Olen ostamassa Honda Accord 2.0 Vtec 2000-2002 mallia. Kuulisin kokemuksianne huonoja ja hyviä.
Kannattaako ostaa enemmän ajettu (parisataatuhatta, halvempi) vai vähemmän ajettu (kalliimpi).
Onko suurempia remontteja tulossa. Onko 2002 malli parempi kuin 2000 tekniikaltaan ja ajo-ominaisuuksiltaan. Jos vertaa Avensikseen, kumpi kannattaa ostaa?
Honda Accord 2.0 Vtec 2000-2002 kokemuksia
5
3079
Vastaukset
- 13. Honda
Edellinen autoni oli juuri tuota mallia. Ajelin sillä yli 200 000km ja oli kyllä hyvä auto. Takapyöränlaakerit vaihdettiin, toinen 150 000 ja toinen 170 000km. Auto on valmistettu englannissa, joten sekaan on jouduttu laittamaan tiettymäärä euro-osia. Nämä laakerit olivat saksalaisia ja hehän eivät osaa tehdä mitään joka kestää pitkään. Voin suositella ko. Accordia. Niin, vaihdoin sen toiseen,- Hondaan ja se on valmistettu japanissa. Avensis on varmaan ihan hyvä myös. Itsellä ei ole kokemusta ko. autosta.
- happyhonda
Itellä oli 2.0es ja huolettomasti se kuskas.. takajarruongelmia on joissaki ollu mutta muuten aikalailla huoleton peli.
öljyä ne kuluttaa melkein kaikki vähän normaalia totuttua enemmän ja vaihtoväli 5000km. - 13.
happyhonda kirjoitti:
Itellä oli 2.0es ja huolettomasti se kuskas.. takajarruongelmia on joissaki ollu mutta muuten aikalailla huoleton peli.
öljyä ne kuluttaa melkein kaikki vähän normaalia totuttua enemmän ja vaihtoväli 5000km.Minulle tuo öljynkulutus on ollut tuntematon juttu. Vaihtoväli on ollut 10.000 km ja ei ole tarvinnut kyllä öljyä lisätä. Malleja ollut Civicistä Accordiin ja yhteenkään ei ole ylimääräistä öljynlisäystä tarvinnut tehdä.
- gungaloos
13. kirjoitti:
Minulle tuo öljynkulutus on ollut tuntematon juttu. Vaihtoväli on ollut 10.000 km ja ei ole tarvinnut kyllä öljyä lisätä. Malleja ollut Civicistä Accordiin ja yhteenkään ei ole ylimääräistä öljynlisäystä tarvinnut tehdä.
Minulla on ollu kaks CG-korista ja molemmat kulutti jonku verran öljyä, samoin kaveripiirissä niitä on ollu muutamia ja kyllä kaikki ne on vaatinu vähän tikun nostelua, tokihan se riippuu kaasujalastaki.. Vaihtoväli nuissa on 5000km.
Opiskelehan sieltä, aika hyvä tietopaetti 99-02 mallista.
http://www.dynamiitti.com/forum/viewtopic.php?t=53967&highlight=accord kokemuksia
Lainattu sieltä:
Jotkut, ainakin alkupään tuotannon 100 kW:n moottorit, saattoivat kuluttaa jonkin verran öljyä, eräät jopa 0,5 litraa tuhannelle uudesta pitäen. Ongelma ei ole yleinen eikä vaarallinen.
- Anonyymi
Meillä on 2.0 litrainen accord vm. 2000 ajettu pian 400000 km eikä mitään vikaa ole moottorissa ollut meille auto on ostettu 2002 ja oli ajettu n. 80000 km
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818