rapu ja intuitiivisuus

rapu 17.7.

oletteko rapu-kollegat huomanneet itsessänne erityisiä "ennaltanäkemisen" lahjoja? Ois kiinnostavaa kuulla kokemuksia tällaisista tilanteista :) itellä on oikeestaan tämän vuoden aikana terästäytyny aistit ja usein huomaa, että "tiesinpä tämänkin etukäteen".

8

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qw

      Mielestäni se on luovuutta eli kykyä yhdistellä aikaisempia kokemuksiaan ja niiden vaikutusta nykytilanteeseen ja tehdä johtopäätöksiä tulevasta. Ei se sen ihmeellisempää ole.

      Kaikilla ei ole luovuutta, joten kaikki eivät pysty tähän. Pojallani, joka myös on rapu on sama ominaisuus. Pojallani ja minulla on myös toinen yhteinen biologinen yhtäläisyys eli O-veriryhmä, jonka ominaisuuksiin kuuluu hidas adreneliinin eritys. Sillä väitetään olevan osuutta maltilliseen käytökseen, joka antaa aikaa miettimiselle ja asioihin perehtymiseen kilahtelun sijaan.

      Toinen poikani on myös rapu, mutta A-veriryhmään kuuluva, jolla on nopea ja runsas adrenaliinin erirtys, mistä seuraa myös yllättävät tunteen purkaukset. Vaikka hänkin on rapu, ei hänellä ole tätä samaa "intuitiivistä" ominaisuutta kuin meillä O-tyypeillä.
      Mikä sinun veriryhmäsi on nim. 17.7 ?

      • rapu 17.7.

        Veriryhmäni on B. En ole kuullutkaan että silläkin vois olla vaikutusta intuitioon! Kaikkea sitä oppii. Mulla yleensä nämä "näkemiset" tapahtuu siten, että olen tekemässä jotain aivan muuta ja yhtäkkiä mieleen tulee jokin hetki, jota ei ole aiemmin tapahtunut. Esim. hampaita pestessä tuli kerran tunne, että työkaveri on sairastunut ja ei tule töihin. En ottanut sitä silloin todesta. Kuinkas ollakaan hän todella oli sairastunut eikä siis ilmestynyt töihin. Pitäisi oppia luottamaan näihin näkyihin silloin kun ne tulevat eikä vasta silloin ku ne ovat jo tapahtuneet tosielämässä.


    • maarapu69

      Veriryhmää en tiijä, mutta joitakin kertoja olen ennallta nähnyt tulevaa oikein tarkasti. Autolla ollessani liikkeellä viisi vuotta sitten, mieleeni tulvahti näky että poliisiauto tulee vastaa ja kääntyy perääni valotpäällä. Tää oli ensimäinen näin selkeä näky ja minä hämmästyin niin suuresti näkyä että en ehtinyt edes hidastaa. Niin siinä kävi että noin 10 sekunttia myöhemmin maija tuli vastaan ja kääntyi perään vilkutpäällä. Sakkoa tuli ylinopeudesta. Se ensimäinen sakko ja kortti on ollut yli kaksikymmentä vuotta. Mulla on ollut aina hyvä perstuntuma kaikkeen mitä teen ja tämä on kai just intuitiivisuusta. Se auttaa paljon kun luottaa siihen vaikka ei tietäisikään mitään. Tietysti maalaisjärkeä pitää olla...

      • Kuis muut

        Nähnyt jo vuosia unia jotka toteutuvat 4-6 vuoden kuluttua..Kymmeniä kestoja toteutuneet..
        Odottelen seuraavaa myllerrystä levollisena..


    • Olen nähnyt paljon tulevaa ennalta....

      Osa ennustuksista on ollut synkkiä, joten en laita niitä tähän.

      Paras on kuitenkin se kun silloinen ystäväni katosi ja osasin kertoa hänen siskolleen tarkasti mistä hän miekkosen löytää. Eli kerroin hänen nukkuvan yhteisen tuttumme rivitalon takapihalla ja niin myös oli. Hän ei ollut kertaakaan aiemmin tehnyt niin ja en ollut tavannut häntä lähiaikoina. Asun myös erikaupungissa kuin tuo yhteinen tuttavamme eli sisäinen intuitio kertoi miehen olinpaikan. Kai se on se kuudes vaisto, joka herkillä ihmisillä on. Ongelma on se ettei vaisto toimi silloin kun tahtoisi esim. lototessa pääsen yleensä 3 oikein tulokseen.

      (veriryhmä A ja yllättäviä tunteenpurkauksia on, kuten yksi vastaajista mainitsee omasta kokemuksestaan A veriryhmän ravuista)

      • Melkein näkijä

        Siis mullakin on syntymäpäivä 17.7. ja mun veriryhmä on O. Tosin mä olen nainen joten en tiedä vaikuttaako se minun harkintakykyyni jotenkin. En ole äkkipikainen vaan harkitseva. Olen monta kertaa kokenut dejavu elämyksiä. Useasti näen unta tulevista tapahtumista elämästäni. Se on ihan ihmeellistä, sillä unisssani esiinty jopa henkilöitä joita en ole vielä tavannut. Saatan nähdä unissani kohtauksia siitä mistä muut puhuvat ja välillä saan kylmänväreitä, kun todellisessa elämässä nuo kohtaukset tapahtuvat juuri niin kuin olen unessa nähnyt! Lisäksi olen havainnut että, pystyn aistimaan mielestäni muita herkemmin miten ihmiset voivat ja heidän tunnetilojaan, odotuksiaan ja mielenkiinnon kohteita, jopa ajatuksia. Arvostan paljon enemmän tätä muiden ihmisten ajatusmaailman tulkintakykyäni kuin ennalta tapahtumiennäkökykyä. Välillä tämä ennaltanäkemisen kyky on ärsyttävä, vaikka itse yrittäisin sabotoida tapahtumia niin silti ne vaan tulevat tapahtumaan. No onnesta en ole nähnyt unta mistään kauheista tapahtumista vaan jostain melkein turhan päiväisistä jutuista.


      • 17.7.-85
        Melkein näkijä kirjoitti:

        Siis mullakin on syntymäpäivä 17.7. ja mun veriryhmä on O. Tosin mä olen nainen joten en tiedä vaikuttaako se minun harkintakykyyni jotenkin. En ole äkkipikainen vaan harkitseva. Olen monta kertaa kokenut dejavu elämyksiä. Useasti näen unta tulevista tapahtumista elämästäni. Se on ihan ihmeellistä, sillä unisssani esiinty jopa henkilöitä joita en ole vielä tavannut. Saatan nähdä unissani kohtauksia siitä mistä muut puhuvat ja välillä saan kylmänväreitä, kun todellisessa elämässä nuo kohtaukset tapahtuvat juuri niin kuin olen unessa nähnyt! Lisäksi olen havainnut että, pystyn aistimaan mielestäni muita herkemmin miten ihmiset voivat ja heidän tunnetilojaan, odotuksiaan ja mielenkiinnon kohteita, jopa ajatuksia. Arvostan paljon enemmän tätä muiden ihmisten ajatusmaailman tulkintakykyäni kuin ennalta tapahtumiennäkökykyä. Välillä tämä ennaltanäkemisen kyky on ärsyttävä, vaikka itse yrittäisin sabotoida tapahtumia niin silti ne vaan tulevat tapahtumaan. No onnesta en ole nähnyt unta mistään kauheista tapahtumista vaan jostain melkein turhan päiväisistä jutuista.

        Wau! Kuulostat ihan multa! Olen syntynyt 17.7.1985 ja mun veriryhmä on O. Ja mullakin on tollaisia enne unia!!! Ja ihmisten tunteet pystyny myös aistimaan todella herkästi. Ihmeellistä!


    • eräs rapu

      Mulla kans jotenki nyt terästäytyny aistit, mistäköhän se vois johtua? En muista että oisin aiemmin "nähny" asioita etukäteen, mutta nyt lyhyen ajan sisään on tullut paljonkin oikeaan osuneita näkyjä. Mummon joku sukulainen oli ennen muinoin ollu kans melekonen velho, liekö sieltä periytyny :D
      Nyt olen uskaltanut rueta jonkin verran luottamaan näkyyn. Vasta alkuviikolla näin tilanteen, jossa menin käymään töissä (olen nyt lomalla) ja pihalla oli parkissa erään työkaverin auto. No, tää työkaveri on kans lomalla ja asuu tosi kaukana, ettei kyllä vasiten lähe ajeleen tänne. Kävi niin, että tämä työkamu oli kuin olikin ollut maisemissa, ei tosin töissä käymässä mutta kuitenkin. Vähän hämmästyin iteki ku tajusin tämän pitävän (melkein täysin) paikkansa! Puhumattakaan tutuista, joille olen tästä "noituudesta" kertonu :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1569
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      20
      1209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1049
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      932
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      928
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      921
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      902
    Aihe