Pikkukakkosen ohjelmistossa näkyy olevan aiheena "Nallepaini".
Palstan fiksuimmat, ja asiantuntevimmat, naiset ovat kutsuneet minua nallekarhuksi.
Kirjoitetaas siis nallepainista, enimmäkseen, ruipeloista tai muuten vaan karvakinttuisistakin saa kyllä kirjoittaa.
Mitähän tekis että poistettais?
59
531
Vastaukset
- GloriaJoy
et karvakätinen ja karvareitinen ja leveäharteinen ja näppärä mattojen ulkosalla olevaan tuuletus-ja paukuttelutelineeseen kantava, ystävällismielinen köriläs oilis erittäin hyödyllinen siivouspäivän seuralainen. Miu kullä paukuttaa matot mielellään kun se on sellaista luovaa energianpurku työtä, mutta oiskohan siusta tai muuista raamikkaista nallukoista assitentiks hoitamaan nuo kanto jo levittelytouhut?
- GloriaJoy
on syytä vaieta noista nallepaini päiväunista - muuten tää maininta tulkittaisiin chattailuksi :-D .. kokemusta on
- HTZA
Levittelyssä olen ihan hyvä.
Ja kannatellakin osaan, parillakin, eri tavalla.
:)
H. - HTZA
GloriaJoy kirjoitti:
on syytä vaieta noista nallepaini päiväunista - muuten tää maininta tulkittaisiin chattailuksi :-D .. kokemusta on
ulos, ja tamppaa mattoja vain, ettei mene yksinpainiksi.
Lyöt vielä käsipainoilla polveesi tai johonkin.
H. - GloriaJoy
HTZA kirjoitti:
ulos, ja tamppaa mattoja vain, ettei mene yksinpainiksi.
Lyöt vielä käsipainoilla polveesi tai johonkin.
H.on tampannu 8 kilosen turkoosin karvalankamaton, kevyemmän viuletin karvalankamaton ja pari turkoosi, lehmiksenvihreä, luonnonvalkoista plyyssimattoo ja harjannu ne ja tuuletellutkin, loput maton imuroin sil se kaikkein suurin ruskee sellainen on liian kankee väännettäväks luokille sellaiseen korkeuteen jossa se onnistuis; onnistuis se ajan kaa, mut nyt en jaksa taistella :-)
Nyt kun oon tuota kuvvaas katsellut, niin ei siun silmät oo karhun silmät ja ei siun oletettava harmaus ja hoikkuuskaa viittaa karhuun vaan enemmänkin lumileopardiin. - Imartelu
GloriaJoy kirjoitti:
on tampannu 8 kilosen turkoosin karvalankamaton, kevyemmän viuletin karvalankamaton ja pari turkoosi, lehmiksenvihreä, luonnonvalkoista plyyssimattoo ja harjannu ne ja tuuletellutkin, loput maton imuroin sil se kaikkein suurin ruskee sellainen on liian kankee väännettäväks luokille sellaiseen korkeuteen jossa se onnistuis; onnistuis se ajan kaa, mut nyt en jaksa taistella :-)
Nyt kun oon tuota kuvvaas katsellut, niin ei siun silmät oo karhun silmät ja ei siun oletettava harmaus ja hoikkuuskaa viittaa karhuun vaan enemmänkin lumileopardiin.Sanoisin että vartiossa oleva preeriakoira on osuvampi.
- GloriaJoy
Imartelu kirjoitti:
Sanoisin että vartiossa oleva preeriakoira on osuvampi.
hyvittelee, kun sain eilen lukea, että miun teräväkielinen ajattelu on osunut hänen herkän sisimpänsä kammioihin tuskaa tuottaen, ja sinisilmäinenhän hän on, rakastaa häntäänsä ylikaiken, ja vuorenrinteet ja kukkulat ovat lempimaastoaan ja lajinsa mukaisesti on harvinaisuus :-)
GloriaJoy kirjoitti:
on tampannu 8 kilosen turkoosin karvalankamaton, kevyemmän viuletin karvalankamaton ja pari turkoosi, lehmiksenvihreä, luonnonvalkoista plyyssimattoo ja harjannu ne ja tuuletellutkin, loput maton imuroin sil se kaikkein suurin ruskee sellainen on liian kankee väännettäväks luokille sellaiseen korkeuteen jossa se onnistuis; onnistuis se ajan kaa, mut nyt en jaksa taistella :-)
Nyt kun oon tuota kuvvaas katsellut, niin ei siun silmät oo karhun silmät ja ei siun oletettava harmaus ja hoikkuuskaa viittaa karhuun vaan enemmänkin lumileopardiin.siis nyt mentävä kattoon!!
- HTZA
GloriaJoy kirjoitti:
hyvittelee, kun sain eilen lukea, että miun teräväkielinen ajattelu on osunut hänen herkän sisimpänsä kammioihin tuskaa tuottaen, ja sinisilmäinenhän hän on, rakastaa häntäänsä ylikaiken, ja vuorenrinteet ja kukkulat ovat lempimaastoaan ja lajinsa mukaisesti on harvinaisuus :-)
kirjoitus virhe. Hänen piti kirjoittaa "häntä" vaan lipsahti "häntäänsä".
Naiselle, kyllä tyypillinen.
H. - GloriaJoy
HTZA kirjoitti:
kirjoitus virhe. Hänen piti kirjoittaa "häntä" vaan lipsahti "häntäänsä".
Naiselle, kyllä tyypillinen.
H.nyt, virheet oli muualla, miu hihitellen kirjoitti tuon 'häntäänsä' kun sellaisita heikeistäkin usein puhutaan ;-& ja siuta ei saa punastumaan kait millään
- HTZA
GloriaJoy kirjoitti:
nyt, virheet oli muualla, miu hihitellen kirjoitti tuon 'häntäänsä' kun sellaisita heikeistäkin usein puhutaan ;-& ja siuta ei saa punastumaan kait millään
käsittely saa, kyllä, punan naamalleni.
H. - GloriaJoy
HTZA kirjoitti:
käsittely saa, kyllä, punan naamalleni.
H.miul on kaks kahvallista kuuvenkilon kuulaa ja käyttökielto niihin haöluamallani tavalla, joten saat lainata joskus :-)
en mitään osaa sanoo, mutten tiennytkään, että tykkäät pikkukakkosesta.
Yleensä tossa iässä jo vaihtunut isoon kolmoseen!
Onks Ransu-koira sun lemppari?- HTZA
ihan hyvin, tietää, en katsele televisiota muuten kuin mökillä joskus, kun sataa kaatamalla.
Mutta kyllä minä netissä viihdyn ja siellä on ohjelmistotetojakin.
Olisin, varmaan, tykännyt Pikkukakkosesta pienenä, mutta kun se alkoi, olin jo yli-ikäinen.
Minun lempparini oli "Myrskylinnut".
Oletko, muuten, huomannut, DDR:n Nukkumatti alkaa taas, jollain roska-kanavalla. HTZA kirjoitti:
ihan hyvin, tietää, en katsele televisiota muuten kuin mökillä joskus, kun sataa kaatamalla.
Mutta kyllä minä netissä viihdyn ja siellä on ohjelmistotetojakin.
Olisin, varmaan, tykännyt Pikkukakkosesta pienenä, mutta kun se alkoi, olin jo yli-ikäinen.
Minun lempparini oli "Myrskylinnut".
Oletko, muuten, huomannut, DDR:n Nukkumatti alkaa taas, jollain roska-kanavalla.en mäkään juuri telkasta piittaa, mut Nukku-Matti ois kiva nähdä.
Sais jännätä lähteekö se hepalla vai helikopterilla!!- HTZA
minttupuu kirjoitti:
en mäkään juuri telkasta piittaa, mut Nukku-Matti ois kiva nähdä.
Sais jännätä lähteekö se hepalla vai helikopterilla!!odottaa, "jostain syystä" ne ovat lähellä tyttöjen sydäntä.
HTZA kirjoitti:
odottaa, "jostain syystä" ne ovat lähellä tyttöjen sydäntä.
G.J väitti sua lumileopardiks, piti oikein käydä varmistamassa, heppahan se siellä.
- HTZA
minttupuu kirjoitti:
G.J väitti sua lumileopardiks, piti oikein käydä varmistamassa, heppahan se siellä.
sisimpäni, Sulavaliikkeinen, kaikenlaisten kumpujen, ylittäjä minä olen.
H. HTZA kirjoitti:
sisimpäni, Sulavaliikkeinen, kaikenlaisten kumpujen, ylittäjä minä olen.
H.villihevosetkin kyllä sulavaliikkeisiä kiihdyttäessään hurjaan laukkaan...
- henrjii
se että viisikertaa joutuu matkalla myllyltä pysähtymään, sitomaan säkinsuita kun akat on sitonut ne niin huonosti, etä muuten jauohot pöllyäisivät mäkeen.
- Isabella-neiti
minäkin katsomassa kuvaasi.
Ei tullut nalle mieleen.
Enenmmänkin eksoottinen eläin.
Harvinainekin, sumuvuorien eläjä.
