kunnioitusta toista ihmistä kohtaan, vaan se on aliarvioimista sinua kohtaan!
häpeä jo.on yrittää järkeä puhua. Ei mene perille kun on taas se minäminäminä ja minulleminulle minulle vaihde vimmana päällä.
Natalia.- kirjoitti:
hillitse jo hyvä mies kiimaasi sillä kaupunkin kaikki herrat voi lukeea tätä palstaa.mieti itse minkä kuvan annat heille ruikutuksillasi ja valituksillasi.kirjoittamiasi on turha poistaa sinun jälkeenpäin, sillä kuka hyvänsä voi sinun kovat kritiikit tallentaa nopeasti tietokoneelleen!
häpeä jo.Haluat jotenkin loukata kirjoituksesi aloituksessa Natalia.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan,että kaupungin herrat ja rouvat lukevat kirjoitukseni minun ei tarvitse ruikuttaa mutta hieman muistuttaa tasapuolisesta toiminnasta ja siinä suhteessa kuvani vaan kirkastuu ja toivottavasti ne kovalevyt kestää mihin viittasit en ole ensi kertaa kuule pappia kyytissä vanha sanonta.
Edelleen mielestäni joku poytäkirjaote oli kuin olisi laitettu vessapaperia kirjeeseen kaupungilta kun kuitenkin hyvä tapa olisi sentään jotain kauniinpaa onnitteluna Suomen mestaruudesta jopa parista ja tästä asiasta en peräänny sanottu mikä sanottu ja piste.- Tunnutus kohillaan
Haluat jotenkin loukata kirjoituksesi aloituksessa Natalia.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan,että kaupungin herrat ja rouvat lukevat kirjoitukseni minun ei tarvitse ruikuttaa mutta hieman muistuttaa tasapuolisesta toiminnasta ja siinä suhteessa kuvani vaan kirkastuu ja toivottavasti ne kovalevyt kestää mihin viittasit en ole ensi kertaa kuule pappia kyytissä vanha sanonta.
Edelleen mielestäni joku poytäkirjaote oli kuin olisi laitettu vessapaperia kirjeeseen kaupungilta kun kuitenkin hyvä tapa olisi sentään jotain kauniinpaa onnitteluna Suomen mestaruudesta jopa parista ja tästä asiasta en peräänny sanottu mikä sanottu ja piste.holömöys. Jospa ne näyttivät sen karaokeharrastukseen kohdistuvan arvostuksensa sillä"vessapaperilla" kiitä vaan onneees kun ei ollu kertaalleen käytettyä. Kun kovasti marnuat tuunustuksia voi niinkin käyä, kun kyllästyvät.
Tunnutus kohillaan kirjoitti:
holömöys. Jospa ne näyttivät sen karaokeharrastukseen kohdistuvan arvostuksensa sillä"vessapaperilla" kiitä vaan onneees kun ei ollu kertaalleen käytettyä. Kun kovasti marnuat tuunustuksia voi niinkin käyä, kun kyllästyvät.
Jotta en maalaispoikana ole moksiskaan kun olen monenlaista jo elämässä kokenut,
Kysymys ei ole kuitenkaan minusta vaan aivan muusta. eli tarkoitan tuota yksisilmäisyyttä ja toisten henkilöiden harrastusten aliarvioimista, joten olen monesti todennut sen seikan, että meillä on omasta takaa monia ja monella alalla mainetta ja onnistumisia niittä näitä henkilöitä mutta kun ja kun tuo kulttuuritoimi on niin yksisilmäistä. tai laajennan aiaa vielä siihen suhteeseen miten kaupunginhallitus ja kaupunkimme näkee eri toimijat ja sen arvon mitä nämä menestyjät tuo mukanaan. oli siten kyseessä kalastus tai jokin muu sahan soitto, jos taitajia meillä on,siitä olen koittanut tolkuttaa eli nuo toimijat omalla harrastuksellan tekee Lieksaa tunnetuksi, mutta eivät ole niin kova äänisiä kuin meikeläinen, joka sitten saa paskasangon silmilleen .mutta antaa tulla vaan se on luomua kuitenkin, eikä haitaa koska olen talikoinut sitä ennenkin ja kurkkupaskaa ja muuta siivonnut, jopa palkan edestä MK- xs kuppi
Haluat jotenkin loukata kirjoituksesi aloituksessa Natalia.
Edelleen mielestäni joku poytäkirjaote oli kuin olisi laitettu vessapaperia kirjeeseen kaupungilta kun kuitenkin hyvä tapa olisi sentään jotain kauniinpaa onnitteluna Suomen mestaruudesta jopa parista ja tästä asiasta en peräänny sanottu mikä sanottu ja piste.ai et ruikuta. Mitäs tuo sitten muuta on kun ruikutusta.
- ei minussa
Jotta en maalaispoikana ole moksiskaan kun olen monenlaista jo elämässä kokenut,
Kysymys ei ole kuitenkaan minusta vaan aivan muusta. eli tarkoitan tuota yksisilmäisyyttä ja toisten henkilöiden harrastusten aliarvioimista, joten olen monesti todennut sen seikan, että meillä on omasta takaa monia ja monella alalla mainetta ja onnistumisia niittä näitä henkilöitä mutta kun ja kun tuo kulttuuritoimi on niin yksisilmäistä. tai laajennan aiaa vielä siihen suhteeseen miten kaupunginhallitus ja kaupunkimme näkee eri toimijat ja sen arvon mitä nämä menestyjät tuo mukanaan. oli siten kyseessä kalastus tai jokin muu sahan soitto, jos taitajia meillä on,siitä olen koittanut tolkuttaa eli nuo toimijat omalla harrastuksellan tekee Lieksaa tunnetuksi, mutta eivät ole niin kova äänisiä kuin meikeläinen, joka sitten saa paskasangon silmilleen .mutta antaa tulla vaan se on luomua kuitenkin, eikä haitaa koska olen talikoinut sitä ennenkin ja kurkkupaskaa ja muuta siivonnut, jopa palkan edestä MKNiin yksisilmäisyyttä on vain toisissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312405Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175321Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344938Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4752407Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142260Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931843FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01491Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu951345- 391256
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101225