KEPUn kerjääminen loppuu, jos rahaa ei anneta

Toivottavasti kaikki muistavat, että KEPUn kerjääminen saadaan loppumaan vain sillä tavalla, että ei anneta rahaa KEPUlle. Tällä tavalla KEPUn kerjääminen loppuu muutamassa viikossa.

Nytkin vaalien jälkeen KEPUn kerjäläiset kävivät mm. Nova Groupissa kerjäämässä lisärahaa 250,000 euroa. Merisalo antoi auliisti mannertenväliselle nahjukselle Matti Vanhaselle ja Konna-Korhoselle rahat. Tällä tavalla luotiin taas uusi tapaus, että KEPU tietää aina halutessaan saavansa hämärärahaa.

17

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otsikossa hymiö

      1 19

    • lopun alku

      loppuu koko kepukin samalla.

      • ja Romanian

        KERJÄLÄISET kuuluu samaan kastiin,kepu vain valtion erikoissuojeluksella saa KERJÄTÄ julkisesti


      • Nils Brandt
        ja Romanian kirjoitti:

        KERJÄLÄISET kuuluu samaan kastiin,kepu vain valtion erikoissuojeluksella saa KERJÄTÄ julkisesti

        Kepulien huseeraaminen pannan lain voimalla kuriin.


      • Korruptio rehottaa
        Nils Brandt kirjoitti:

        Kepulien huseeraaminen pannan lain voimalla kuriin.

        Nythän on uusi laki voimassa seuravissa vaaleissa.

        Siihen EI tullut mitään muuta rajaa nykyiseen vaalirahoituskäytäntöön kuin tuli lahjoituskatto. Yritykset saavat edelleenkin jakaa rahaa vallirahoitukseen. bKeiki puolueet olivat yksimielisiä että Yrityksien pitää saada rahoittaa hyväksi katsomaansa pupluetta.

        Oikeastaan ainoa merkittävä muutos oli se että Demareiden harjoittama julkisten laitosten rahoiutus loppuu nyt. Eli kunnat eivät enää voi rahoittaa demareiden vaalikanpanjointia.

        Muutenhan tuo rahoitus pysyy entisell'ään. Eli Tuo koko kohu on ollut popylistista jauhantaa Demareiden ja Kokoomuksen pusiin. Tuo on ollut kohu korruptoitunutta jos mikä. Kuinka monta märkää saunailtaa Demaripoliitikot ovat käyttäneet saadakseen tuon kohun aikaan?

        Ainakin viime syksynä toimittajat valittelivat että kepussa ei tuollaisia saunailtoja järjestet ja se aiheuttaa sen että kepua ei tunneta ja sen vuoksi Kepua on helppo mätkiä. Ainaskin yksi hesarin toimitaja kertoi käyvänsä Demareiden piikkiin joka kevät Ylläksellä kun siellä on Demaripäälliköt "virkistysreissulla". Kertoi kyllä että Hän maksoi viimeisen reissun osan itsekin.

        Tosiasihan on että se korruptio jyllää siellä missä asioista kirjoitellaan, Ei siellä mistä kirjoitellaan.


      • Juuupa
        Korruptio rehottaa kirjoitti:

        Nythän on uusi laki voimassa seuravissa vaaleissa.

        Siihen EI tullut mitään muuta rajaa nykyiseen vaalirahoituskäytäntöön kuin tuli lahjoituskatto. Yritykset saavat edelleenkin jakaa rahaa vallirahoitukseen. bKeiki puolueet olivat yksimielisiä että Yrityksien pitää saada rahoittaa hyväksi katsomaansa pupluetta.

        Oikeastaan ainoa merkittävä muutos oli se että Demareiden harjoittama julkisten laitosten rahoiutus loppuu nyt. Eli kunnat eivät enää voi rahoittaa demareiden vaalikanpanjointia.

        Muutenhan tuo rahoitus pysyy entisell'ään. Eli Tuo koko kohu on ollut popylistista jauhantaa Demareiden ja Kokoomuksen pusiin. Tuo on ollut kohu korruptoitunutta jos mikä. Kuinka monta märkää saunailtaa Demaripoliitikot ovat käyttäneet saadakseen tuon kohun aikaan?

        Ainakin viime syksynä toimittajat valittelivat että kepussa ei tuollaisia saunailtoja järjestet ja se aiheuttaa sen että kepua ei tunneta ja sen vuoksi Kepua on helppo mätkiä. Ainaskin yksi hesarin toimitaja kertoi käyvänsä Demareiden piikkiin joka kevät Ylläksellä kun siellä on Demaripäälliköt "virkistysreissulla". Kertoi kyllä että Hän maksoi viimeisen reissun osan itsekin.

        Tosiasihan on että se korruptio jyllää siellä missä asioista kirjoitellaan, Ei siellä mistä kirjoitellaan.

        Valtion omistamat yhtiöt eivät saa rahoittaa. Taas menee Demareiden ja osittain Kokoomuksen rahoista. Keskustaa nuo ei ole rahoittaneetkaan.


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Juuupa kirjoitti:

        Valtion omistamat yhtiöt eivät saa rahoittaa. Taas menee Demareiden ja osittain Kokoomuksen rahoista. Keskustaa nuo ei ole rahoittaneetkaan.

        Tiuossa valossahan rikolliset löytyvätkin juualta kuin Keksustasta.

        Eli DEmari/Kokomus ovat ainoat puolueet jotka ovat nykykäsityksen mukaan saaneet rikollista rahaa. Muita yrityksiä ei ole suljettu ulos uudessakaan laissa.


      • Kyseleväinen
        Korruptio rehottaa kirjoitti:

        Nythän on uusi laki voimassa seuravissa vaaleissa.

        Siihen EI tullut mitään muuta rajaa nykyiseen vaalirahoituskäytäntöön kuin tuli lahjoituskatto. Yritykset saavat edelleenkin jakaa rahaa vallirahoitukseen. bKeiki puolueet olivat yksimielisiä että Yrityksien pitää saada rahoittaa hyväksi katsomaansa pupluetta.

        Oikeastaan ainoa merkittävä muutos oli se että Demareiden harjoittama julkisten laitosten rahoiutus loppuu nyt. Eli kunnat eivät enää voi rahoittaa demareiden vaalikanpanjointia.

        Muutenhan tuo rahoitus pysyy entisell'ään. Eli Tuo koko kohu on ollut popylistista jauhantaa Demareiden ja Kokoomuksen pusiin. Tuo on ollut kohu korruptoitunutta jos mikä. Kuinka monta märkää saunailtaa Demaripoliitikot ovat käyttäneet saadakseen tuon kohun aikaan?

        Ainakin viime syksynä toimittajat valittelivat että kepussa ei tuollaisia saunailtoja järjestet ja se aiheuttaa sen että kepua ei tunneta ja sen vuoksi Kepua on helppo mätkiä. Ainaskin yksi hesarin toimitaja kertoi käyvänsä Demareiden piikkiin joka kevät Ylläksellä kun siellä on Demaripäälliköt "virkistysreissulla". Kertoi kyllä että Hän maksoi viimeisen reissun osan itsekin.

        Tosiasihan on että se korruptio jyllää siellä missä asioista kirjoitellaan, Ei siellä mistä kirjoitellaan.

        Eli kunnat eivät enää voi rahoittaa demareiden vaalikanpanjointia.

        Mihin Urpilainen nyt taulunsa kauppaa?


      • kepukopu
        Korruptio rehottaa kirjoitti:

        Nythän on uusi laki voimassa seuravissa vaaleissa.

        Siihen EI tullut mitään muuta rajaa nykyiseen vaalirahoituskäytäntöön kuin tuli lahjoituskatto. Yritykset saavat edelleenkin jakaa rahaa vallirahoitukseen. bKeiki puolueet olivat yksimielisiä että Yrityksien pitää saada rahoittaa hyväksi katsomaansa pupluetta.

        Oikeastaan ainoa merkittävä muutos oli se että Demareiden harjoittama julkisten laitosten rahoiutus loppuu nyt. Eli kunnat eivät enää voi rahoittaa demareiden vaalikanpanjointia.

        Muutenhan tuo rahoitus pysyy entisell'ään. Eli Tuo koko kohu on ollut popylistista jauhantaa Demareiden ja Kokoomuksen pusiin. Tuo on ollut kohu korruptoitunutta jos mikä. Kuinka monta märkää saunailtaa Demaripoliitikot ovat käyttäneet saadakseen tuon kohun aikaan?

        Ainakin viime syksynä toimittajat valittelivat että kepussa ei tuollaisia saunailtoja järjestet ja se aiheuttaa sen että kepua ei tunneta ja sen vuoksi Kepua on helppo mätkiä. Ainaskin yksi hesarin toimitaja kertoi käyvänsä Demareiden piikkiin joka kevät Ylläksellä kun siellä on Demaripäälliköt "virkistysreissulla". Kertoi kyllä että Hän maksoi viimeisen reissun osan itsekin.

        Tosiasihan on että se korruptio jyllää siellä missä asioista kirjoitellaan, Ei siellä mistä kirjoitellaan.

        Poliisi tutkii usean merkittävän kepulaisen vaalirahoitusta. Monessa kunnassa mm. on annettu kepulaisille ehdokkaille vaalirahaa. Rahoitus on verhottu muka seminaariosallistumisiin.

        Myöhemmin tullaan huomaamaan, että esim. Matti Vanhasen eroilmoitus ei suinkaan johtunut kipeistä kintuista.


      • jiippo
        Kyseleväinen kirjoitti:

        Eli kunnat eivät enää voi rahoittaa demareiden vaalikanpanjointia.

        Mihin Urpilainen nyt taulunsa kauppaa?

        Voi sinua tupasilloissa höynäytettyä, kyllä ne Urpilaisen taulut ovat pientä kun vertaa keskustan rikollisiin toimintoihin. Mutta hae sinä syyllisiä vain muista, sen te keskustalaiset todella osaatte.


      • 54387612332
        jiippo kirjoitti:

        Voi sinua tupasilloissa höynäytettyä, kyllä ne Urpilaisen taulut ovat pientä kun vertaa keskustan rikollisiin toimintoihin. Mutta hae sinä syyllisiä vain muista, sen te keskustalaiset todella osaatte.

        Eipä ole koko vaalirahakeskustelun aikana yksikään änkyrä myöntänyt että
        tulipas nyt sorruttua vilppiin, mediasta ja muista puolueista vaan haetaan
        vikaa.


    • Punakammo

      Känä on tainnut tulla maailmaan ihan väärästä lävestä. Tekstissä on viitteitä siitä. Pystytkö varmistamaan asian, vähän tuoksahtaa?

    • romanian

      koneeseen, niinkuin kaikki kerjäläiset joutavatkin, myös vitun vonkaajat.

      • Uuno Laakso

        Vanhanen, Pekkarinen, Anttila, Lehtomäki, Kääriäinen, Oinonen, Karpela, Kiviniemi, Väyrynen, Vehviläinen, Rehula, Hyssälä, Huuhtanen, Mieto, Rantakangas,...

        Samaa kerjäläisporukkaa kaikki tyynni. Lisää nimiä KMS-kepuliviesteistä.


      • Uuno Laakso kirjoitti:

        Vanhanen, Pekkarinen, Anttila, Lehtomäki, Kääriäinen, Oinonen, Karpela, Kiviniemi, Väyrynen, Vehviläinen, Rehula, Hyssälä, Huuhtanen, Mieto, Rantakangas,...

        Samaa kerjäläisporukkaa kaikki tyynni. Lisää nimiä KMS-kepuliviesteistä.

        Maaseudulla KEPUn politrukit kiertävät talosta taloon ja pakottavat yksinkertaiset maalaiset KEPUn kannattajajäseniksi. Tämä johtaa siihen, että maalainen joutuu jatkossa joka kuukausi pulittamaan KEPUlle nk. suojelurahaa. Maksamatta jättäminen johtaa valtaviin painostustoimiin ja yhteisön ulkopuolelle sulkemiseen. KEPU on ottanut oppinsa suoraan mafiasta ja vienyt ne härskiydessä vain aivan uudelle tasolle.


    • kilse

      Koitapa muistella kuinpaljon vasmisto on saanut Sakolta ja eri liitoilta.

    • kerääminen

      Tuota pitää kyllä nyt päivittää, paitsi että kepun rahankerjääminen on lainvastaista niin myös kepun jäsenten kerääminen vaikuttaa kyllä sellaiselta yhtälailla. Tarvitaan ilmeisesti oikea lakipaketti tai erityislaki- lex specialis- toimintaa keputtamisen ja kepululoinnin kuriin saattamiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe