Minulle tuli maanantaina ja tänään hirveän huono olo syötyäni salaattia, joka sisälsi ruohosipulia. Kurkkuani kuristi, vatsani kipeentyi ja olin oksentaa. Oireet helpottuivat samariinin juonnilla ja päiväunilla, mutta voiko kyseessä silti olla jonkinlainen ruohosipuliallergia? Oireet ovat omasta mielestäni oudot allergiaoireiksi, (minulla on jo kala-allergia), mutta haluan muita mielipitetä.
Vastaukset 1
- bakteeri
Ennemmin epäilisin bakteeri-infektiota suolistossa. Voihan se tulla siitä sipulin mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071280
- 88757
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2118663- 84662
- 53652
Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai36633Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett103618- 77560
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki49510Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215509