Jännittääkö kuinka monta pojoa Armenia antaa Azerbaidzanille, joo niin muakin.
Katsotko euroviisut
21
204
Vastaukset
- euroviisufani
En tuosta tiedä, mutta muuten kyllä vastaus on, että kyllä.
Israel tai Irlanti voittaa ! - boooring.
Huonoa musaa ja kurjaa showta. Telkkari luultavimmin on auki, jokin muu kanava.
- Heikunkeikku
En katso. Minulla ei ole televisiota.
Lopputuloksen sitten voi lukaasta Ilta-Sanomista, kaiketi se töröttää heti tulosten jälkeen etusivun ensimmäisenä uutisena. - ei jaksa samaa
on tehty jo aloitus.
Euroviisut
Yxitypy Käyttäjän viestit 9.5.2010 17:38 - RIMMIR
aikaa , ja on tuo Norjan kappale aivan mahtava.. Muistuttaa kuitenkin jotakin virttä.
eikä itse kilpailu kiinnosta niin paljoa, että katselisin. Mutta kuunnellut olen kaikki kappaleet ja muutama ihan mukavakin kappale löytyi, kisassa tuskin pärjäävät. Ruotsi, Espanja, Albania, Latvia. Suomen kappale järkyttävä ja lisäksi aivan väärät esittäjät, hävettää.
- t.l.
En kattonu viisuja ollenkaan missään vaiheessa. Nyt kuuntelin kuinka "kamala" se suomalainen sävellys oli. Ei se mun mielestä mikään kamala ollut. Reipas ja niin suomalainen kuin olla voi. Eikös se aikanaan pitänyt ollakin sellainen sävellys, joka ilmentää sitä maata mistä laulu lähtee?
En mä kyllä tosta sakasalaisesta tykänny. Nätti tyttö ja rytmi paikallaan, muuta en siitä saanut irti. Muista en sitten tiedäkkään millaisia olivat. Pitänee kuunnella areenasta. t.l. kirjoitti:
En kattonu viisuja ollenkaan missään vaiheessa. Nyt kuuntelin kuinka "kamala" se suomalainen sävellys oli. Ei se mun mielestä mikään kamala ollut. Reipas ja niin suomalainen kuin olla voi. Eikös se aikanaan pitänyt ollakin sellainen sävellys, joka ilmentää sitä maata mistä laulu lähtee?
En mä kyllä tosta sakasalaisesta tykänny. Nätti tyttö ja rytmi paikallaan, muuta en siitä saanut irti. Muista en sitten tiedäkkään millaisia olivat. Pitänee kuunnella areenasta.kauneus tai kamaluus on tietysti myös kuulijan korvassa. Minun korvaani Suomen kappale on kamala, se ei saa aikaan minkäänlaista musiikillista mielihyvää. Sävellys sinänsä ei niin huono mutta laulu ja lauluääni pilaa loputkin.
Eipä kyllä tuo voittajakappalekkaan kummosta musiikkinautintoa antanut. Saksan edellinen voittokappale 28 vuotta sitten oli parempi, silloin olin samaa mieltä voittajasta.- t.l.
mies-vm56 kirjoitti:
kauneus tai kamaluus on tietysti myös kuulijan korvassa. Minun korvaani Suomen kappale on kamala, se ei saa aikaan minkäänlaista musiikillista mielihyvää. Sävellys sinänsä ei niin huono mutta laulu ja lauluääni pilaa loputkin.
Eipä kyllä tuo voittajakappalekkaan kummosta musiikkinautintoa antanut. Saksan edellinen voittokappale 28 vuotta sitten oli parempi, silloin olin samaa mieltä voittajasta.Juuri niinhän se on miten korva sen kuulee. Mä taas pidin naisten äänestä tässä suomalaisessa laulussa, sopi siihen. Edellinen saksalainen oli minustakin hyvä.