Arvaatko mitä ajattelen- HTZA
elokuviakin, Sigourney Weaver oli hyvä.
- Isabella-neiti
HTZA kirjoitti:
elokuviakin, Sigourney Weaver oli hyvä.
sinä täytit gorillan roolin.
tekonahka kyllä roikkui persauksissa
- kahjovaakutin ejk
kuten hyvin tiedät, voit itse poistaa viestisi jos siltä tuntuu. Arvelen että ei tunnu. Yritän ymmärtää, vaikka ylenmääräinen viisautesi hiukka huippaakin päässä. Ei puutu kuin Teo, toinen palstapelle niin olen vielä enemmän sekaisin kuin nornaalisti. Ootte te... kyllä te ootte... juu.
- HTZA
osaa, varmaan, vastata omasta puolestaan.
Teo on tietäväinen, HTZA taas, hassunälykäs ja viisas.
H. - kahjovaakutiin ejk
HTZA kirjoitti:
osaa, varmaan, vastata omasta puolestaan.
Teo on tietäväinen, HTZA taas, hassunälykäs ja viisas.
H.hassunälykäs ehkä osaa tahtomattasi joskus ollla, puhutuaan viisaudesta toisen kerran. Mielipiteitä kun on monenlaisia, kuin myös määritelmiä viisaudesta.
- Kesäillan-unelma
Sinähän vanhana alan ammattilaisena nämä hommat taidat, sitä vain ihmettelen miten kaikki olet kerennyt hoitelemaan sillä minuakin vuosien varrella olet lähestynyt useilla eri nimimerkeillä jos mistäkin nurkan takaa.
Ehkäpä oletkin vain mies joka antaa ymmärtää, mutta ei olekkaan mitä antaa, suu enemmän supajaa ja nallekarhuleikit vaan enää hämäystä asian tiimoilta.- yxwaan24
olet niin oikeassa.
Monta nimimerkkiä ja tyrkyllä käy.
Monesti naureskellut niitä yrityksiä - kesäillan-unelma
yxwaan24 kirjoitti:
olet niin oikeassa.
Monta nimimerkkiä ja tyrkyllä käy.
Monesti naureskellut niitä yrityksiäMietinpähän vain mikä on herran perimmäinen tarkoitus, ei kukaan muuten vaan seuraile suomi24jän käyttäjänikkejä ja kuinkahan monia on tsekannut lävitse ja miksi. on siinä täytynyt olla saitin kanssa naimisissa 24/7.
No syystä varmaan monet ovat nykyään nikitönnä, välttyy omituisilta seuraajiltakin.
poistoa kun sä lirttailet täällä vieraiden naisten kanssa jatkuvasti:(
- Winona10 ejk.
Teotwawki kirjoitti:
sielu. Flirtti on elämän suola.
tosikko! Eihän Hatza edes tunne mua henkilökohtaisesti. Tsoukkiahan tuo vain oli! Mä veikkaan että jos Hatza pääsis mun lähituntumaan niin kyllä poika söis mun kädestäni eikä vilkaisiskaan muualle. Niin että siinäs palstatädit kuulitte!!:DDD
- eräs palstatäti
Winona10 ejk. kirjoitti:
tosikko! Eihän Hatza edes tunne mua henkilökohtaisesti. Tsoukkiahan tuo vain oli! Mä veikkaan että jos Hatza pääsis mun lähituntumaan niin kyllä poika söis mun kädestäni eikä vilkaisiskaan muualle. Niin että siinäs palstatädit kuulitte!!:DDD
HTZA, ei minulla ole hänelle mitään käyttöä, on omakin mies ja varmasti parempi.
- Khihihiiiiii
eräs palstatäti kirjoitti:
HTZA, ei minulla ole hänelle mitään käyttöä, on omakin mies ja varmasti parempi.
miltei rukoilla että hää OTTASI HTZAn.
Kaikki nyt yhdessä,
polvistukaa rukoukseen:
Oi Armas Tuntematon Winona
ota tämä HTZA harteiltamme
vie hänet kotiisi
pidä hyvänäsi
äläkä päästä koskaan pois
muitten riesaksi
mielen turmioksi
Oi Suuri sinua rukoilemme
tee kuten haluamme
laita lukkojen taa
ota pois PC ja liimaa sormensa yhteen
Päästä meidät pahasta, Rouva
Amen - eräs palstatäti
Khihihiiiiii kirjoitti:
miltei rukoilla että hää OTTASI HTZAn.
Kaikki nyt yhdessä,
polvistukaa rukoukseen:
Oi Armas Tuntematon Winona
ota tämä HTZA harteiltamme
vie hänet kotiisi
pidä hyvänäsi
äläkä päästä koskaan pois
muitten riesaksi
mielen turmioksi
Oi Suuri sinua rukoilemme
tee kuten haluamme
laita lukkojen taa
ota pois PC ja liimaa sormensa yhteen
Päästä meidät pahasta, Rouva
AmenJos palstatädit kerran tunnissa muutaman päivän ajan tuon vetäisivät läpi,
ehkäpä tehoaisi ja Vinonainen veisi hatzalaisen pois, pois, kauas pois ;O)))) - Khihihiiii
Jos palstatädit kerran tunnissa muutaman päivän ajan tuon vetäisivät läpi,
ehkäpä tehoaisi ja Vinonainen veisi hatzalaisen pois, pois, kauas pois ;O))))kuuluu pelihousujen saumojen ritinää...
- eräs palstatäti
Khihihiiii kirjoitti:
kuuluu pelihousujen saumojen ritinää...
ollaan niin kilttejä, että vilkutetaan perään, jotta tervemenoa eikä takaisintuloa ;O))
Ruusu ja pitsipaita tehoavat varmasti hatzuliin ja pitävät hänet toiminnassa, siinä ei pelihousuja
tarvita..... - HTZA
ollaan niin kilttejä, että vilkutetaan perään, jotta tervemenoa eikä takaisintuloa ;O))
Ruusu ja pitsipaita tehoavat varmasti hatzuliin ja pitävät hänet toiminnassa, siinä ei pelihousuja
tarvita.....Muistakaa mennä ajoissa nukkumaan niin pääsette ajoissa ylös.
Pitkästä aikaa hieno, kirpeä ja aurinkoinen aamu.
Minä muistan kyllä, pitsien päällä lepäävän ruusun. Erinomainen esimerkki siitä, kuinka voi huokua seksiä vaikka ei, pahemmin, paljastelekaan. Saisi yleistyä.
Tuntuu myöskin kivalta että puolestani rukoillaan.
Mutta ei sitten rukoilla epätoivoisena ja vetistellen.
Hyvää Sunnuntaita neitoset, ja ja miehet. Ystävät ja vihamiehet.
Kaikilta näytti tulleen, illalla ja aamulla, kommentteja.
H. - Khihiii
HTZA kirjoitti:
Muistakaa mennä ajoissa nukkumaan niin pääsette ajoissa ylös.
Minä muistan kyllä, pitsien päällä lepäävän ruusun. Erinomainen esimerkki siitä, kuinka voi huokua seksiä vaikka ei, pahemmin, paljastelekaan. Saisi yleistyä.
H.olemme tosiaan olleet varhain liikkeellä puolestasi.
Näköjään itse heräsit vasta nyt.
Hyväähän me sinulle toivomme.
Vakituista elämänsulostuttajaa joka täyttäisi kaikki päiväsi hetket
Joka lumoaisi sinut suloillaan, eikä irti päästäisi, hetkeksikään.
Eikö olisi mukavaa?
Tässä on niin kauan seurattiu toivorikkaita yrityksiäsi naimisissa olevien naisten suhteen ja liian kaukana olevien suhteen.
Siksipä rukoilemmekin, että winona kiinnostuisi sinusta eriä asuisi liian kaukana.
Kai sinun toilettisi pelin ikkunalla mahtuu toinenkin hammasharja?
Ruusunlehditä sängynpeitteellä puhumattakaan.
Ja vaimo joka laittaa tohvelit jalkaasi kun eteisessä yrität tanssikenkiä jalkoihisi sulloa. - eräs palstatäti
HTZA kirjoitti:
Muistakaa mennä ajoissa nukkumaan niin pääsette ajoissa ylös.
H.7.20 kun kömmin ylös rakkaan mieheni vierestä ja kiirehdin keittämään aamukahvia armaalleni.
Ei vetistellä eikä olla epätoivoisia, kaikkea hyvää sinulle toivotaan, lämmintä rakastavaa pitsipaitaista
lähellesi, kykyä nauttia kaikesta mihin vielä pystyt, terveyttä ja pitkää ikää :O))) - HTZA
Khihiii kirjoitti:
olemme tosiaan olleet varhain liikkeellä puolestasi.
Näköjään itse heräsit vasta nyt.
Hyväähän me sinulle toivomme.
Vakituista elämänsulostuttajaa joka täyttäisi kaikki päiväsi hetket
Joka lumoaisi sinut suloillaan, eikä irti päästäisi, hetkeksikään.
Eikö olisi mukavaa?
Tässä on niin kauan seurattiu toivorikkaita yrityksiäsi naimisissa olevien naisten suhteen ja liian kaukana olevien suhteen.
Siksipä rukoilemmekin, että winona kiinnostuisi sinusta eriä asuisi liian kaukana.
Kai sinun toilettisi pelin ikkunalla mahtuu toinenkin hammasharja?
Ruusunlehditä sängynpeitteellä puhumattakaan.
Ja vaimo joka laittaa tohvelit jalkaasi kun eteisessä yrität tanssikenkiä jalkoihisi sulloa.03.20 Ja olin ulkona 05.00
Saattaa olla vaikeata saada minut koukkuun, suurimman osan elämästäni kun olen siinä rimpuillut.
Ja minä lirkuttelen kaikille, oli sitten naimisissa tai ei. Joillekin vähän enemmän, toisille vähemmän. Mutta aina vakavalla tarkoituksella :)
Vakavasti puhuen, olin huomaavinani pienen huolen, naimisissa olevien naisten puolesta, asuuko kanssasi sellainen?
H. - HTZA
7.20 kun kömmin ylös rakkaan mieheni vierestä ja kiirehdin keittämään aamukahvia armaalleni.
Ei vetistellä eikä olla epätoivoisia, kaikkea hyvää sinulle toivotaan, lämmintä rakastavaa pitsipaitaista
lähellesi, kykyä nauttia kaikesta mihin vielä pystyt, terveyttä ja pitkää ikää :O)))sirkuttelijoista useimmat tekee, oletan.
Ja hyvä niin.
Toivottavasti minä olen se, joilla voitte miehiänne kiusata: Olisi minulla muitakin ottajia...jne.
Jos sitten minua, joku, ajattelee vakavamminkin, niin toivottavasti ajattelee ensin ja hartaasti.
Minä olen kyllä siisti ja rehellinen, ihan hyvä mies, olettaisin ja saattaisin vielä jollekin kelvatakin.
Mutta kirjoitellaan nyt vaan ja ajatellaan, asiat ajautuvat aina johonkin suuntaan, ja se on suolaa elämälle.
H. eräs palstatäti kirjoitti:
7.20 kun kömmin ylös rakkaan mieheni vierestä ja kiirehdin keittämään aamukahvia armaalleni.
lähellesi, kykyä nauttia kaikesta mihin vielä pystyt, terveyttä ja pitkää ikää :O)))meillä keittää isäntä aamukahvit!
Kyä jämpti on ni!!- HTZA
minttupuu kirjoitti:
meillä keittää isäntä aamukahvit!
Kyä jämpti on ni!!on maata, ja kyllä he makaavatkin, useimmat puoleen päivään.
Miehet nukahtavat, sen jälkeen, illalla nopeasti, mutta aamulla he siitä piristyvät.
Ihmeen harvat naiset osaavat käyttää tuota ilmiötä hyväkseen, vihjatkaa imuroinnista, ennen kuin kietoudette, taas, peittonne.
Nimim. Kokemuksen syvä rintaääni. - Khihiiiiii
HTZA kirjoitti:
03.20 Ja olin ulkona 05.00
Saattaa olla vaikeata saada minut koukkuun, suurimman osan elämästäni kun olen siinä rimpuillut.
Ja minä lirkuttelen kaikille, oli sitten naimisissa tai ei. Joillekin vähän enemmän, toisille vähemmän. Mutta aina vakavalla tarkoituksella :)
Vakavasti puhuen, olin huomaavinani pienen huolen, naimisissa olevien naisten puolesta, asuuko kanssasi sellainen?
H.ole poisssuljettu sekään.
Etteikö olisi tai asuisi.
Kovin näppärästi sinä olet nyt pukemassa päälleni aisankannattajan viittaa.
Ei se nyt sentään ihan niin helppoa ole :D
Ja vaikka lumovoimasi on tunnustettu jo monenkin neitokaisen ryppyisellä suulla, ei nettihurmurinkaan käsivarsi joka puolelle yllä.
Ihan noin mielenkiinnosta.
Onko tiellesi sattunut koskaan neitosta joka olisi sanonut jyrkästi EI KIITOS?
Vai kiellätkö joskus tapahtuneet tosiseikat? - HTZA
Khihiiiiii kirjoitti:
ole poisssuljettu sekään.
Etteikö olisi tai asuisi.
Kovin näppärästi sinä olet nyt pukemassa päälleni aisankannattajan viittaa.
Ei se nyt sentään ihan niin helppoa ole :D
Ja vaikka lumovoimasi on tunnustettu jo monenkin neitokaisen ryppyisellä suulla, ei nettihurmurinkaan käsivarsi joka puolelle yllä.
Ihan noin mielenkiinnosta.
Onko tiellesi sattunut koskaan neitosta joka olisi sanonut jyrkästi EI KIITOS?
Vai kiellätkö joskus tapahtuneet tosiseikat?hurmuri, joksi minua näytetään epäilevän, on, tietenkin, kohdannut vastoinkäymisiä.
10000 jotain, naisissa on ollut, huomattavan paljon, sellaisia jotka eivät ole ymmärtäneet parastaan.
Aika usein olen, minäkin, iloisesti yllättynyt pakeista.
Onneksi, edustava ulkomuotoni ei ole rajoittanut tarjontaa, vieläkin olen saanut ihailevia katseita, kaukaa tosin ja vain silhuetistani. Nenäni ei, tosin, paljon pullistele.
H. HTZA kirjoitti:
on maata, ja kyllä he makaavatkin, useimmat puoleen päivään.
Miehet nukahtavat, sen jälkeen, illalla nopeasti, mutta aamulla he siitä piristyvät.
Ihmeen harvat naiset osaavat käyttää tuota ilmiötä hyväkseen, vihjatkaa imuroinnista, ennen kuin kietoudette, taas, peittonne.
Nimim. Kokemuksen syvä rintaääni.ilmoittaa:
Akku täynnä, irroita laite pistorasiasta!
Apua, miten se tehdään?
Kaikki miehet apuun nyt!!- Kjiähkjiäh
HTZA kirjoitti:
hurmuri, joksi minua näytetään epäilevän, on, tietenkin, kohdannut vastoinkäymisiä.
10000 jotain, naisissa on ollut, huomattavan paljon, sellaisia jotka eivät ole ymmärtäneet parastaan.
Aika usein olen, minäkin, iloisesti yllättynyt pakeista.
Onneksi, edustava ulkomuotoni ei ole rajoittanut tarjontaa, vieläkin olen saanut ihailevia katseita, kaukaa tosin ja vain silhuetistani. Nenäni ei, tosin, paljon pullistele.
H.tahtoisi aliarvioivalta vaikuttaa.
Mutta kyllä lukema varmaan tosi on, jos siihen lasketaan mukaan kaikki nimmerkit joiden kanssa palstalla olet keskustellut.
Liekö muutama miespuolinenkin livahtanut laskuihin mukaan.
Teo siellä ainakin on, vankkumaton ihailijasi hän.
Tuo mitä sanot neitosten parhaasta, on varmaankin vain heidän tulkittavissaan.
Objektiivista mielipidettä on vaikea asiaan saada.
ja jokaisen paras vaihtelee varmasti laidasta laitaan.
Sitäpä tässä ollaankin nyt toimittamassa, että winona nyt tajuaisi oman parhaansa ja kietoisi hennot kätensä kaulallesi.
Mielellään mahdollisimman nopeasti.
Mahtaisiko siinä bongaajan oblektiivista linssi sumentua? - HTZA
Kjiähkjiäh kirjoitti:
tahtoisi aliarvioivalta vaikuttaa.
Mutta kyllä lukema varmaan tosi on, jos siihen lasketaan mukaan kaikki nimmerkit joiden kanssa palstalla olet keskustellut.
Liekö muutama miespuolinenkin livahtanut laskuihin mukaan.
Teo siellä ainakin on, vankkumaton ihailijasi hän.
Tuo mitä sanot neitosten parhaasta, on varmaankin vain heidän tulkittavissaan.
Objektiivista mielipidettä on vaikea asiaan saada.
ja jokaisen paras vaihtelee varmasti laidasta laitaan.
Sitäpä tässä ollaankin nyt toimittamassa, että winona nyt tajuaisi oman parhaansa ja kietoisi hennot kätensä kaulallesi.
Mielellään mahdollisimman nopeasti.
Mahtaisiko siinä bongaajan oblektiivista linssi sumentua?on outoa että kaikki eivät minusta pidä.
Teo, yhtenä monista, on minusta kiva kirjoittaja, verdiitti, kk jne.
Monesta en osaa sanoa ovatko naisia vai miehiä, mutta ei se minua häiritse.
Ihan taatusti, olen kirjoittanut nimimerkeille joilla on monta nimimerkkiä, niin naisena kuinh miehenä.
Ja ihan taatusti, on joidenkin tietsikoiden takana hihitelty: Nyt se luulee minua naiseksi/mieheksi.
Ja hyvä niin, kirjoitteluahan tämä, vaan, on.
Tämän bongarin silmä sumentuu jo kivasta viestistä, sellaisesta jossa otetaan oikeasti kantaa ajatuksiini/olemukseeni.
Sinunkin viestisi oli kivasti kirjoitettu, koska ajattelit ensin.
Kiitos siitä.
H. - Hähä
HTZA kirjoitti:
on outoa että kaikki eivät minusta pidä.
Teo, yhtenä monista, on minusta kiva kirjoittaja, verdiitti, kk jne.
Monesta en osaa sanoa ovatko naisia vai miehiä, mutta ei se minua häiritse.
Ihan taatusti, olen kirjoittanut nimimerkeille joilla on monta nimimerkkiä, niin naisena kuinh miehenä.
Ja ihan taatusti, on joidenkin tietsikoiden takana hihitelty: Nyt se luulee minua naiseksi/mieheksi.
Ja hyvä niin, kirjoitteluahan tämä, vaan, on.
Tämän bongarin silmä sumentuu jo kivasta viestistä, sellaisesta jossa otetaan oikeasti kantaa ajatuksiini/olemukseeni.
Sinunkin viestisi oli kivasti kirjoitettu, koska ajattelit ensin.
Kiitos siitä.
H.kiittele kuomaseni.
Kirjoitteluahan tämä vain on.
Eikä siloiset sanani ole tae ettäkö ajattelisin lämpimiä.
Ne vain todistavat hyvän kasvatukseni.
Eron huomannet sinäkin varmasti näillä kahdella seikalla.
Joten ehkä emme hyppää kovin koreisiin johtopäätöksiin, vaikkeivät sähköhommatkaan ihan outoja ole.
Olen aivan varma-todellakin-että pidät noista nimimerkeistä jotka mainitsit, vilpittömästi ja aidosti.
Tiedän tunteen.
On aivan kuin saman nahkan alla asuisi monta miestä, niin tutuilta varmaan tuntuvat sanontansa ja ajatuksensa.
Mutta eikö se olekin tällaisen palstan suurin jalous, että ihmisitä tulee ikäänkuin -läheisiä? - HTZA
Hähä kirjoitti:
kiittele kuomaseni.
Kirjoitteluahan tämä vain on.
Eikä siloiset sanani ole tae ettäkö ajattelisin lämpimiä.
Ne vain todistavat hyvän kasvatukseni.
Eron huomannet sinäkin varmasti näillä kahdella seikalla.
Joten ehkä emme hyppää kovin koreisiin johtopäätöksiin, vaikkeivät sähköhommatkaan ihan outoja ole.
Olen aivan varma-todellakin-että pidät noista nimimerkeistä jotka mainitsit, vilpittömästi ja aidosti.
Tiedän tunteen.
On aivan kuin saman nahkan alla asuisi monta miestä, niin tutuilta varmaan tuntuvat sanontansa ja ajatuksensa.
Mutta eikö se olekin tällaisen palstan suurin jalous, että ihmisitä tulee ikäänkuin -läheisiä?ei, varmaankaan, ole se sana, joka kuvaa palstaa.
Teininä sitä kirjoitteli tytöille ja silloin oli tunnetta mukana, sen ikäisenä olisi rakastunut lahoavaan pölkkyynkin jos olisi eteen sattunut.
50 läheisyys ei kyllä niihin mittoihin yllä.
Mutta totta on, että tulee lämmin tunne kivasta kirjoittajasta, joka usein vastailee ja kommentoi.
Mitä tulee siloisiin sanoihisi, niin rakkausrunonkin voi kirjoittaa raivon vallassa.
H. - Hähä
HTZA kirjoitti:
ei, varmaankaan, ole se sana, joka kuvaa palstaa.
Teininä sitä kirjoitteli tytöille ja silloin oli tunnetta mukana, sen ikäisenä olisi rakastunut lahoavaan pölkkyynkin jos olisi eteen sattunut.
50 läheisyys ei kyllä niihin mittoihin yllä.
Mutta totta on, että tulee lämmin tunne kivasta kirjoittajasta, joka usein vastailee ja kommentoi.
Mitä tulee siloisiin sanoihisi, niin rakkausrunonkin voi kirjoittaa raivon vallassa.
H.mutta rakkaus ja viha ovat kummatkin tunteita, palavaisia.
Kasvatus puolestaan on opittu käyttäytymissäännöstö.
Sinä olet onnellinenkaupunkien kasvatti jollet ole nuoruudessasi yhtään pölkkyä nähnyt.
Nykyisellään niitä on joka toinen, eikö vain? - HTZA
Hähä kirjoitti:
mutta rakkaus ja viha ovat kummatkin tunteita, palavaisia.
Kasvatus puolestaan on opittu käyttäytymissäännöstö.
Sinä olet onnellinenkaupunkien kasvatti jollet ole nuoruudessasi yhtään pölkkyä nähnyt.
Nykyisellään niitä on joka toinen, eikö vain?on syntymäpaikkani.
Paperiteollisuuspaikkakunta se on, ja faija oli sähkäasentaja ja mutsi kantoi postia. Faijan rakentamassa omakotitalossa asuttiin.
Nuorena hiihdin paljon ja juoksin metsässä lenkkejä, joten luontoa on osunnut taipaleelleni.
Miljoona Haukeakin olen kalastanut ja 5000 lohta, 300 Harjusta, 100 Siikaa.
10000000 Ahventa on kavereiden kanssa paistettu nuotiolla.
Rakkaus ja viha ovat läheisiä sukulaisia. Yhden tyttöystävän menetin, koska hän rakastui vihaamaansa mieheen.
Saattoin kyllä olla että oli "naisellista" inhoamista.
Aavistelen, että tälläkin palstalla sitä esiintyy.
Toivottavasti.
H. - Hähä
HTZA kirjoitti:
on syntymäpaikkani.
Paperiteollisuuspaikkakunta se on, ja faija oli sähkäasentaja ja mutsi kantoi postia. Faijan rakentamassa omakotitalossa asuttiin.
Nuorena hiihdin paljon ja juoksin metsässä lenkkejä, joten luontoa on osunnut taipaleelleni.
Miljoona Haukeakin olen kalastanut ja 5000 lohta, 300 Harjusta, 100 Siikaa.
10000000 Ahventa on kavereiden kanssa paistettu nuotiolla.
Rakkaus ja viha ovat läheisiä sukulaisia. Yhden tyttöystävän menetin, koska hän rakastui vihaamaansa mieheen.
Saattoin kyllä olla että oli "naisellista" inhoamista.
Aavistelen, että tälläkin palstalla sitä esiintyy.
Toivottavasti.
H.naisten tunteita ja aivoituksia tulkitsemaan.Alas!
Miehet tekevät järkiratkaisuja, mutta nuo tyttökullat opetetaan jo lapsesta asti haaveilemaan.
Ajattelemaan enemmän sydämmella ja romantiikkahermolla kuin aivoilla.
Siksipä mies on monesti ymmällään, että mistä nyt tuulee.
Pohjoisestahan se enimmäkseen puhaltelee
Kuin hienon kellon säätöä sellainen.
Sinua minun täytyy vain onnitella. olet monessa lajissa maailmanennättäjä.
Harjuksetkin varmaan ovat painaneet 4 kiloa? Ja lohet yli kymmenen varmasti. - HTZA
Hähä kirjoitti:
naisten tunteita ja aivoituksia tulkitsemaan.Alas!
Miehet tekevät järkiratkaisuja, mutta nuo tyttökullat opetetaan jo lapsesta asti haaveilemaan.
Ajattelemaan enemmän sydämmella ja romantiikkahermolla kuin aivoilla.
Siksipä mies on monesti ymmällään, että mistä nyt tuulee.
Pohjoisestahan se enimmäkseen puhaltelee
Kuin hienon kellon säätöä sellainen.
Sinua minun täytyy vain onnitella. olet monessa lajissa maailmanennättäjä.
Harjuksetkin varmaan ovat painaneet 4 kiloa? Ja lohet yli kymmenen varmasti.pilaa hienoa vastaustani, joillain kiloilla.
H. - hahaaaa
HTZA kirjoitti:
pilaa hienoa vastaustani, joillain kiloilla.
H.hieno vastaus oli?
Siis onko tulkittava niin että sinulle ei ratlkaise laatu vaan määrä, kun kappalet ovatkin vain tärkeitä?
Hiukan olen pettynyt - HTZA
hahaaaa kirjoitti:
hieno vastaus oli?
Siis onko tulkittava niin että sinulle ei ratlkaise laatu vaan määrä, kun kappalet ovatkin vain tärkeitä?
Hiukan olen pettynytlaatua, usko pois.
H. - Hähä
HTZA kirjoitti:
laatua, usko pois.
H.Minkälaisella argumentillä tuon perustelet?
Esimerkiksi 100 gr painavasta tryffelistä saa kymmenen kertaa enemmän kuin 10 gr painavasta. - Winona10 ejk.
tarvita.....luettavaa:))) Mutta kuules, ei se ruusu ja pitsipaita, vaan se kaikki IHANUUS mitä siellä pitsipaidan alla on!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222367
- 931495
- 1161248
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18939Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851- 52842
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209830Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18821- 34785