elisa viihde kysymys

mikä auttaa?

miksi elisa viihteessä , kaukosäätimestä painaessani tähti näppäintä tulee ilmoitus: yhteys katkaistu .

siis miten saan ne formulat näkymään?

5

695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadfghj

Formulat ovat maksullisia.

• ei kerjäläisille

elisa viihteessä formulat on ilmaisia, taidat olla näitä soneralaisia väärällä palstalla.

• awsdfgmn
        ei kerjäläisille kirjoitti:

elisa viihteessä formulat on ilmaisia, taidat olla näitä soneralaisia väärällä palstalla.

Luulin että ne on maksullisia kaikille. Ei sellaista paskaa viitsi katsoa niin ei kyllä kiinnostakaan. Onko tämä tähtinäppäin joku maaginen nappi joka lukee ajatuksesi ja vaihtaa kanavan sen mukaan?

• mä tiedän
        awsdfgmn kirjoitti:

Luulin että ne on maksullisia kaikille. Ei sellaista paskaa viitsi katsoa niin ei kyllä kiinnostakaan. Onko tämä tähtinäppäin joku maaginen nappi joka lukee ajatuksesi ja vaihtaa kanavan sen mukaan?

soitin asiakaspalveluun , ratkaisu oli yksinkertainen, virtajohto pois digiboksista ja takas niin jo toimi.

tuolla ne formulat on just ruudussa ja huomenna aika-ajot.

formulat kiinnostaa aika montaa miespuolista suomessa =)

tähdestä pääsee maikkarin maksulliseen katsomo palveluun ja elisa viihteen päävalikkoon =)

• zzzzzzzzzzXXXX
        mä tiedän kirjoitti:

soitin asiakaspalveluun , ratkaisu oli yksinkertainen, virtajohto pois digiboksista ja takas niin jo toimi.

tuolla ne formulat on just ruudussa ja huomenna aika-ajot.

formulat kiinnostaa aika montaa miespuolista suomessa =)

tähdestä pääsee maikkarin maksulliseen katsomo palveluun ja elisa viihteen päävalikkoon =)

nyt meni sitten laajakaista pimeeksi, itse asiassa se toimi pätki, että toimi välillä 5 minuuttia ja sitten oli 2 tuntia pimeenä. 2 kertaa sai soitella asiakaspalveluun kun selvisi että se modeemi pitää viedä elisa shopittiin testattavaksi. no sököhän se oli ja sain saunalahden nettitikun siksi aikaa kunnes lähettävät uuden modeemin, suoraan eivät pysyneet liikkestä antamaan uutta modeemia matkaan.

niin ja asikaspalvelu maksaa , saa jonottaa ja netti tikku on sika hidas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2952
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      67
      2812
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      25
      1572
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe