että naisia ja miehiä kohdellaan eriarvoisesti tässä yhteiskunnassa. Esim. mitä hiuksiin tulee. On tiettävästi miehillä ja naisilla ihan eri hinnat kun pöheikköä tuunataan. Tänään mä kävin mun pehkoa tuunaamassa ja se on aina se sama 20 egee. Tiettävästi nainen voi joutua maksamaan pehkon laittamisesta tuplasti . Jos näin on, niin se on kyllä suuri epäkohta. Sehän on sukupuolista syrjintää pahimmillaan.
On se niin väärin, niin väärin,
22
162
Vastaukset
ottanut aikaa, paljonko perusleikkuu kestää? Josko siinä olisi se tuplataksan salaisuus.
- Cassis-Alma
miehille noin 30-45 min,,, naisille 1h.,,, riippuen siitä mommonen on kuontalon lähtökohta, mitä siitä pitää saada aikaan,,, Siinä se hintaero on,,,
Cassis-Alma kirjoitti:
miehille noin 30-45 min,,, naisille 1h.,,, riippuen siitä mommonen on kuontalon lähtökohta, mitä siitä pitää saada aikaan,,, Siinä se hintaero on,,,
haluaisin nähä naisasiakkaan ilmeen ku täti ottais sen surisevan hökötyksen käteensä ja kysyis, että millaseks laitetaan? Äijille se on ihan luonnollista, että suih saih klips klips, varttitunti ja ulos.
- Cassis-Alma
LaardiBee kirjoitti:
haluaisin nähä naisasiakkaan ilmeen ku täti ottais sen surisevan hökötyksen käteensä ja kysyis, että millaseks laitetaan? Äijille se on ihan luonnollista, että suih saih klips klips, varttitunti ja ulos.
tosiaan vaikeaa kun piti yrittää kehitellä jotain leikattavaa, ja hiukset ohuet kun hämähäkin seitti,,, mut ei vartissa ulos millään,,, oli pakko hidastaa sitä klippailua,,,
Kyllä nykyisin naisillekkin sillä surisevalla,,, siis hiuksia,,, leikataan,,, näkeehän sen katulookista,,,
Eipä enää ole sama duunijuttu,,, no olisin jos olisin voinu jatkaa,,, mielenkiintoista ;o),,,
- demoniiih
tuon eritasa-arvon olen huomannut kampaamossa..;o)...
mieleeni tuli hiusten kuivaus, että ne rahastaa silläkin, aikoinani kun itselläni oli pitkät hiukset niin jotenkin sitä ei kehtanut sanoa että jätä vain märiksi...
- Cassis-Alma
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mieleeni tuli hiusten kuivaus, että ne rahastaa silläkin, aikoinani kun itselläni oli pitkät hiukset niin jotenkin sitä ei kehtanut sanoa että jätä vain märiksi...
Jokainen shamppootippa/hoitoainetippa/ ja jokainen föönin puhallus laskutetaan,,, Kantsii ja voi sanoa ette tarvii kuivata,,,
Cassis-Alma kirjoitti:
Jokainen shamppootippa/hoitoainetippa/ ja jokainen föönin puhallus laskutetaan,,, Kantsii ja voi sanoa ette tarvii kuivata,,,
mutta ko en kehannut sanoa, niin hyö aina kuivasivat ja mä maksoin...
Minä joudun maksamaan kauheat rahat pehkoni leikkuusta, kun samalla mies, jonka tukkaa vain vähän tasoitetaan, pääsee puolella hintaa!
- Cassis-Alma
mut mikä on aikaero?,,, ei niitä muutamaa karvaa tosiaankaan riitä tunniks napsuteltavaksi,,, mut sinunkin pehkoon todella varmaan tunti,,, riittääkö edes?,,, riippuu siitä kuinka se muotoilaan leikkauksella,,,
niin väärin!!
Mäkin joudun maksaan kaljun kiillotuksesta saman ku miähet tukanleikkuusta...- Yx Pässi
Pyysin 3:sta salongista tarjouksen viiksien tuunauksesta. Pesu kuivaus vahaus kiillotus silittely.
50 -80 euroa. Ja yx tarjous oli 150 egee, all inclusive- paketti, you know ? En voi kertoa yksityiskohdista.
Repikää siitä sitten. - Cassis-Alma
Yx Pässi kirjoitti:
Pyysin 3:sta salongista tarjouksen viiksien tuunauksesta. Pesu kuivaus vahaus kiillotus silittely.
50 -80 euroa. Ja yx tarjous oli 150 egee, all inclusive- paketti, you know ? En voi kertoa yksityiskohdista.
Repikää siitä sitten.varmaan muhkeat viikset ;o),,, no kaikella on hintansa ;o),,, Eikö tuohon hintaan jo sisältyny sitä ylipitkien viiksikarvojen klippaamista?,,, ;o),,,
- Vilma.
mies on mies ja ämmä on ämmä-------nii
nyt mä jäin kiinni. Kyllä vilma sun hierominen voittaa parturin hieronnat.
Ethän etsi taas kaulinta. Ethän?- Vilma,
michaelone kirjoitti:
nyt mä jäin kiinni. Kyllä vilma sun hierominen voittaa parturin hieronnat.
Ethän etsi taas kaulinta. Ethän?antaa vaan naisten hieroo--------et sää siittä kulu
Vilma, kirjoitti:
antaa vaan naisten hieroo--------et sää siittä kulu
että ymmärrät. Mä menen nyt uimaan. Tule sä sitten perässä. Sukellellaan taas ;)
- PÄÄ KIINNI
michaelone kirjoitti:
että ymmärrät. Mä menen nyt uimaan. Tule sä sitten perässä. Sukellellaan taas ;)
JOO SUKELLA SÄ MUTAAN JA PYSY SIELLÄ VÄHÄN PIDEMPÄÄN
- Vilma,
michaelone kirjoitti:
odottele rauhassa----pari munuttia,mulla ei mee ko parikyt vuotta
- Vilma,
PÄÄ KIINNI kirjoitti:
JOO SUKELLA SÄ MUTAAN JA PYSY SIELLÄ VÄHÄN PIDEMPÄÄN
ei se oo mudassa kenenkään kiva olla------aatteleppa ite
mainostaa taalla 99 kruunua miehille (15 euroa). se on 15-20 minuuttia ja huonolla laadulla.. kun meet "kunnon" parturiin niin hinta on tuplaten.
arabeille ei tartte varata aikaa ja siilin ne vetaa ihan helposti :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256460Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604092Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513364Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872903Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2811904Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341586- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141383Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151376