ISO JA PAKSU

OLLA PITÄÄ!

Turha selvitellä että nysäpätkällä hoitaa hommat, kaikki naiset tykkää isoista kulleista! Ja tämä on faktaa!

28

4777

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evian

      vain omasta puolestasi. En minä ainakaan halua sisälleni mitään "johnholmesia", siitä on kuule nautinto kaukana. MUTTA ei saa liian pienikään olla, sopiva on aina sopiva :) Ja paras! Tämä se vasta faktaa onkin.

      • pöö

        koolla ei oo välii!


      • Kelmi
        pöö kirjoitti:

        koolla ei oo välii!

        Koolla ON väliä. Mutta kokoa tärkeämpi on kuitenkin taito...


      • evian
        Kelmi kirjoitti:

        Koolla ON väliä. Mutta kokoa tärkeämpi on kuitenkin taito...

        Vaikka kyrpä olisi juuri oikean pituinen ja paksuinen minulle, mutta sen käyttötaito on pahasti hukassa ei siitä jötikästä ole mitään iloa naiselle. Päinvastoin. Ikävä kyllä olen tällaiseen tapaukseen kerran törmännyt.


    • Pimpula

      Mitäs jos kävisit vaikka katsomassa mun kommentin kyseisestä asiasta (miehille tiedoksi...)!!! Mä en voi sietää miehiä, jotka kehuskelee ISOLLA vehkeellään!! Kaikki naiset eivät todellakaan pidä isoista.. Katsos.. ei se koko, vaan se laatu!!

      • Pavex

        se kellä onni on, se onnen kätkeköön....


    • Erjkistva

      Kyllä pitää olla iso ja paksu tekee nannaa

    • Erjkistva

      Kyllä puhut asiaa nysällä ei tee mitään kullin pitää tuntua

    • Faktattiskiin

      Ei tartte olla kauheen iso. Pituus 18-24cm ja ympärys 16-18cm riittää täydellisiin mittoihin.

      • Allekirjoitan

        Olen samaa mieltä. Iso kyrpä pitää olla miehen pinkkiin suoleen.


      • Faktattiskiin

        Uskon varmasti tuonkin, mutta tarkoitin heteroseksiä mitä joskus muinoin netistä etsiskelin aiheesta paljonkin. Vaikka kuinka Askokin asiasta yritti linkitellä ja vakuuttaa, niin kyllä naiset tahtoo etenkin paksua kullia. Turha sitä on täällä kiukutella ellei sellaista omaa. Hassusti vain samassa lausessa kerrottiin monesti esim "ettei koolla ole väliä, mutta pitkällä peniksellä saa helpommin vaginaorgasmin". " Pientä penistä voi kompensoida käyttämällä sormia apuna".


    • Liianpienipiliyhyy

      Avokil on m12 cm ...ei hyvä.

    • Ori69

      Jotku väittää, että paksuus ratkaisevampi kuin pituus. Ilmeisesti paksulla saa paineentunnun paremmin. Tiedä sitten kun en vaginaa omista.

    • Hrrrrrr

      Mun miehellä on turhan iso, sattuu joskus!

      • henkistäväkivaltaa

        Minun miehellä on ohuehko nakkimakkara, se settuu henkisesti.


    • jokaiselle-omansa-

      Työkalu tehtävän mukaan tietenkin. Jos auraa pihapolkua lumiauralla, niin eihän siitä mitään tule. Taas jo auraat lentokenttää lumilapiolla, niin ei sekään onnistu tarkoituksen mukaisesti.

    • iloaelämään

      Kunhan on kova

    • Pavex

      Isolla on puolensa, montaa paria olen käynyt viihdyttämässä kun olen ilmoituksen laittanut...
      Ilman isoa kalua tuskin kysyntää olisi ollut.
      Se oli silloin kun kaipasin kehuja kalun koosta, ikää kun on tullut niin enää ei tarvetta kehuihin.
      Lisäksi uskon että isolla on helpompi tyydyttää nainen, kun pääsee kalulla kohdun kaulaa kutittelemaan ja paineistamaan. Isolla hitaat liikkeet, ainakin aluksi.
      Kaikki kalut on oikean kokoisia, niitä pitää opetella käyttämään!

      • PrvUkm52Hki

        Eihän tuo oma ole kun 14/4,5, mutta enemmän ketuttaa ja harmittaa kun kesto vaan 10nen työntöä ja ruiskis...😟
        Siksipä itsellä haave/fantasia pavexin kaltaisesta vanhemmasta miehestä 'perhetutuksi',jonka luona voisi vierailla tarpeen mukaan...


      • PrvUkm52Hki

        Eihän tuo oma ole kun 14/4,5, mutta enemmän ketuttaa ja harmittaa kun kesto vaan 10nen työntöä ja ruiskis...😟
        Siksipä itsellä haave/fantasia pavexin kaltaisesta vanhemmasta miehestä 'perhetutuksi',jonka luona voisi vierailla tarpeen mukaan...


      • Laukemattomuuta voi harjoitella... vatsanpohjan lihaksia kannattaa harjoittaa päivittäin ja rajalla käymistä itseään tyydyttäen. Suosittelen lämpimästi myös kokeilemaan laukeamattomuutta 4-8 viikkoa, harjoittaen kuitenkin seksiä normaalisti.
        On mielettömän kivaa kun saa kalun hallintaan, seisoo ja laukee kun haluaa, jopa jäykkyyttä
        pystyy säätämään. Kulli on lihas siinä kuin muutkin lihakset, sitä omaa pitää vaan oppia käsittelemään ja hoitamaan oikein.


      • PrvUkm52Hki

        Vaikka oppisikin viivyttämään/
        hallitsemaan,niin vaatimatonhan se silti on... Kauan olen pohtinut tuota ajatusta kookkaasta vieraasta,ja ajatus vaan edelleen kutkuttaa... -entistä enemmän...😉


      • PrvUkm53Hki

        Edelleenkin haaveilen...


    • Paksuus

      Paksuus on minun etuni. Kun mittaa on vain 17, niin ympätysmittaa on 15cm.
      Joillekin se on haaste, mutta himot vie voiton. Liukuvoidetta tarpeeksi, niin kaikki tykkää ottaa... jopa sinne anukseen;)

      • Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoa pitämään perseessään.

        Kaverilla, yhdellä niistä, on 18 cm ja 15 ympärys ja hyvin on uponnut niin vittuihin kuin naisen anukseenkin. Mieheen ei ole kokeillut.


    • Luonnollista

      Kun niin kehuskelette, niin pakko laittaa omat mitat 19 ja 18. Eikä siinä mitään ihmeellistä ole, toisella toisenlainen ja toisella toisenlainen.

    • Isokyrpäinen

      Kyllä, koolla on väliä. Nimittäin, aina puhutaan kullin koosta mut ei koskaan pillun koosta...tai väljyydestä tai tiukkuudesta.
      Itse olen poikkeuksellisen sokyrpäinen (26cm pitkä ja todella paksu) ja olen tavannut naisia jotka joilla on ollut todella väljä ja löysä pillu. Nussiessa pillu ei purista kyrpää ja joiltakin naisilta tehnyt mieli kysyä et miten hänen pillunsa on niin väljä.
      Eli...ei se aina miehen kullin koko ole syynä ja olenkin huomannut että naiset jotka arvostelevat miehiä et on pieni kulli, heillä itsellään on niin väjä ja löysä pillu ettei metrinen halkokaan tuntuisi missään.

    • 18/6 tuntuu parhaalta, varsinkin jos nussia jyskyttää kunnolla

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      213
      1183
    2. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      2
      1133
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      190
      978
    4. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      148
      933
    5. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      28
      907
    6. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      239
      884
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      54
      854
    8. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      187
      850
    9. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      70
      826
    10. Pieni muistutus päivään

      Olet mies tärkeä 🩵 nähdään vielä ☘️
      Ikävä
      46
      730
    Aihe