Astro-TV 28.5.2010

Toukokuussa 2003

Eräs nainen soitti suuressa surussaan ja epätoivossaan astrologille pyytäen neuvoa ja ohjausta sekä toivoen tietoa tulevaisuudestaan. Kuinka tuon surevan itkevän naisen tulisi käymään, kun astrologi olisi kertonut hänelle : "Sinulla tulee olemaan hyvä avioliitto sielunkumppanisi kanssa. Yhdessä annatte lämpimän, karismaattisen vaikutelman. Puolisollasi tulee olemaan menestystä työssään ja hän saavuttaa hyvän aseman urallaan. Käytä viisaasti nyt saamaasi tietoa ja luo elämäsi helpoksi kulkea." Ja toiselta astrologilta : " Uusi elämä romanttisessa ihmissuhteessa on alkamassa aivan lyhyen matkan päässä." Mitä lukijat ajattelevat, jotka ovat kokeneet suuren järkyttävän surun ja kaksi eri astrologia luo tulevaisuudenkuvaa paratiisimaisissa olosuhteissa?
Minä olen saanut nuo kaksi ennustetta, eivätkä nuo "astrologit" vaivaudu anteeksi pyytämään, olen elänyt yksin leskenä 6 vuotta, enkä vieläkään kykene ymmärtämään minulle kirjoitettuja satuja. Onneksi tämän päivän astrologi ei kertonut surevalle itkevälle naiselle satuja. Toivon noiden kahden tyypin päätyvän kirjoittamaan satujaan paikkaan, jonka nimi alkaa H - kirjaimella.

19

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytctycyt

      Et muka vieläkään kykene ymmärtämään?

      Etkö ymmärrä että astrologia ei ole totta. Ei mikään astrologia, ei kosmobiologia, ei kuuastrologia, ei erilaiset huonejärjestelmät, ei mikään.

      Ne kaikki perustuvat pelkälle ihmisen itsekeksimälle sadulle.

      Mikä sinua oikein vaivaa kun olet luomassa facebookryhmiä astrologiasta, vaikka sinulle on pahimman kautta osoitettu se mitä astrologia todellisuudessa on, eli pahinta sian sitä itseään mitä maa päällään kantaa!

      Onko sinulla vaikeuksia luopua siitä, kun toisaalta sanot ettet usko astrologiaan, sitten toisaalla osoitat uskovasi siihen yhä.

      Jopa se osoittaa että uskot astrologiaan, kun valitat siitä kuinka kaksi valepukkia huijasi sinua! Hyväksy se että astrologia on pelkkää ihmisten huijaamista, eikä mitään muuta. Astrologit, kaikki astrologit, valehtelevat asiakkailleen. Enkö sanonut sinulle kerran että kävisit tutustumassa kirjaan joka kertoo cold reading tekniikoista. Se tutustuttaa siihen maailmaan missä astrologit oikein pelejään pelaavat ja siitä saat alkeisopetuksen siihen kuinka asiakkaita oikein vedätetään ja kuinka heidät saadaan uskomaan valheellisiin maailmankatsomuksiin.

      The full facts book of cold reading - Ian Rowland. Olet lukenut englanninkielisiä kirjoja, joten tuo helppolukuinen ja helposti ymmärrettävä taikaopus neuvoo miten huijataan ja miten huijauksia voidaan paljastaa. Se on alan perusteos.

      Et tule pääsemään koskaan yli ahdistuksestasi ja masennuksestasi ja katkeruudestasi jos edelleen jatkat uskomista siihen samaan minkä avulla nuo kusipäät sinua huijasivat! Valheet eivät sinulle tuo lohdutusta. Sinä olet jo aikuinen ihminen ja olet kokenut kovan elämän, ja katso nyt itsekin mitä sait valheesta? Et sinä valheen vuoksi menettänyt miestäsi, vaan sinä menetit valheen vuoksi elämänilon! Siihen samaanko haluat vielä pyrkiä, vai haluatko jo alkaa rakentamaan omaa onnellista elämää?

      Jos haluat, niin silloin annat noille kusipäille anteeksi ja anteeksianto on hyväksymistä. Hyväksy se että olit heikko ja annoit itseäsi huijattavan. Hyväksy se ja katso tämän jälkeen huomiseen, eikä menneisyyteen, koska menneisyyttä sinä et tule koskaan enää muuttamaan.

      Laila, minä toivon sinulle kaikkea hyvää ja minä olen sinun juttujasi lukenut täällä ihan ensimmäisestä viestistäsi lähtien ja ollut välillä hermoissani kun et näytä käsittävän joitakin asioita, mutta tämän neuvon minä annan sinulle ystävänä koska minä tiedän omasta elämänkokemuksestani että se neuvo toimii.

      • 16

        " - minä olen sinun juttujasi lukenut täällä ihan ensimmäisestä viestistäsi lähtien - " - Miksi sinä seuraat tätä palstaa, astrologiaa?


      • ytctycyt
        16 kirjoitti:

        " - minä olen sinun juttujasi lukenut täällä ihan ensimmäisestä viestistäsi lähtien - " - Miksi sinä seuraat tätä palstaa, astrologiaa?

        Miksi kysyt?


      • you will ever know.
        ytctycyt kirjoitti:

        Miksi kysyt?

        Miksi ei? Miksi seuraat kirjoituksia? Oletko kiinnostunut astrologiasta? Ihminen käsittää asioita enemmän, kuin toinen voi nähdä. Yksi ihminen käsittää yhtä, toinen toista, kolmas monenmoista.
        Tarkoitushakuinen väkivallanteko ei ole koskaan anteeksiannon arvoista.


      • ytctycyt
        you will ever know. kirjoitti:

        Miksi ei? Miksi seuraat kirjoituksia? Oletko kiinnostunut astrologiasta? Ihminen käsittää asioita enemmän, kuin toinen voi nähdä. Yksi ihminen käsittää yhtä, toinen toista, kolmas monenmoista.
        Tarkoitushakuinen väkivallanteko ei ole koskaan anteeksiannon arvoista.

        "Oletko kiinnostunut astrologiasta?"

        Jos en olisi, miksi olisin täällä?

        "Miksi seuraat kirjoituksia?"

        Miksi kysyt?

        "Tarkoitushakuinen väkivallanteko"

        Mihin tuo liittyy?


      • ihmisyyden pohjalla.
        ytctycyt kirjoitti:

        "Oletko kiinnostunut astrologiasta?"

        Jos en olisi, miksi olisin täällä?

        "Miksi seuraat kirjoituksia?"

        Miksi kysyt?

        "Tarkoitushakuinen väkivallanteko"

        Mihin tuo liittyy?

        En jaksa selitellä, kun et itse näy ymmärtävän. Opiskella ihmisyyttä on opiskella astrologiaa. Ärtyneisyys, jota olet potenut lähtee lomallasi järvellä soudellessasi. SS-miehet ovat parasta opiskelumateriaalia, alan olla loppusuoralla opiskelussa pahuuden pohjilla, oksettaa.


      • ytctycyt
        ihmisyyden pohjalla. kirjoitti:

        En jaksa selitellä, kun et itse näy ymmärtävän. Opiskella ihmisyyttä on opiskella astrologiaa. Ärtyneisyys, jota olet potenut lähtee lomallasi järvellä soudellessasi. SS-miehet ovat parasta opiskelumateriaalia, alan olla loppusuoralla opiskelussa pahuuden pohjilla, oksettaa.

        Miksi et vastannut kysymykseeni?

        Voin vastata sinun kysymykseesi, siksi että se kiinnostaa.

        Milloin olen potenut ärtyneisyyttä? Eikö tuollainen oletuksesi kerro enemmän sinusta kuin minusta?


      • Mars yhtymä Uranus
        ytctycyt kirjoitti:

        Miksi et vastannut kysymykseeni?

        Voin vastata sinun kysymykseesi, siksi että se kiinnostaa.

        Milloin olen potenut ärtyneisyyttä? Eikö tuollainen oletuksesi kerro enemmän sinusta kuin minusta?

        "Milloin olen potenut ärtyneisyyttä? Eikö tuollainen oletuksesi kerro enemmän sinusta kuin minusta? " Kun olet seurannut kirjoituksia ensimmäisestä kirjoituksesta lähtien, mikä kirjoituksissa pitää sinua kiinni niissä? Jokin kirjoituksissa saa vasteen/heijasteen johonkin sinussa, mikä se on? Koska olet astrologi mitä ilmeisimmin opiskele ihmisyyttä, koska et vielä ole saanut oppia psykologiasta, miksi ihminen junnaa ja junnaa yhtä asiaa? Hän puhuu traumasta niin kauan, kunnes trauma alkaa parantua, traumapsykologiaa (puolustusvoimien Poikkeusolojen johtaja-koulutus Kauhavan lentosotakoulu 2009, Dragsvjärd Kriisienhallinta-koulutus 2008, dilp.luontaisterapeutti-koulutus, kliiniset jaksot x2, Setlementti-liitto, seurakuntatyö, Martta-liitto jne jne). Kun ammatinharjoittaja aiheuttaa tietoisesti väkivaltaa, ammatinharjoittaja on väkivaltainen persoona, ehkä psykopaatti. Hän kirjoittaa, mitä mieleen juolahtaa, tässä tapauksessa rakkausnovellin. Miksi hän sen kirjoitti? Koska hän on psykopaatti. Mitä kartallani oli vuonna 2003, jotta astrologi kykeni kirjoittaa uuden elämän olevan pian alkamassa romanttisessa ihmissuhteessa (Uranus huoneessa 5)?


      • in my sorrow.
        Mars yhtymä Uranus kirjoitti:

        "Milloin olen potenut ärtyneisyyttä? Eikö tuollainen oletuksesi kerro enemmän sinusta kuin minusta? " Kun olet seurannut kirjoituksia ensimmäisestä kirjoituksesta lähtien, mikä kirjoituksissa pitää sinua kiinni niissä? Jokin kirjoituksissa saa vasteen/heijasteen johonkin sinussa, mikä se on? Koska olet astrologi mitä ilmeisimmin opiskele ihmisyyttä, koska et vielä ole saanut oppia psykologiasta, miksi ihminen junnaa ja junnaa yhtä asiaa? Hän puhuu traumasta niin kauan, kunnes trauma alkaa parantua, traumapsykologiaa (puolustusvoimien Poikkeusolojen johtaja-koulutus Kauhavan lentosotakoulu 2009, Dragsvjärd Kriisienhallinta-koulutus 2008, dilp.luontaisterapeutti-koulutus, kliiniset jaksot x2, Setlementti-liitto, seurakuntatyö, Martta-liitto jne jne). Kun ammatinharjoittaja aiheuttaa tietoisesti väkivaltaa, ammatinharjoittaja on väkivaltainen persoona, ehkä psykopaatti. Hän kirjoittaa, mitä mieleen juolahtaa, tässä tapauksessa rakkausnovellin. Miksi hän sen kirjoitti? Koska hän on psykopaatti. Mitä kartallani oli vuonna 2003, jotta astrologi kykeni kirjoittaa uuden elämän olevan pian alkamassa romanttisessa ihmissuhteessa (Uranus huoneessa 5)?

        I don't know what happened that this sudden change has turned my world upside
        down. I don't know exactly what it is, it just hit me, but there is something
        really special about you.It
        might be all the things you said about yourself, the things that everyone
        notices and admires about you, qualities, capabilities and a wonderful smile
        obviously connected to a warm and loving
        heart;
        these things set you apart from everyone else. But it may also be the big things
        ... the person you really are. And it might
        also be the little things.
        If I ever figure out the magic that makes you so special, I'd probably
        find out that it's a combination of all these things. You are a rare combination
        of so many special things. You are really amazing.
        - Lohtuna on ihmisten yhteys minuun. Puhu hiljaa minulle minä puhun kauniisti sinulle. -


      • ytctycyt
        in my sorrow. kirjoitti:

        I don't know what happened that this sudden change has turned my world upside
        down. I don't know exactly what it is, it just hit me, but there is something
        really special about you.It
        might be all the things you said about yourself, the things that everyone
        notices and admires about you, qualities, capabilities and a wonderful smile
        obviously connected to a warm and loving
        heart;
        these things set you apart from everyone else. But it may also be the big things
        ... the person you really are. And it might
        also be the little things.
        If I ever figure out the magic that makes you so special, I'd probably
        find out that it's a combination of all these things. You are a rare combination
        of so many special things. You are really amazing.
        - Lohtuna on ihmisten yhteys minuun. Puhu hiljaa minulle minä puhun kauniisti sinulle. -

        Lailalle ja muillekin mielenkiintoinen linkki katsottavaksi

        http://www.youtube.com/watch?v=LcFYQ8EW7Ec&feature=channel

        Liittyy täysin yksi yhteen myös astrologian tulkintoihin.

        Katso tuo läpi ajatuksella, ja vaikka se ehkä sotisi sinun ajatuksiasi vastaan niin katso se avoimin mielin.


      • Anterolle.

        Simo kiltti, en ymmärrä, sehän on tarottulkintaa. Mitä tarkoitat?


      • Ystävällisyytesi*den
        ytctycyt kirjoitti:

        Lailalle ja muillekin mielenkiintoinen linkki katsottavaksi

        http://www.youtube.com/watch?v=LcFYQ8EW7Ec&feature=channel

        Liittyy täysin yksi yhteen myös astrologian tulkintoihin.

        Katso tuo läpi ajatuksella, ja vaikka se ehkä sotisi sinun ajatuksiasi vastaan niin katso se avoimin mielin.

        katsoin videon monta kertaa, kiitos Simo. En enää odota sielunkumppania. Päästin kotiini miehen, joka sotii paljonkin sitä kuvaa vastaan, joka "oli" sielunkumppanini. Alkaa arvostaa muita arvoja, piirteitä, ominaisuuksia miehessä oli valtavan hyvä haavoja parantava siunattu kokemus. Luopua varusteista, odotuksista, olettamuksista, olla sitä mitä parhaiten on, valmistaa ruoka miehen ottaessa päivätorkkujaan pyytää hänet valmiiseen ruokapöytään oli nautinnollinen kokemus. Kuusi vuotta yksin ilman ihmistä, jolle valmistaa ateria muokkaa arjesta juhlan. "Simoa" kiittäen, Laila.


    • Stellium 3

      Aloittajalle ja muillekin, Ko. lähetyksestä, jota järkyttyneenä katselin ja kuuntelin, (astrologina oli Kirsi Halla-Seppälä), mikäli samasta lähetykstä puhutaan, no se oli ainakin vastaava tilanne...Tuskin se itkevä naishenkilö soitti kalliille linjalle kuullakseen toistuvia kommentteja "en voi kertoa", en voi auttaa". Siis mitä helvettiä!

      Olihan sillä astrologilla nenänsä edessä itkevän henklön henkilökohtainen kartta!! Ei siellä mitään "ennustuksia" anneta, kaikki sen tietää ja tajuaa, mikäli ei ihan seniili ja taukki ole!

      Odotin koko ajan että se alkaa tulkita tälle naiselle niitä hänen vahvuuksia ja "kompastuskiviä" siitä naisen kartasta!
      Tuollaista "en voi auttaa" "en voi sanoa" ei halua katsojatkaan kuulla. Kun tällaisessakin tilanteessa tulkitaan sitä karttaa!! Eikä voivotella siellä ruudussa ylipehmeällä äänellä, naama tekohymyssä "en voi auttaa tai kertoa"! Että suututtaa minua vieläkin koko lähetys! Olipahan pojanoteeraus.. Toivottavasti silti astro-tv jatkuu... Parhaita siellä on Tapio Seppänen, Tuija Uusitalo ja Johanna Karpov. Heitä on miellyttävä kuunnella. Ei se nuorimieskään ihan paha ole, jos lakkaisi vaan toistelemasta sitä "anteeksiantoa" ja selittäisi hänkin sitä karttaa enemmän..


      Sen takia ihmiset sinne soittelee että niille selitetään ja tulkitaan sitä karttaa, Olisi katsojienkin hyvä kuulla niitä kuvioita, mitä siellä on ja sen perään selitys mitä se kyseinen kuvio tarkoittaa. Tapio Seppänen ainakin näin siellä tekee. Kiitos siitä! Terveisin Astroon uskova

      • yksin.

        Olisi voinut katsoa karttaa : Nyt sinulla on nämä raskaat kuviot päällä. Pluto on tehnyt raskasta kuviota Saturnukseen jo pitkään, mutta se alkaa pian olla ohitse. Surutyö on tehtävä hyvin ja perinpohjaisesti, jotta viisaus kasvaa. Yksinäiset vuotesi kestävät vain kuusi vuotta. Sen jälkeen tapaat aivan ihmeellisen miehen ja uusi elämä romanttisessa ihmissuhteessa alkaa. Uranus pysyy useita vuosia huoneessa 5. Hakeudu ihmisten pariin näiden kuuden yksinäisen vuoden aikana voit saada oppia ihmisyydestä.


      • Jousi-neitsytSkorppa
        yksin. kirjoitti:

        Olisi voinut katsoa karttaa : Nyt sinulla on nämä raskaat kuviot päällä. Pluto on tehnyt raskasta kuviota Saturnukseen jo pitkään, mutta se alkaa pian olla ohitse. Surutyö on tehtävä hyvin ja perinpohjaisesti, jotta viisaus kasvaa. Yksinäiset vuotesi kestävät vain kuusi vuotta. Sen jälkeen tapaat aivan ihmeellisen miehen ja uusi elämä romanttisessa ihmissuhteessa alkaa. Uranus pysyy useita vuosia huoneessa 5. Hakeudu ihmisten pariin näiden kuuden yksinäisen vuoden aikana voit saada oppia ihmisyydestä.

        Juuri tuo olisi helpottanut itkevää, surevaa naista, tietty ilman mitään lupailua miehestä. Toki ainahan niitä uusia tulee, se on selvä.
        Muistan tästä lähetyksestä vielä sen että ko. itkevä nainen oikein "rukoili": " älä nyt sano mulle noin", vissiin pariinkin kertaan...


      • fgdfgdfgdfgdfgdgfdgf
        Jousi-neitsytSkorppa kirjoitti:

        Juuri tuo olisi helpottanut itkevää, surevaa naista, tietty ilman mitään lupailua miehestä. Toki ainahan niitä uusia tulee, se on selvä.
        Muistan tästä lähetyksestä vielä sen että ko. itkevä nainen oikein "rukoili": " älä nyt sano mulle noin", vissiin pariinkin kertaan...

        mun mielestä ole mitään ennustusta...se tutkii aspekteja ja taivaan kuvioita ihmisen syntymän mukaan..... ennustajat on asia erikseen, ainakin mun mielestä. Ei ainakaan itellä tulis mieleen astrologilta kysyy miten näät mun selviävän jostain...... Oonko nyt teijän mielestä ihan väärässä?????


      • -Feniks-
        fgdfgdfgdfgdfgdgfdgf kirjoitti:

        mun mielestä ole mitään ennustusta...se tutkii aspekteja ja taivaan kuvioita ihmisen syntymän mukaan..... ennustajat on asia erikseen, ainakin mun mielestä. Ei ainakaan itellä tulis mieleen astrologilta kysyy miten näät mun selviävän jostain...... Oonko nyt teijän mielestä ihan väärässä?????

        Kuinka paljon tätä tarvii täällä nyt jauhaa ja rautalangasta vääntää ettei asrologia ole ennustamista! Esim. "että näin sinulle tulee tapahtumaan". Ihmisellä kun on kuitenkin viime kädessä kaikessa tekemisessään oma valinta.
        Astrologia tutkii ajan laatua transiittikuvioista. Kyllä minulla on paikkansa pitänyt nämä transiitit, eli juuri nyt on jo pitkään ollut kartallani joku saturnuksen rankka kuvio (en nyt muista mikä tarkalleen). MInulle on todellakin sattunut kaikkea rankkaa ja olen käsitellyt vaikeita asioita mielessäni.

        Siinä mielessä astrologiassa on siis nähtävissä minkälaista teemaa elämässään elää. Kyllä ne vaan vaikuttaa, ilman mitään "ennustuksia". Ei minulle siis ole tarkkaan sanottu että: "nyt Äitisi kuolee, tulet kokemaan ihmissuhteissasi muutoksia ja vaikeuksia, näin on vaan tapahtunut tänä aikana, astrologi näki ainoastaan tuon kuvion ja teeman mikä on ollut meneillään...

        Mutta vaikeuksista vahvistuu ja viisastuu, elämä on jatkuvaa muutosta!


      • hyttyset sentään.
        -Feniks- kirjoitti:

        Kuinka paljon tätä tarvii täällä nyt jauhaa ja rautalangasta vääntää ettei asrologia ole ennustamista! Esim. "että näin sinulle tulee tapahtumaan". Ihmisellä kun on kuitenkin viime kädessä kaikessa tekemisessään oma valinta.
        Astrologia tutkii ajan laatua transiittikuvioista. Kyllä minulla on paikkansa pitänyt nämä transiitit, eli juuri nyt on jo pitkään ollut kartallani joku saturnuksen rankka kuvio (en nyt muista mikä tarkalleen). MInulle on todellakin sattunut kaikkea rankkaa ja olen käsitellyt vaikeita asioita mielessäni.

        Siinä mielessä astrologiassa on siis nähtävissä minkälaista teemaa elämässään elää. Kyllä ne vaan vaikuttaa, ilman mitään "ennustuksia". Ei minulle siis ole tarkkaan sanottu että: "nyt Äitisi kuolee, tulet kokemaan ihmissuhteissasi muutoksia ja vaikeuksia, näin on vaan tapahtunut tänä aikana, astrologi näki ainoastaan tuon kuvion ja teeman mikä on ollut meneillään...

        Mutta vaikeuksista vahvistuu ja viisastuu, elämä on jatkuvaa muutosta!

        "Kuinka paljon tätä tarvii täällä nyt jauhaa ja rautalangasta vääntää ettei asrologia ole ennustamista! Esim. "että näin sinulle tulee tapahtumaan". Ihmisellä kun on kuitenkin viime kädessä kaikessa tekemisessään oma valinta."

        Hups kuppelis, sentään. Et elä ajan hermolla astrologit ovat tosissaan kirjoittaneet noin! Vuonna 2003 saamani ennuste on tässä laatikossa, heitän sen roskiin. Miksi nyt luodaan puolustusta uusien astrologin lanseeratulla sanalla "ajanlaatu". Nauran kikkurassa vanhojen astrologien tulemiselle tähän ajan laatuun.
        Bissnes on bissnestä rautalangallakin.
        Kuka palstalla kertoo, mistä kartaltani löydettiin piristävä ja palkitseva ihmissuhde, joka on alkanut 35 ikävuoden kauden jälkeen paranee jatkossa johtaa avioliittoon, katso avioliittoa koskeva osa. Kuka kertoo, mistä astrologi näkee tuon kaiken, osaa kertoa, miltä näytämme jne. Kuka kertoo astrologin näkevän uuden ihmissuhteen alkavan aivan pian toukokuussa 2003 saamani tulkinnan jälkeen? Väännä rautalangasta ja kerro. Minulla on oma tahto. Ainoa piristävä ja palkitseva ihmissuhde 35 ikävuoden kauden jälkeen oli asiakassuhde astrologin kanssa. Entä tuo toinen romanttinen uusi elämä? Jään odottamaan viisaita vastauksianne!


      • oma valinta
        hyttyset sentään. kirjoitti:

        "Kuinka paljon tätä tarvii täällä nyt jauhaa ja rautalangasta vääntää ettei asrologia ole ennustamista! Esim. "että näin sinulle tulee tapahtumaan". Ihmisellä kun on kuitenkin viime kädessä kaikessa tekemisessään oma valinta."

        Hups kuppelis, sentään. Et elä ajan hermolla astrologit ovat tosissaan kirjoittaneet noin! Vuonna 2003 saamani ennuste on tässä laatikossa, heitän sen roskiin. Miksi nyt luodaan puolustusta uusien astrologin lanseeratulla sanalla "ajanlaatu". Nauran kikkurassa vanhojen astrologien tulemiselle tähän ajan laatuun.
        Bissnes on bissnestä rautalangallakin.
        Kuka palstalla kertoo, mistä kartaltani löydettiin piristävä ja palkitseva ihmissuhde, joka on alkanut 35 ikävuoden kauden jälkeen paranee jatkossa johtaa avioliittoon, katso avioliittoa koskeva osa. Kuka kertoo, mistä astrologi näkee tuon kaiken, osaa kertoa, miltä näytämme jne. Kuka kertoo astrologin näkevän uuden ihmissuhteen alkavan aivan pian toukokuussa 2003 saamani tulkinnan jälkeen? Väännä rautalangasta ja kerro. Minulla on oma tahto. Ainoa piristävä ja palkitseva ihmissuhde 35 ikävuoden kauden jälkeen oli asiakassuhde astrologin kanssa. Entä tuo toinen romanttinen uusi elämä? Jään odottamaan viisaita vastauksianne!

        Mitäs jos se astrologisti suunnitteli uutta avioliitto sun kanssa. se oli sun oma valinta ku et menny naimisiin sen kans.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2239
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      227
      2005
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1572
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1541
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1311
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      150
      1281
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      50
      1177
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      66
      1068
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe