Ylivieskan Vuokra-asunnot Oy

paskaa_palvelua

Olin (huom. mennyt aikamuoto) muuttamassa Ylivieskaan. Lähetin hakemukseni Ylivieskan Vuokra-asunnot Oy:lle maaliskuun lopussa. Kävin parin päivän päästä kysymässä asuntoa. Kuulemma kaikki huhtikuussa vapautuvat olivat menneet (tämä on ok ja ihan luonnollista toki :)).

Lupasivat soitella kunhan toukokuussa vapautuvat asunnot saavat tietoon.. No, kun toukokuu läheni eikä soittoa kuulunut, päätin pistäytyä. Tämä "asiakaspalvelija" tuli takahuoneesta, ei ollut mukana papereita ja ei ollut näyttöpäätteellä kun kanssani jutteli.. Seuraava keskustelu meni näin (M=minä, A=asiakaspalvelija) :

M: Hei! jätin teille maaliskuussa hakemuksen ja lupasitte soitella?
A: Niin mikä sinun sukunimesi oli?
M: *****
A: Niin sinä olit opiskelija?
M: Niin no voihan sitä niinkin sanoa, valmistun toukokuussa ja käyn töissä (olen aikuisopiskelija)
A: No, meillä ei nyt ole pieniä asuntoja vapaana..
M:(jo hieman kiukkuisena..) En ole kuule missään vaiheessa pientä asuntoa hakenutkaan, joten mitä on vapaana?!
A: Kaikki toukokuun asunnot ovat kyllä jo menneet..

Luulenpa että tuo akka "pissi minua silmään" 10-0, tai ainakin yritti..

Voiko tästä valittaa johonkin!?

77

6844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sik sik sika

      Et ole ainut joka on saanut paskaa palvelua, taitaa olla tapana tässä puljussa.
      Niin meinaan se paska palvelu.
      Voi kun voisikin johonki valittaa.

      • Tyyppiesimerkki

        Vaikuttaa kunnalliselta puljulta. Sen siitä saa, kun kuntien annetaan sekaantua vuokrbisnekseen. :D


    • Erkkix56zparadroid

      Juuri tuohon malliin siellä kaikki asiat hoidetaan. Tai jätetään hoitamatta.

      • plaplasn