Harrastaako joku seksiä silloinkin, jos puoliso on kipeä, eli vaikkapa flunssassa, kuumeessa?
Seksiä kuumeessa?
14
8160
Vastaukset
- evian
meillä ainakin, tilanteen mukaan tietenkin. Jos tuntuu, että henki lähtee silloin ei kyllä todellakaan tee edes mieli ajatella seksiä saatika sitten harrastaa sitä.
Toisaalta jos jättäisimme väliin aina flunssan tai muun sairauden takia, voisi jäädä kerrat vuodessa todella vähiin minulla kun on lähes ympärivuotinen lentsu :/- sairaanhoitajan tyttö
rasitus flunssassa/kuumeessa on vaarallista! siitä voi seurata esim. sydänlihastulehdus.. että en kyllä suosittelis minkäänlaista "urheilua" kipeenä..
- evian
sairaanhoitajan tyttö kirjoitti:
rasitus flunssassa/kuumeessa on vaarallista! siitä voi seurata esim. sydänlihastulehdus.. että en kyllä suosittelis minkäänlaista "urheilua" kipeenä..
usko kuolevani seksiin.. Tai jos niin ikävästi tapahtuisi, tietäisinpähän ainakin kuolleeni onnellisena ja tyytyväisenä =)
Jos noudattaisin tuota "ei minkäänlaista urheilua kipeenä"-ohjetta, en voisi tehdä ikinä yhtään mitään. Mahtaisi olla tylsä elämä...
- terv.hoit.opisk.
Kyllä silloinkin seksiä harrastetaan jos mieli tekee! ja mitä tohon sairaanhoitajan tyttäreen kommentoisin, ni ei sen seksin tarvi olla niin rajua, jos sydänlihastulehdusta pelkää!
- sairaanhoitajan tytär
no jos kerran esim. pelkästä lenkistä kuumeessa/flunssassa voi oikeesti saada sydänlihastulehduksen (ja kouluissakin flunssasilta AINA kielletty liikuntatunnit), mitenkähän orgasmi sitten..? musta ne on verrattavissa samaan, kummassakin hengästyy ja kumpikin rasittaa yhtälailla!
taidat olla ihan feikki "lääkäriopiskelija"..
- noona
no itse olin tuossa jokin aika sitten kovassa kuumeessa ja mies olisi halunnut rakastella, olin kyllä niin pihalla kaikesta ja väsynyt, että kieltäydyin, seuraavana päivänä kuume oli vähän alempi, sitä kuitenkin oli ihan reilusti ja mies halusi ja itsenikin teki mieli, niin kyllä harrastettiin... Sitten se kuume jotenkin hävisikin ;)
- Jaakdfhjs
Minulla avähän tätä vastaava juttu myös. Joskus kauan sitten entinen tyttöystäväni oli hieman kuumeessa ja ei halunnut seksiä harrastaa. Sain hänet sitten suostumaan ja seuraavana päivänä hänen kuumeensa oli poissa.
- Mies 28
Eipä siinä tainnut olla mitään järkeä, 38 astetta mittarissa. En suosittele heikkokuntoisille.
- Äly hoiiiii
on vaarantaa henkensä, koska pitää sairaanakin panna? Kyllä jokainen järkevä ihminen tajuaa että silloin ei tehdä mitään muuta kuin levätään.
- sairaanhoitajan tytär
jes, edes joku muukin fiksu henkilö täällä!
jo pelkästään kuume rasittaa kovasti sydäntä, ei siihen muuta enää tarvitakaan! lepoa ja juotavaa, niinhän ne lääkäritkin aina sanoo flunssapotilaille.
- Antex
olen mä emäntää pannu kun sillä kuumetta ollu jaIHAN tuliselta on pillu tuntunu on se aika erikoinen kokemus no pääasia että naitiin
- Herr-Lederhose
No ei ole oikein kuumeessa tullut kokeiltua, pikku flunssassa kyllä. Tosin nuhasuuseksi on naiselle hankalaa, jos ei voi hengittää neneän kautta.
- Höhöhööhö
Nuhassa ei saa pissiä
- Anonyymi
Olin mummolassa iski kuume päälle olin neljätoista ja jäin pois koulusta, mummo toi lääkettä ja mehua, kuljin sisällä koko päivän illalla mummo vaati sänkyyn mummo tuli viereen pappaa ei enää ollut, olin mummon kainalossa mummo jo torkkui katsoin rintoja mitkä oli minua vasten käännyin sievästi ihan niiden viereen.
Mummo välillä sislitteli maistoin sievästi tissiä, mummo vähän huokaili innostuin likaa ja imin kunnolla mummo nosti päätään ja hymyili alat olla terve ja nousi istuilleen veti yöpaidan pois ja kääntyi viereen kuiskas ime poika saat imeä olin melkein mummon päällä kun imin nännejä mummo jo meinas eiköhän riitä imi vain lisää kalu painoi mummon kylkeen mummo huokasi ja kalukin vielä kovana nousin päälle kalu painui haaroihin mummo huokasi sinähän olet mies kaivoin kalun vapaaksi ja laskin mummon housuja nyt olin kiinni paljaalla mummoa vasten siirtelin jaloilla mummon isoa housuja alaspäin mummo alkoi jo etelemään ei me näin voida jalat silti leveni ohajsin kalua pillu oli ihan märkä työnnyin voimalla että saan edes vähän pillua mummo huokaili jestas olet jo mies imin nännejä pikku hiljaa jalat leveni ja sain jo reilusti naida alkoi jo pallitkin kostua ja litinä kuului mummo paineli pyllystä jo kovasti sitten kiljaisi säikähdin kun vain vapisi laskin sisään tuntui että loppua ei tuu halusin vain syvemmälle.
Kun nousin mummo sanoi ei olis saanut olin kainalossa sitten mummo sanoi hyväähän se oli pitkästä aikaa ja käski pesulle ja kävi itsekkin.
Yöllä mummo hieroi tissejään nousin ja imaisin mummo kuiskas haluatko vielä ja veti päällensä pääsin vapaasti sisään mummo kuiskas jos et kerro saat milloin haluat pitäähän minullakin olla kivaa.
Siitä alkoi meidän salaisuus enimmillään kolmesti päivässä . Mummo oli innokas imemään saattoi tulla ja kaivoi kalun ja imi loppuun asti hymyili ja sanoi onse hyvää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999