Eikös Suomen voisi liittää talaisin Äiti-Venäjään. Oltais osa suurempaa valtiota eikä tarttis maksaa lainoja,joilla turvataan ökyrikkaiden sijoituksia. Eli irti Eu.sta heti.
Suomi Venäjään
6
146
Vastaukset
reuna-alueitaan kovin surkeasti. Mene ja katso vaikka Karjalan sitä rajan talaista olemusta. Toivotko sitä itsellesi. Missä kunnossa Viro ja muut Baltian-maat oli 50 vuoden venäläisen ukaasin jälkeen, pelkkää romukasaa.
Noin surkeaa kohtaloa en toivo edes ruotsalaisille joten pidä nuo surkeat ajatuksesi vaan ominasi!- ...
Muuta venäjälle niin saat nuo edut ilman huolia..
Kiitos aploodeista !! - T Urpo
Kaikki otsikossa.
Melkein. Mitäs me teemme venäläisellä persaukisuudella ja toimimattomalla yhteiskunnalla?
Emme mitään.
Kuten toveri sinua neuvoikin niin otat ja MUUTAT SINNE!!!
Vai EU:sta irti? Pöh!
Antolainaus ja sijoittaminen ovat kaksi eri asiaa.
Juntti persu sotkee näköjään oikean ja vasemmankin.- eipi käy
HOH HOOOOO!! kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=tSiXLV7XI04
HOH HOH HOH HOH HOH HOH HOH HOOOOOOOOOO!!!Mää en ainaskaan halua liittyä venäjään koska minun tulee kurkku kipeäksi kun joutuu venäjän joille tukin uittoon avojaloin.
- Vaihtoehto sekin
mannerheimiläinen näkemys.
Vielä kun saatais tsaari valtaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815