istitin mustaherukkapensaan noin 2v sitten... nyt viimevuonna, kun se teki jo hieman satoa, niin ihmettelin, kun marjat eivät maistuneet miltään, kokoa oli kyllä kahden marjan verran yhdessä herukassa. En muista pensaan merkkiä, ehkäpä joku öjebyn tapainen, prismasta ostettu. Pensas kylläkin levinnyt ihmeellisesti maatamyöten, eikä pysy ilman tukia psytyssä, kun muut aiemmin istutetut pensaat. Lisäksi pensaan lehdissä oli viimevuonna iiisoja matosia, semmosia vihreitä 3-5cm lötkylöitä, jotka söi pensaan lehtiä ja sitten iso osa lehdistä tippui ruskeina maahan, ennenkuin hukutin matoset mäntysuopaliuokseen...mutta sittenpä herukkapensas virkosi :)
mauton mustaherukka?
maukas herukka
0
657
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349