On se niin väärin, niin väärin,

Tupsu Tane

että naisia ja miehiä kohdellaan eriarvoisesti tässä yhteiskunnassa. Esim. mitä hiuksiin tulee. On tiettävästi miehillä ja naisilla ihan eri hinnat kun pöheikköä tuunataan. Tänään mä kävin mun pehkoa tuunaamassa ja se on aina se sama 20 egee. Tiettävästi nainen voi joutua maksamaan pehkon laittamisesta tuplasti . Jos näin on, niin se on kyllä suuri epäkohta. Sehän on sukupuolista syrjintää pahimmillaan.

22

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottanut aikaa, paljonko perusleikkuu kestää? Josko siinä olisi se tuplataksan salaisuus.

      • Cassis-Alma

        miehille noin 30-45 min,,, naisille 1h.,,, riippuen siitä mommonen on kuontalon lähtökohta, mitä siitä pitää saada aikaan,,, Siinä se hintaero on,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        miehille noin 30-45 min,,, naisille 1h.,,, riippuen siitä mommonen on kuontalon lähtökohta, mitä siitä pitää saada aikaan,,, Siinä se hintaero on,,,

        haluaisin nähä naisasiakkaan ilmeen ku täti ottais sen surisevan hökötyksen käteensä ja kysyis, että millaseks laitetaan? Äijille se on ihan luonnollista, että suih saih klips klips, varttitunti ja ulos.


      • Cassis-Alma
        LaardiBee kirjoitti:

        haluaisin nähä naisasiakkaan ilmeen ku täti ottais sen surisevan hökötyksen käteensä ja kysyis, että millaseks laitetaan? Äijille se on ihan luonnollista, että suih saih klips klips, varttitunti ja ulos.

        tosiaan vaikeaa kun piti yrittää kehitellä jotain leikattavaa, ja hiukset ohuet kun hämähäkin seitti,,, mut ei vartissa ulos millään,,, oli pakko hidastaa sitä klippailua,,,

        Kyllä nykyisin naisillekkin sillä surisevalla,,, siis hiuksia,,, leikataan,,, näkeehän sen katulookista,,,

        Eipä enää ole sama duunijuttu,,, no olisin jos olisin voinu jatkaa,,, mielenkiintoista ;o),,,


    • demoniiih

      tuon eritasa-arvon olen huomannut kampaamossa..;o)...

      • mieleeni tuli hiusten kuivaus, että ne rahastaa silläkin, aikoinani kun itselläni oli pitkät hiukset niin jotenkin sitä ei kehtanut sanoa että jätä vain märiksi...


      • Cassis-Alma
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        mieleeni tuli hiusten kuivaus, että ne rahastaa silläkin, aikoinani kun itselläni oli pitkät hiukset niin jotenkin sitä ei kehtanut sanoa että jätä vain märiksi...

        Jokainen shamppootippa/hoitoainetippa/ ja jokainen föönin puhallus laskutetaan,,, Kantsii ja voi sanoa ette tarvii kuivata,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        Jokainen shamppootippa/hoitoainetippa/ ja jokainen föönin puhallus laskutetaan,,, Kantsii ja voi sanoa ette tarvii kuivata,,,

        mutta ko en kehannut sanoa, niin hyö aina kuivasivat ja mä maksoin...


    • Minä joudun maksamaan kauheat rahat pehkoni leikkuusta, kun samalla mies, jonka tukkaa vain vähän tasoitetaan, pääsee puolella hintaa!

      • Cassis-Alma

        mut mikä on aikaero?,,, ei niitä muutamaa karvaa tosiaankaan riitä tunniks napsuteltavaksi,,, mut sinunkin pehkoon todella varmaan tunti,,, riittääkö edes?,,, riippuu siitä kuinka se muotoilaan leikkauksella,,,


    • niin väärin!!
      Mäkin joudun maksaan kaljun kiillotuksesta saman ku miähet tukanleikkuusta...

      • saan aina niskahieronnakin samaan hintaan. Se on luxusta se.


      • Yx Pässi

        Pyysin 3:sta salongista tarjouksen viiksien tuunauksesta. Pesu kuivaus vahaus kiillotus silittely.
        50 -80 euroa. Ja yx tarjous oli 150 egee, all inclusive- paketti, you know ? En voi kertoa yksityiskohdista.
        Repikää siitä sitten.


      • Cassis-Alma
        Yx Pässi kirjoitti:

        Pyysin 3:sta salongista tarjouksen viiksien tuunauksesta. Pesu kuivaus vahaus kiillotus silittely.
        50 -80 euroa. Ja yx tarjous oli 150 egee, all inclusive- paketti, you know ? En voi kertoa yksityiskohdista.
        Repikää siitä sitten.

        varmaan muhkeat viikset ;o),,, no kaikella on hintansa ;o),,, Eikö tuohon hintaan jo sisältyny sitä ylipitkien viiksikarvojen klippaamista?,,, ;o),,,


    • Vilma.

      mies on mies ja ämmä on ämmä-------nii

      • nyt mä jäin kiinni. Kyllä vilma sun hierominen voittaa parturin hieronnat.


        Ethän etsi taas kaulinta. Ethän?


      • Vilma,
        michaelone kirjoitti:

        nyt mä jäin kiinni. Kyllä vilma sun hierominen voittaa parturin hieronnat.


        Ethän etsi taas kaulinta. Ethän?

        antaa vaan naisten hieroo--------et sää siittä kulu


      • Vilma, kirjoitti:

        antaa vaan naisten hieroo--------et sää siittä kulu

        että ymmärrät. Mä menen nyt uimaan. Tule sä sitten perässä. Sukellellaan taas ;)


      • PÄÄ KIINNI
        michaelone kirjoitti:

        että ymmärrät. Mä menen nyt uimaan. Tule sä sitten perässä. Sukellellaan taas ;)

        JOO SUKELLA SÄ MUTAAN JA PYSY SIELLÄ VÄHÄN PIDEMPÄÄN


      • Vilma,
        michaelone kirjoitti:

        että ymmärrät. Mä menen nyt uimaan. Tule sä sitten perässä. Sukellellaan taas ;)

        odottele rauhassa----pari munuttia,mulla ei mee ko parikyt vuotta


      • Vilma,
        PÄÄ KIINNI kirjoitti:

        JOO SUKELLA SÄ MUTAAN JA PYSY SIELLÄ VÄHÄN PIDEMPÄÄN

        ei se oo mudassa kenenkään kiva olla------aatteleppa ite


    • mainostaa taalla 99 kruunua miehille (15 euroa). se on 15-20 minuuttia ja huonolla laadulla.. kun meet "kunnon" parturiin niin hinta on tuplaten.

      arabeille ei tartte varata aikaa ja siilin ne vetaa ihan helposti :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      270
      6505
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3753
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      146
      2668
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      84
      1669
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1506
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1321
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      109
      1178
    Aihe