- RIMMIR
tähän kyproksenkin musiikin mukaan mennä hyvän kavaljeerin vietäväksi.mmmmmm mmmm m m m mmmmm
Meil telkkari on neloskanavalla kuulemma ja sielt tulee joku 7vuotta Tiibetissä. Minä olkkarissa läppäri seurana:))) Juu, ja ihan äsken saunasta tullu:))))
- RIMMIR
sasus kirjoitti:
kuuntelen, radio onki auki, ja siel kuuluu:)))
Kreikan laulukin oikein kertoo? Kuitenkin ei voi oiken tönkkönäkään istua musiikin tahdissa :)
No tämä seuraava ei nyt oikein mene sinne ylempiin lokeroihin. Tuleekohan se Italia koskaa takaisin? - RIMMIR
RIMMIR kirjoitti:
Kreikan laulukin oikein kertoo? Kuitenkin ei voi oiken tönkkönäkään istua musiikin tahdissa :)
No tämä seuraava ei nyt oikein mene sinne ylempiin lokeroihin. Tuleekohan se Italia koskaa takaisin?musiikin tahdissa olis kiva... jumpata j um p atataa- a - a-aleee oleee oleaa-a ee..
RIMMIR kirjoitti:
musiikin tahdissa olis kiva... jumpata j um p atataa- a - a-aleee oleee oleaa-a ee..
jääny korvat kunnolla huuhtomatta, ku ei kuulu radiosta sellasta kappaletta, mikä miuhi tarttus):
Mut onhan täs jääny monet kappaleet kuulemattaki...- Rimmir
sasus kirjoitti:
jääny korvat kunnolla huuhtomatta, ku ei kuulu radiosta sellasta kappaletta, mikä miuhi tarttus):
Mut onhan täs jääny monet kappaleet kuulemattaki...aivan ihana Israelin kappale kuuluu kuulokkeissa.? Aivan ihana laulu.
Rimmir kirjoitti:
aivan ihana Israelin kappale kuuluu kuulokkeissa.? Aivan ihana laulu.
kuuntelet kuulokkeista, onhan se ihan eri juttu, mut nyt mie pääsin kattoo telkkarista ohjelmaa... vitsit ettei oo sellasta mikä nappais jotenki heti:)))
- Rimmir
sasus kirjoitti:
kuuntelet kuulokkeista, onhan se ihan eri juttu, mut nyt mie pääsin kattoo telkkarista ohjelmaa... vitsit ettei oo sellasta mikä nappais jotenki heti:)))
on paljon huonompia esiintyjiä ja kappaleita kuin viime vuonna. Jos tuo lama vaikuttaa , ettei voi järjestää enää tätäkään spektaakkelia.
Rimmir kirjoitti:
on paljon huonompia esiintyjiä ja kappaleita kuin viime vuonna. Jos tuo lama vaikuttaa , ettei voi järjestää enää tätäkään spektaakkelia.
oottaa jotain erillaista ja repäisevää, vaikuttavaa... En oo mikään muusiikkia omaava korva, ihan tällänen keski-ikäinen joka ei jaksa tasapaksuu... Joskus oli ELVIS, Beatlesit, ABBAT.. ym.. tosi hyviä paljon muitaki, joilla eroitti sävelen sävyn ym... Nyt samanlaisuutta liikaa.):
sasus kirjoitti:
oottaa jotain erillaista ja repäisevää, vaikuttavaa... En oo mikään muusiikkia omaava korva, ihan tällänen keski-ikäinen joka ei jaksa tasapaksuu... Joskus oli ELVIS, Beatlesit, ABBAT.. ym.. tosi hyviä paljon muitaki, joilla eroitti sävelen sävyn ym... Nyt samanlaisuutta liikaa.):
hetket nyt!! ??? Mitä veikkaat?
kuun kuiskaus, en kattonut!!
Eiks kukaan muu kattonu formuloita paitsi mä?
Kauhea kuhina ollut täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222377
- 931515
- 1161248
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18949- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209830Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18821- 34785