Kun mikään ei riitä!

ByeKitty

Olen tällä hetkellä vielä opiskelija, mutta valmistun tänä keväänä (2010). Sain kesätöitä ja haen kesällä sitten vakipaikkaa jonnekkin. Jos en saa töitä on minun lähdettävä koulunpenkille takaisin ja suunnitteella korkeakoulu.
Omistan hevosen, entisen ravurin jota nyt olen uudelleen koulutellut ratsuksi. Tavoitteenamme ei ole välttämättä kisata. Mutta puskapollena toimii toistaiseksi. Toki jos saamme koulutukset niin hyvälle mallille että tekee mieli lähtäkkin kisaamaan niin saatamme kokeilla joko koulua tai / ja este hommaa mutta tämän todennäköisyys on hyvinkin pieni.

Ongelma. Haluan koiran. Olen halunnut jo kauan.
Reippaat 3vuotta olen suunnitellut laittavani koiran. Olen käynyt läpi rotuja sekä tiedän millaisen koiran haluan. Mutta se ei ole tässä se pääasia, minulle tarjottiin saksanpaimen narttua 3vuotiasta. Koira on ihana, unelmieni täyttymys. Totutettu hevosiin, muihin eläimiin, pitää lapsista ja ihmisistä. Tottunut olemaan pihalla mutta pitää sisällä olostaankin. Ainoa asia mikä tässä hommassa mättää on se että ks. rotu tarvitsee viihtyäksee tai ollakseen onnellinen paljon aktiviteettiä niin fyysistä kuin henkistäkin. Mutta pelkään sitä eniten että jos otan koiran, jääkö hevonen vähemmälle. Koiran kanssa kiinnostusta olisi Pk- lajeihin, tottikseen ja agilityyn.
Onko ketään hevosihmistä joka omaa aktvisen koiran?? Tahtoisin kuulla miten te olette saaneet aikanne järkättyä.

1

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajankäyttötaituri

      Täällä on parikymppinen tyttönen, jolla onnistuu ajankäyttö oikein hyvin :) Oon kahden lapsen äiti, vanhempi kuntoutuksen vuoks pv-kodis eli nuoremman (7kk) kanssa vietetään neljä päivää viikossa kaksin (tai puoli päivää, mut kuitenkin). Opiskelen aikuislukiossa etäpuolella, omistan neljä koiraa, neljä kissaa, kaksi heppaa ja yks on loppuelämän ylläpidossa. Koirat on juurikin aktiivisia: whippet, tipsu, sakemanni ja valkkari. Kaikkien kanssa harrastan paljon, whippet käy kerran-kaks kertaa viikossa radalla, kerran viikossa tokoilemassa, tipsu käy kerran viikossa agilityssä ja kerran viikkoon tokoilemassa, valkkari käy kahdesti viikos tokoilee ja kerran jäljestää, sakun kanssa oli tottista ja hakua jälkeä, mut nyt on seitsemän vauvan kotiäitinä meillä kotona ;) Hepat on shettis, jota vasta kouluttelen ja sen luona käyn vain kerran - kolme kertaa viikossa tällä hetkellä (samalla siivoon tallit, liikutan ja koulutan), lämppärit asuu yhteisellä tallilla ja niiden luona oon kuutena päivänä viikossa (liikutukset, tallin siivous tallin kahden muunkin hepan hoito). Jos vaan tarpeeks löytyy intoa ja ennen kaikkea jaksamista, niin eiköhän kaikki oo mahdollista. Mulla on aina talleilemassa koira tai pari, viihtyvät ja tykkäävät pitkistä maastolenkeistä ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      301
      2719
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      103
      2132
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      80
      1625
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      179
      1485
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1308
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe