Mielipiteitä?
Tarkoitus laittaa laattaa vanhan puulattian tilalle keittiöön. Lattia on purettu (lankut ja villat) ja nyt on koolingit n.600 jaolla jäljellä. kyprokkia vartenhan tuohon pitäisi laittaa seuraavaksi 300 harvalaudoitus, mutta emme halua nostaa lattiaa niin paljoa enempää kuin alkup. lattia. Ajattelin laittaa koolausten väliin kakkosnelosta niin että tuo 300 toteutuu. kiinnitys kulmaraudoilla ja nauloilla. sitten päälle mulla on varastossa odottamassa 2 kerrosta ek13 kipsilevyä. siihen päälle lattialämpömattoo ja laattaa. onko huono idea?
lattialämpömaton "upottamiseenkos" oli muuten joku oma laastinsa,minkä päälle sanerauslaastilla laatat?
Kiitos asiallisista kommenteista asian tuntijoille etukäteen!!
kipsilevyt suoraan k600 koolauksen päälle
floor
3
1622
Vastaukset
- jklöä--
No käy se kertomallasi tavalla,mutta ison homman joudut tekeen 2cm tähden.
Niitä saneeraus hommiin tarkoitettuja vastusmattoja on,mutta ota neuvoja HYVÄSTÄ sähköliikkeestä/sähkäriltä. - frangröbba
jaa et kyprokkia lattialle,minä en laittaisi
- 12
Se lattia gyproc on kyllä 15mm paksua, mutta kai se onnistuu parilla 13mm levylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658