Palasin juuri useamman kuukauden kiertueelta, joka kattoi useita aasian maita USA:n ja Kanadan. Muistutan nyt teitä siis, että olen sinfoniaorkesterin jäsen, mutta en kerro mitä soitan ja missä orkesterissa, koska en halua nimeni tulevan julki (ainakaan täällä).
Pointtini siis oli, tekeekö Ari vastaavanlaisia kiertueita koskaan? Ei. Miksi? Koska häneltä puuttuu taidot. Hän on vain niin käsittämättömän huono kaikessa. Huono lauluääni, huono esiintyjä, rytmitajuton, tyylitajuton. Ari ei pystyisi samaan vaikka treenaisi kuinka paljon tahansa, hän ei näet ole lahjakas.
Palasin juuri kiertueelta
4
315
Vastaukset
- Sinun lähimmäisesi
Toivottavasti kun sait purkaa pahaaoloasi.Näin sitä pitää tehdä jos mieltä painaa jokin asia;kertoa se muille niin kyllä se siitä alkaa elämä sitten sujumaan.Onnea vain kiertueellesi jatkossakin.
- ollut hirveä
ikävä Aria! Katso nyt vaikka tuo demosessiovideo, jos vähän helpottaisi.
- AVDM
että olet Ari ja höpötät taas täällä että saisit selville mostako fania vielä tulee pelstustöihin.
- toinen lähimmäinen
Pääsit siis bannasta vai, montako kuukautta se kesti?
Minäpä luulen, että ainoa, jota osaat soittaa on suusi ja sitäkin keskinkertaisesti.
Mitä tulee tuohon provoamiseesi, siinnäkin olet ihan keskinkertaisuus. Eikä mitään kehitystä näy tapahtuneen siinnäkään vuosien saatossa. Mutta pitäähän sinulle vastata, että saat sitä kipeästi tarvitsemaasi huomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446