On tullut nyt tuolla 1,6 dieselillä päästeltyä vajaa 1000 km, kun oma kiesi on taasen pajalla...
kommentit koneesta:
kaupungissa ja hitaissa nopeuksissa kone antaa todella hyvin voimaa ja tuntuu isommalta koneelta kuin onkaan.
maantienopeuksissa tilanne on sitten se mitä tuolta 1,6 odottaakin.
Ealisuoriudu kokoonsa nähden, mutta on totuuden nimissä turhan puhditon miellyttävään maantieajoon. Ohituksissa joutuu 3 hakemaan ja katsomaan paikkaa vähän tarkemmin kuin ns "normikoneella ajaen
Hyvä taajama pirssi, ei kaupparatsuille.
V50 Driv€
3
415
Vastaukset
- riittääää
Noh..täällä taas yksilö joka hieman eri mieltä tuon maantie kiihtyvyyden osalta..selvähän on ettei 1,6d mikään raketti ole, mutta ei sillä kyllä kolmosta tarvitse hakea päästäkseen ohi. Toki jos kattoa myöten lastattu auto niin silloin varmasti, mutta ainakin itse totesin pidemmällä lomareissulla koneen varsin käyttökelpoiseksi myös ohituksissa..makuasioitahan nämä toki..nelosta joutuu tarjoamaan, mutta kerää ihan sopivasti potkua ohitukseen. Ja täytyy sanoa että olin alkuun hyvin pessimistinen noiden tehtaan antamien kulutusten kanssa..eipä tarvinnut pettyä jos keskikulutus n. 90 km/h maantienopeuksilla oli vajaan 900km matkalla oikeasti itse mitattunakin 3,8 l/100km. Että siitä on ainakaan paremmaksi vaikea repiä...ihan mielellään vähän suorituskyvyssä tinkiin noille kulutuksille...ottaen huomioon että sitä potkua on kuitenkin normi tarpeisiin ihan riittävästi.
- Kiinalainen,no joo
Itse siirryn 1,6D:n 1,4 bensavolkkarista,jolla ajelin 6-vuotta. Totuin,että turhat ohitukset on pakkko jättää väliin. Volvo on edellisen rinnalla raketti. Volkkarillakin pystyi ajelemaan moottoritiellä ihan mallikkaasti ja kun vauhtiin päästiin niin ohittelukin onnistui.
- Jösses
Kiinalainen,no joo kirjoitti:
Itse siirryn 1,6D:n 1,4 bensavolkkarista,jolla ajelin 6-vuotta. Totuin,että turhat ohitukset on pakkko jättää väliin. Volvo on edellisen rinnalla raketti. Volkkarillakin pystyi ajelemaan moottoritiellä ihan mallikkaasti ja kun vauhtiin päästiin niin ohittelukin onnistui.
Tuo moottoritieohittelu on siittä helppoa että ei tule vastaan samalla kaistalla muita.
Eli moottorin teholla ei ole niin väliä eikä kiihtyvyyttä tarvita, riittävä huippunopeus riittää.
Valtatie on sitten jo ihan erijuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822