Arkhimedes "ilmainen" laskutusohjelma, varokaa!

Ernesti2010

Tämäkin "ilmainen" laskutusohjelma markkinoidaan siten että tietyt jutut ovat ilmaisia. Ja niillä mennään.

Hupaa sen sijaan on se, että kun k.o kikottimesta julkaistiin uusi 3.5 versio, niin kuin salamaniskusta vanha 3.1 versio ei enää käynnisty, sattumaako?

An error occured.

Ok, datat tallessa juujuu. Mutta; ilmaista versiota 3.1 et saa enää uudelleenasennettua, vaan pitää asentaa 3.5. Homma bueno.

No, se kun on asennettu, niin vanhoja tietoja ei voi palauttaa, jos ei liity "ylläpitoasiakkaaksi".

Voi perkele mitä touhua. Toimiiko jollakulla vielä 3.1 samaan tapaan kuin ennenkin?

9

10508

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 200805
    • ######

Koneellani on Arkhimedes ja Arkhimedes 2. Kumpikin toimivat hyvin. Arkhimedes tosin aukeaa tosi hitaasti.

• ...........

Mulla1.7.5 toimii hyvin

• maahantuoja

Arkimedeksen toiminta on huonontunut selkeästi, tietoja katoaa esim. vuoden jälkeen ja mitään varmennuksia ei ole tapahtunutkaan ja jotta saat päivityksiä ei olekkaan "ilmainen". Vahva vältä suositus, tuttavani ovat myös siirtyneet pois tämän käyttämisestä, ilmeisesti poistuma on suurta ulospäin.. vaikka helpostilasku.com ikin on parempi kuin tämä

• laskutusohjelma haku

Mulla kävi ihan samalla tavalla. Ei onnistu tietojen palautus, jos ei liity ylläpitoasiakkaaksi. Eli, jos haluatte ilmaisen laskutusohjelman, älkää käyttäkö Arkhimedestä.

• Yritän kuitenkin

Juu näyttäis olevan ongelmia mullakin joten en voi suositella.
      Buginen ohjelma tuntuu olevan.

• hyvää ilmaiseksi ?

Pitääkö kaiken olla ilmaista ja vaatia vielä päälle huipputoimivuutta, tarjoaisitko itse sellaista palvelua? Jos bisnestä itsekin tekee, niin ei kai muutaman kympin maksu ole toimivasta laskutusohjelmasta liikaa, valinnanvaraakin on silloin.

• 12+19

On ymmärrettävää että jos ohjelma on toiminut luotettavasti vuosia, niin ei ryhdytä mihinkään varotoimiin. esim ottamaan varmuuskopiota ennen päivityksiä.

Jos on versio vuodelta 2004 ja ykskaks päätät heittää uuden version lennosta niin iutä luulet meneekö homma putkeen millään ohjelmalla. Arkhimedestä en tunne mutta useimmiten välissä saattaa olla useita tietokantapäivityksiä jotka kannattaa selvittä ensin ja sitten jos homma ei toimi palaa sitten vanhaan. varmuuskopion avulla.

• Itsekin ärsyyntynyt

Varmuuskopion palautus onnistuu manuaalisesti ilman liittymistä ylläpitoasiakkaaksi (siis täysin epävirallisesti). Kopioi varmuuskopiotiedostot hakemistoon \[Arkhimedes-polku]\[versionumero]. Poista hakemistossa olevista tiedostoista ne, joiden nimet muistuttavat juuri kopiooimiasi varmuuskopiointitiedostoja. Poista sitten varmuuskopiotiedostojen edestä b-kirjaimet, ja homma on valmis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      183
      6622
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      151
      1841
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1330
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1059
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      991
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      849
    Aihe