Kestääkö D5 185 hv?

Volvo-Pöyröö

Olen haaveillut V70 D5 185 hv:n 2006-2007 vuosimallin versiota. Kestääkö dieselmoottori seka auto-
maattilaatikko kuinka hyvin normaalia rauhallista ajoa? Asiallisia vastauksia haluaisin asiantuntijoilta,
esim. taksikuskit ja Volvo-Puranen,ei provoja tyylin "osta Avensis 2.2D-4D 170 heppaa".

6

6301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normi ajossa

      Kestäävät ja muistat sen öljyn vaihdon laatikkoon säännöllisesti mutta yksilöitähän nämä autotkin on joten ennustamaan kukaan tuskin pystyy en ole taksi kuski mutta ajan manuaali laatikollisella V70 D5:lla -03.Ja tottahan se on että suuri mahdollisuus on saada tällä palstalla asiattomia vastauksia.

      • volvo_puranen

        Laatikko kestää niitä virityksiä on tehty siihen 220 heppaan ja hyvin pelaa.
        Kuten tiedät nykyään ne laatikko öljyt vaihdetaan 80tkm välein huuhtelemalla että sisuskalut pysyy puhtaana.
        Käytettyä ostamassa niin tärkeää millainen kuski on on ollut ratissa ja jos vanhaa taksia niin millaiset renkipojat.Kaikkia saa rikki jos ajattelee siltä kantilta .Mutta jos olet ostamassa autoa katso se öljyvaihto historia ja anna sellaisen miehen tutkia auto ennen ostosta joka tuntee Volvon tekniikan hyvin myös hyvän automaatin erottaa joukosta.Kuten tiedät uusi laatikko maksaa 6000€ ja sellainen pikkuremppa maksaa sen 1500€ joten tässä olemme tarkkoja ettei turhaa nouse sen auton ostohinta pilviin.Vääntävä kone ja hyvä automaattilaatikko mukavahan sitä mutkaista tietä on ajaa näkymättömiin.Jos kerkiät kerro millainen loistopeli tuli pihaan ja näissä Volvoissa kyllä on tarjontaa.


      • Volvo-Pöyröö
        volvo_puranen kirjoitti:

        Laatikko kestää niitä virityksiä on tehty siihen 220 heppaan ja hyvin pelaa.
        Kuten tiedät nykyään ne laatikko öljyt vaihdetaan 80tkm välein huuhtelemalla että sisuskalut pysyy puhtaana.
        Käytettyä ostamassa niin tärkeää millainen kuski on on ollut ratissa ja jos vanhaa taksia niin millaiset renkipojat.Kaikkia saa rikki jos ajattelee siltä kantilta .Mutta jos olet ostamassa autoa katso se öljyvaihto historia ja anna sellaisen miehen tutkia auto ennen ostosta joka tuntee Volvon tekniikan hyvin myös hyvän automaatin erottaa joukosta.Kuten tiedät uusi laatikko maksaa 6000€ ja sellainen pikkuremppa maksaa sen 1500€ joten tässä olemme tarkkoja ettei turhaa nouse sen auton ostohinta pilviin.Vääntävä kone ja hyvä automaattilaatikko mukavahan sitä mutkaista tietä on ajaa näkymättömiin.Jos kerkiät kerro millainen loistopeli tuli pihaan ja näissä Volvoissa kyllä on tarjontaa.

        Kiikarissa on Saksan tuonti V70-07 170 tkm:ä pitäis olla kilometrimäärä? Siisti auto,lähes kaikki
        kilkkeet ja kotkotukset löytyy,katsonut olen autoa ulkoapäin ei vielä koeajoa suoritettu.Useita
        versioita noita näkyy olevan myynnissä joten valinnan varaa on.Kirjoittelen tänne sitten kun jo-
        tain kehittyy...


    • teudor

      suosittelen volvon laittoa (ex renki) edellinen oli -02 v70 d5 aut 163hv/lastutus 193hv entinen kuopion vossikka ajettu 280t ajoin 100t lisää tähän oli laatikko vaihdettu takuuseen minulla ei mitään ongelmia pelitti oikein hyvin 1kk sitten vaihdoin v70 -06 d5 6 lovinen man 185hv ajettu 163t ainut minus opetella käyttämään manuaalia kahden automaatin jälkeen toivotan menestystä volvon hankinnassa oli se sitten man tai aut.

      • Volvo-Pöyröö

        Tuli kokeiltua diesel-volvoa,moottorin vääntö ja teho teki vaikutuksen mutta miinuksena
        moottorin kova käyntiääni kabiiniin verrattuna omaan 2004(2005) bensa-automaattiin joka on
        mukavan hiljainen "suriseva" käynniltään,elikkä jatkan toistaiseksi nykyisellä pirssillä...


    • Anonyymi

      Itellä 2006tbi 185hv auto. Ajettu 869 459 tuhatta eikä oo ku suuttimia vaihdettu...tietysti kaikkee kuluvaa uusittu.. ON LUUJA....ruotsin malli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe