V50 Driv€

Näin on

On tullut nyt tuolla 1,6 dieselillä päästeltyä vajaa 1000 km, kun oma kiesi on taasen pajalla...

kommentit koneesta:
kaupungissa ja hitaissa nopeuksissa kone antaa todella hyvin voimaa ja tuntuu isommalta koneelta kuin onkaan.
maantienopeuksissa tilanne on sitten se mitä tuolta 1,6 odottaakin.
Ealisuoriudu kokoonsa nähden, mutta on totuuden nimissä turhan puhditon miellyttävään maantieajoon. Ohituksissa joutuu 3 hakemaan ja katsomaan paikkaa vähän tarkemmin kuin ns "normikoneella ajaen

Hyvä taajama pirssi, ei kaupparatsuille.

3

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riittääää

Noh..täällä taas yksilö joka hieman eri mieltä tuon maantie kiihtyvyyden osalta..selvähän on ettei 1,6d mikään raketti ole, mutta ei sillä kyllä kolmosta tarvitse hakea päästäkseen ohi. Toki jos kattoa myöten lastattu auto niin silloin varmasti, mutta ainakin itse totesin pidemmällä lomareissulla koneen varsin käyttökelpoiseksi myös ohituksissa..makuasioitahan nämä toki..nelosta joutuu tarjoamaan, mutta kerää ihan sopivasti potkua ohitukseen. Ja täytyy sanoa että olin alkuun hyvin pessimistinen noiden tehtaan antamien kulutusten kanssa..eipä tarvinnut pettyä jos keskikulutus n. 90 km/h maantienopeuksilla oli vajaan 900km matkalla oikeasti itse mitattunakin 3,8 l/100km. Että siitä on ainakaan paremmaksi vaikea repiä...ihan mielellään vähän suorituskyvyssä tinkiin noille kulutuksille...ottaen huomioon että sitä potkua on kuitenkin normi tarpeisiin ihan riittävästi.

• Kiinalainen,no joo

Itse siirryn 1,6D:n 1,4 bensavolkkarista,jolla ajelin 6-vuotta. Totuin,että turhat ohitukset on pakkko jättää väliin. Volvo on edellisen rinnalla raketti. Volkkarillakin pystyi ajelemaan moottoritiellä ihan mallikkaasti ja kun vauhtiin päästiin niin ohittelukin onnistui.

• Jösses
        Kiinalainen,no joo kirjoitti:

Itse siirryn 1,6D:n 1,4 bensavolkkarista,jolla ajelin 6-vuotta. Totuin,että turhat ohitukset on pakkko jättää väliin. Volvo on edellisen rinnalla raketti. Volkkarillakin pystyi ajelemaan moottoritiellä ihan mallikkaasti ja kun vauhtiin päästiin niin ohittelukin onnistui.

Tuo moottoritieohittelu on siittä helppoa että ei tule vastaan samalla kaistalla muita.
        Eli moottorin teholla ei ole niin väliä eikä kiihtyvyyttä tarvita, riittävä huippunopeus riittää.
        Valtatie on sitten jo ihan erijuttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4432
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2343
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      168
      1527
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1466
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      121
      1311
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      115
      1237
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1159
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1136
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      64
      1062
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35