"Suomen ja Venäjän raja poistuu ajan myötä"
Politiikka
Kirjoittanut RS 27.05.2010 07:30
Viimeksi päivitetty 27.05.2010 13:55
Venäjän ja Suomen toisistaan erottava raja poistuu pääministeri Matti Vanhasen mukaan ajan myötä, muun muassa Etelä-Saimaa kirjoittaa vekkosivuillaan.
- Venäjän integroituessa tiiviimmin muuhun Eurooppaan valtioiden väliset rajatkin menettävät merkitystään. Tuolloin sekä kansalaisten että yritysten liikkuminen eri valtioissa vapautuu, Vanhanen toteaa Etelä-Saimaalle, Kymen Sanomille ja Kouvolan Sanomille antamassaan haastattelussa.
Ennen kaikkien rajamuodollisuuksien poistumista Suomen ja Venäjän välille tulee viisumivapaus.
- Viisumivapaus edellyttää täydellistä luottamista venäläiseen passisysteemiin. Sen on oltava aukoton, Vanhanen sanoo.
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=31599:qsuomen-ja-venaejaen-raja-poistuu-ajan-myoetaeq&catid=2:kotimaa&Itemid=4
"Suomen ja Venäjän raja poistuu ajan myötä"
Voi hulluutta
1
127
Vastaukset
- Näin on.
On siinä meillä kaksi kouhoa, Katainen nuolee amerikkalaisia kieli ruskeana ja Vanhanen poistaa rajaa Suomen ja Venäjän väliltä, miten me olemme tähän pisteeseen joutuneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070