15v, selibaattia

jamppa 35

olen 35v terve mies.
Ongelmani on vastentahtoinen selibaatti, joka on kestänyt 15v.
RAha ei riitä maksullisiin, elatusmaksut 500E/kk.

Harrastan sauvakävelyä ja punttisalia, rasva% alle 20.
Olenko liian nirso, vai ovatko naiset nykyään tosi tarkkoja fuckbuddyistä.
Pitkäaikainen suhde olisi tosi mukava, mutta naisia sekään ei tunnu kiinostavan.
mistä apua ongelmaani.

13

1523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • re fe de

      Jos olet ollut 15 vuotta selibaatissa niin kolme vuotta lisää ei enää paljoa tunnu. Viimeistään kolmen vuoden kuluttua nuorin lapsesi täyttää 18 vuotta ja pääset elatusmaksuista.

      • pakkis.

        toi on mulki käyny mielessä.
        täytynee mennä varaamaan aika thaihierontaan.
        luulis et aika järjestyy näin pitkällä varoitusajalla.


    • kjhwbdjh

      Onko tää provo vai missäpäin asut????

      • jamppa35

        totta tää on.
        UUdellamaalla asustelen.


    • fuckthatfem

      Tiedoksi vaan, että elatusmaksut on tulojen mukaan. Itse tienaan sellaiset reilut 2000 netto josta maksan reilut 130 euroo nupilta. Kyllä ton nyt iso mies kestää ja jää huoriinkin rahaa ainakin kerran kuussa :)

      Tarkoitus ei ole nääs, että mies maksaa viulut ex kohdalla vaan ne m-e-n-e-e puoliksi periaatteella. Tiedoksi vaan femakot!

      Toki saat maksaa kaiken jos oot tarpeeksi urpo..

      • jamppa 35.

        moi, fuckhatfem.

        kiitti kun vastasit.
        Niin mä laskin noihin elareihin muksujen kuskaukset mukaan.
        Akka vittuillessaan muutti Ouluun kun on sieltä kotoisin.
        Aika kallista hommaa toi lentely kuiteskin on.
        Yhteishuoltajuus, kaunis sana mutta ei tarkota sitä että skidit
        hoidetaan 50/50.
        Se tarkottaa sitä, että osallistut myös muihin kuluihin kuten skidien harrastuksiin.
        Hyvä että otit esiin nää elarit, kaikile tiedoks YHTEISHUOLTAJUUS ei todellakaan tarkota
        tasapuolista huoltajuuta.


    • transut kiihottavat

      Voisit yrittää etsiä TV-tytön eli transun, ja harrastaa seksiä hänen kanssaan.
      Myös naisellinen homomies voisi olla ratkaisu pulmaasi.

      Ainakin mun mielestäni monet transut on lähes yhtä naisellisia kuin aidot naiset...
      Ja tarjoavat lähes saman nautinnon. Takaapäin tapahtuvan anaaliyhdynnän aikana ei aina edes huomaa olevansakin todellisuudessa miehen kanssa.
      Meikattu, peruukkia käyttävä, naiselliselta hajuvedeltä tuoksuva, verkkosukkiin, korkokenkiin, ja naisten alusasuihin puettu TV-tyttö voi olla aivan ihanan kiihottava ja naisellisen oloinen seksikumppani.

      Voisit aloittaa seuran etsintäsi esim internetin iskuri.net tai seksitreffit.com sivustoilta.

      • jamppa35

        Mieluummin hoitelen hommelit nyrkkikyllikin kanssa.
        Transu,,,hyi saatana.


      • love live
        jamppa35 kirjoitti:

        Mieluummin hoitelen hommelit nyrkkikyllikin kanssa.
        Transu,,,hyi saatana.

        Olen myös ollut selibaatissa 15 vuotta, mutta ei minulla järki mene. Lasken kyllä seksiksi omin käsin tehdyt orkut mielikuvaseksin kera. Suosin tätä fuckbuddyn sijasta koska minulla on vahva tunne-elämä ja
        tarvisen tunnesiteen ja muunkinlaista uhteydenpitoa kuin seksiaktin miehen kanssa.

        Siis melestäni onanointi voittaa tunneköyhän miehen kanssa harrastetun tunteettoman aktin.

        Naisella on myöskin oikeus olla kiihottunut seksissä joten en myöskään halua pariutua koska pariskuntana "joutuu" palvelemaan miestään sängyssä vaikka ei ole itse kiihottunut. Jos kieltäytyy kutstvat jotkut miehet sitä ns. pihtaamiseksi vaikka kyseessä on täysin oikeutettu kieltäytyminen toimenpiteestä jos itse ei tunne kiihotusta.

        Olen kyllä ollut naimisissa. Seksuaalisuuteni hoidan siis itse ja ns. selibaatti on aivan paras tilanne jos rakastavaa, kärsivällistä ja sitoutuvaa miestä ei kerran ole saatavilla.


      • sylinkaipuu..

        Nainen, selibaattia yli kymmenen vuotta. Yksi seurusteluyritys joka kariutui viikossa kun kävi ilmi että mies halusi pysyä vapaana mutta käydä vaan joskus ns. panemassa.

        Rakastelen mieluummin vaikka lasinpalan kanssa kuin miehen joka ei välitä kumppaninsa tunteista ollenkaan.

        Välittäisin itse paljonkin miehen tunteista jos minulla sellainen olisi, enkä todellakaan haaveile edes yhdessä asumisesta, vaan vakituisesta seurustelusta.


      • omin käsin onneen
        sylinkaipuu.. kirjoitti:

        Nainen, selibaattia yli kymmenen vuotta. Yksi seurusteluyritys joka kariutui viikossa kun kävi ilmi että mies halusi pysyä vapaana mutta käydä vaan joskus ns. panemassa.

        Rakastelen mieluummin vaikka lasinpalan kanssa kuin miehen joka ei välitä kumppaninsa tunteista ollenkaan.

        Välittäisin itse paljonkin miehen tunteista jos minulla sellainen olisi, enkä todellakaan haaveile edes yhdessä asumisesta, vaan vakituisesta seurustelusta.

        Nainen, selibaatissa yli 13 vuotta. Minä myös huolehdin mieluummin itse omasta seksielämästäni niin kauan kunnes/jos löytyy mies joka haluaa minusta muutakin kuin panon. Jos ei sitä löydy niin sitä ei löydy, ei selibaatti ole minulle ongelma.
        Eipähän kukaan enää ainakaan käytä hyväkseen. Ei, en ole katkera mutta viisastunut olen ;)


      • Joku vaan
        omin käsin onneen kirjoitti:

        Nainen, selibaatissa yli 13 vuotta. Minä myös huolehdin mieluummin itse omasta seksielämästäni niin kauan kunnes/jos löytyy mies joka haluaa minusta muutakin kuin panon. Jos ei sitä löydy niin sitä ei löydy, ei selibaatti ole minulle ongelma.
        Eipähän kukaan enää ainakaan käytä hyväkseen. Ei, en ole katkera mutta viisastunut olen ;)

        Olen mies, enkä halua naisesta enkä elämältäkään muuta kuin panon. Luulen olevani tyypillinen mies. Vaimoni taas haluaisi kaikennäköistä muutakin. Hän siis on tyypillinen nainen. Kaikki on niin kuin Luoja tarkoitti, joten olemme molemmat ilman haluamaamme.


      • Voi miten
        Joku vaan kirjoitti:

        Olen mies, enkä halua naisesta enkä elämältäkään muuta kuin panon. Luulen olevani tyypillinen mies. Vaimoni taas haluaisi kaikennäköistä muutakin. Hän siis on tyypillinen nainen. Kaikki on niin kuin Luoja tarkoitti, joten olemme molemmat ilman haluamaamme.

        ..että kaikki mitä haluat - niin elämältä kuin vaimoltasi on peniksesi varassa, Sen sijaanl, jos opettelisit hellyyttä, aitoa välittämistä ja huomioisit vaimoasi voisitte molemmat saada jotain ihan muuta. Jopa sinäkin.... jos antaminen muuten tuntuu sinusta vastenmieliseltä kaikenkaikkiaan..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe