Löysä vatsa & kuivat, ärtyneet posket

Jenzulih

Kärsin epämääräisistä oireista, joita epäilen ruoka-allergian aiheuttamiksi.

Poskeni ovat hieman kuin aknearpiset, punalaikukkaat ja kuivat, muu iho on rasvainen. Aknea minulla on myös, mutta sen vakavuus vaihtelee ja posket taas ovat aina samanlaiset.

Lisäksi vatsani on usein todella löysä. Ilmavaivojakin on välillä, mutta varsinaisia kipuja harvoin. Uloste on välillä normaaliakin, vaikka ruokavalioni koostuu melko samoista aineista päivästä toiseen.

Olin 2 viikkoa täysin ilman maitoa. Ei auttanut. 4 päivää sitten aloitin vehnättömän ruokavalion. Ei vielä muutosta.

Olenko ihan hakoteillä, kun etsin aiheuttajaa ruoasta? Onko jollain kokemuksia samanlaisista oireista? Stressaa tämä epätietoisuus ja arvailu :(

1

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vilja..

      Kait lääkri on jotain kantaa ottanut?

      No minulla oli tuohon ulostepuoleen syynä munuainen, mut Sulla se ei tartte olla sama. Tää munuaisjuttu, mikä mulla oli, tää on äärimmäisen harvinaista. 1-2 tapausta sairaalapiiriä kohti/10 vuotta.

      Mut gluteiini, sitä on muissakin viljoissa, kuin vehnässä, myös rukiissa. Oletko lukenut kirjan: Vaaralliset viljamme? Kannattaa lukea, jos etsit näkökulmia terveysongelmillesi. Minä tiedän entuudestaan jo, että mulla on viljan gluteiini terveysonglemien yksi aiheuttajista, oon siitä tiennyt jo yli 30 vuotta. Ja suolisto, siis maitohappobakteereja kehiin sekä Omega-3:sta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      22
      1269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1069
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1048
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      936
    8. 4
      932
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    Aihe