vittumaisin merkki

kalat:)

on kalat ja varsinkin miespuolinen kalamerkki... aivan p...stä.
Itsekäs ja itserakas oma navan tujottaja ei osaa kunnioittaa eikä arvosta ketään muuta kuin vain ittee!!!
En oo tavanu enkä nähnyt vittumaisempaa merkkiä kuin fishut:-)))

47

3415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kalasta

      varsinkin miespuolinen kalamerkki aivan h.....tistä.
      Itsekäs ja itserakas arvostus jonka hän suo menee omaan " piikkiin ".
      ja taito minkä osaa olla toiselle (esim. kumppani) se kaikkein vittumaisin.

      toisen alistaminen omien halujen tyydyttäminen vielä pettämällä ( toista naista polkemalla).
      mene sanomaan se " hänelle " tekee vieläkin vittumaisempia temppuja.
      ei ymmärrä mitä on toisen kunnioitus, puoliso ei ole jalkarätinkään arvoinen.

      odotan että kompastuu omaan itserakkauteensa, osaa kyllä murskata ihmisen henkisesti.
      niin herkkä niin herkkä itse, menee heti valittamaan toisen naisen luo " huonosta kokemuksesta "

      kyllä ymmärtäjiäkin löytyy, puutteessa olevat naiset, siellä kun kertoo satujaan saa " poikakin " tyytyväisen tunteen. taas vei kilttien kalojen maineen!!!!
      paras on jättää koukku rannalle.((:))- -

      • hyvin sanottu:-)

        oli niin ihana ja mukava lukea sun textiä... kyllä se on nyt todettu että kalat M ovat surkimuksia ja vittumnaisia joka asiassa. mun ei siis tartte sanoo tai lisätä enemmän, totuus tuli sun suusta kiitos:=)


      • jj.

        Mun mies on Neitsyt, mutta luonne ihan tarkasti samalainen mitä sinä selität. siis samasta hanurista.
        Mies on pettymys.


      • Anonyymi

        Tuommoisessa suhteessa ei kukaan kala tai muukaan merkki viihdy tuonkaltaisen sanankäytön luona.


    • Kala-ukko

      No, mihinkäs te olette Kalat-miehessä ihastuneet, kun olette alkaneet hänen kanssaan seurustelemaan?? . . . Onko rakkaus sokaissut alussa?
      Ite olen kans monesti pettynyt, mut en mä silti ole katkera, kun itse olen väärän valinnan tehnyt, niin ketä muuta silloin voi syyttää kuin vain itseään? . . . Voimia teille kaikille Kalojen luokkaamille!!

      • ei ketalesta

        tyhmyys, rakkaus on sokea ei se tunne pelimiestä!
        Nuorena ollessa vanhemmat ihmiset kyllä varoitteli, tuo mies ei sulle onnea tuo.
        Naisten hiplaaminen ( koskettelu ja hyväilyt kylässä olevan naispuolisen vieraan) olis pitänyt hälytyskellojen jo piristä voimmakkaasti, mutta kun en ole mustis tyyppiä.

        Nuorena jo monta pettymystä, kun kaikki naiset oli hänelle niin kuin tyttöystäviä.
        Nuori rakastunut nainen oli vähän ymmällään, kun itse ei edes uskaltanut mitenkään lähennellä toisten miesystäviä.

        Tämä monen vuoden pettäminen kun tässä on pikkuhiljaa avautunut, ja vielä " perhetuttu "
        Eikä mitenkään edes kadu tai näytä häpeävänsä tekemisiään.
        Viimeinen oli jo liikaa tämä nainen sanoi miksi täällä on ylimääräisiä mukana, tullessaan autoomme.

        Ne matkat olikin ollut tämän naisen vieressä " nukkumista " silkkaa valetta siis vierihoitoa.
        Röyhkeä nainen myös, en olisi kehdannut kenenkään puolisolle sanoa että olet ylimääräinen miehesi vierellä autossa.
        Kaksi samanlaista pettäjää on nyt yhdessä, mutta ovatko uskollisia toisilleen? Ei varmasti ole!!


      • Kala-ukko
        ei ketalesta kirjoitti:

        tyhmyys, rakkaus on sokea ei se tunne pelimiestä!
        Nuorena ollessa vanhemmat ihmiset kyllä varoitteli, tuo mies ei sulle onnea tuo.
        Naisten hiplaaminen ( koskettelu ja hyväilyt kylässä olevan naispuolisen vieraan) olis pitänyt hälytyskellojen jo piristä voimmakkaasti, mutta kun en ole mustis tyyppiä.

        Nuorena jo monta pettymystä, kun kaikki naiset oli hänelle niin kuin tyttöystäviä.
        Nuori rakastunut nainen oli vähän ymmällään, kun itse ei edes uskaltanut mitenkään lähennellä toisten miesystäviä.

        Tämä monen vuoden pettäminen kun tässä on pikkuhiljaa avautunut, ja vielä " perhetuttu "
        Eikä mitenkään edes kadu tai näytä häpeävänsä tekemisiään.
        Viimeinen oli jo liikaa tämä nainen sanoi miksi täällä on ylimääräisiä mukana, tullessaan autoomme.

        Ne matkat olikin ollut tämän naisen vieressä " nukkumista " silkkaa valetta siis vierihoitoa.
        Röyhkeä nainen myös, en olisi kehdannut kenenkään puolisolle sanoa että olet ylimääräinen miehesi vierellä autossa.
        Kaksi samanlaista pettäjää on nyt yhdessä, mutta ovatko uskollisia toisilleen? Ei varmasti ole!!

        Olet tehnyt oikein, kun olet eronnut pettävästä miehestä!! Ja minäkin toivon, että se pettävä Kala-mies saa maistaa omaa myrkkyään siltä pettävältä naiselta!!
        Sinä olet voittaja!! Hyödynnä kokemuksesi, niin nyt osaat etsiä oikean miehen itsellesi, sellaisen joka ei petä. . . . Voimia Sinulle ja kaikkea hyvää elämääsi!!


    • vastaaja gallupin

      Eli Ridge on todella hyvä, ystävällinen ja miehekäs mies, ei ollenkaan ilkeä. Hän on kalat.

      • OIKKU N

        kun leikkii kahden naisten tunteilla jatkuvasti eikä itse tiiä ketä oikein rakastaa!!!! kalat mies rakastaa joka vastaan tuleva naista eikä osaa erottaa oma tyttöystävänsä muiden naisten joukosta.... kaikki naiset ovat kalaherralle yhtä kuin vaimoa hhhhhhhhhhhhhhh:-) miten ihminen voi olla noin idiootti kuin kalat M!!
        Se miettii ja miettii kun onni kävelee jo ohi sit vasta tajua että oho- meni jo:-D
        Ei kukaan voi vihataa kaljoa miehiä yht paljon kuin mä..... kokemuksesta vain en huvin vuoksi vihaa!!


      • Kala-ukko
        OIKKU N kirjoitti:

        kun leikkii kahden naisten tunteilla jatkuvasti eikä itse tiiä ketä oikein rakastaa!!!! kalat mies rakastaa joka vastaan tuleva naista eikä osaa erottaa oma tyttöystävänsä muiden naisten joukosta.... kaikki naiset ovat kalaherralle yhtä kuin vaimoa hhhhhhhhhhhhhhh:-) miten ihminen voi olla noin idiootti kuin kalat M!!
        Se miettii ja miettii kun onni kävelee jo ohi sit vasta tajua että oho- meni jo:-D
        Ei kukaan voi vihataa kaljoa miehiä yht paljon kuin mä..... kokemuksesta vain en huvin vuoksi vihaa!!

        Juu, minä ainakin olen kävellyt jo monet monet kerrat onneni ohi . . . Mut toisaaltaan, kun en tiedä millaista se todellinen onni ja rakkaus on, niin en edes tiedä mistä olen jäänyt paitsi.
        Ne suhteet joita minulla on ollut, niissä en ole koskaan pettänyt! Olen liian tunteellinen sellaiseen!!


    • Kalavedet

      Kalat on loistomerkki. Kalat-mies, jonka tunnen, on luotettava, lämmin, älykäs, reilu, huumorintajuinen, kätevä jne.

      • yksi vaan

        sellaista kala miehiä ei ole olemassakaan:=) näin vain se on sorry..
        luotettava ja hellä...


    • CrystalFish

      tunnen myötähäpeää teidän katkerien akkojen puolesta jotka itkette/haukutte täällä kalamiehiä, antakaa olla jo?! Aivan oma moka jos ette osaa kävellä paskasta suhteesta ulos vaan jäätte siihen ruikuttamaan.

      Jospa menisitte elämässä eteenpäin, mikäli sellainen on?!!

      • Kala-ukko

        Kiitos! . . . Olet positiivinen poikkeus näillä sivuilla ;)))


    • tsebadui

      Olen itse kalamies ja välillä kunnon kusipää. Oudointa on se, että naiset pitävät siitä. Onhan asiasta tehty tutkimuksiakin... Naiset rakastuvat renttuihin :D Ja sitten kun homma ei etene toivotulla tavalla tullaan tänne palstalle avautumaan... Who's fault is it?

      • yks oikku

        että oot renttu:=) ja kaikki muutkin kalat M o renttuja ja kusipäitä... saamaton nössö. jos keräisin kaikki suomen kirosanat ei riittäis kalamiehelle hhhhhhhhhhhhh:-)


    • Kalaa ei ikinä

      Seurustelin vuoden verran kalamiehen kanssa. Itserakas tyyppi. Kukaan muu ei tiennyt mitään tai tehnyt mitään oikein, vain hän. Henkistä väkivaltaa harjoitti useammin kuin oli ihana. Toki hän oli joskus kiva, mutta kun huomasi, että minulla on hyvä olla, hän pilasi jollain aina sen hyvän olon.

      Minulla ei olisi saanut olla ystäviä, koska hänellä itselläänkään ei niitä ollut. Hän käyttäytyi ystävieni aikana tosi töykeästi, ettei kukaan ystävistäni pitänyt hänestä.

      Onneksi hän itse tajusi lähteä.. Ei jäänyt yhtään ikävä..

      • ei ikinä kalaa

        ystäviä ei minulla saanut olla, heistä löytyi kaikenmaailman viat oli hyvin töykeä.
        henkistä väkivaltaa oli usein, kehui aina toisia naisia kauniiksi ja hyviksi.
        mikään tekemäni asia ei ollut oikein, hän teki aina oikein ja oli aina oikeassa.

        ystäviä hänellä oli kännikavereita, aina menossa ravintolaan.
        hän rikkoi paljon minulta esineitä ei siinä mitään se oli vahinko aina, mutta jos tyhjäsin oluset kun oli liikaa juonut niin oli se hakkaamisen paikka.

        onni että pääsin petturista eroon!
        valheesta jäi kiinni usein.


    • Kala-ukko

      Mä ihmettelen suuresti teidän kommentteja!!!! . . . Mä ite ihastun herkästi, mut en uskalla rakastua!! . . . Siksi ihmettelenkin, että minkä vuoksi te naiset suvaitsette kohdella itseänne kaltoin??!! . . . Ainakin minä olen mieluummin yksin, kuin huonossa suhteessa!! . . . En leiki kenenkään tunteilla, mutta uskallan myös lopettaa suhteen jos se ei toimi niin kuin pitäisi. . . Mä elän täysin vaistonvarassa, enkä tee mitään sellaista josta vaistoni mua varoittaa. . . Siis, miksi te naiset suostutte loukattaviksi?! . . . Missä on teidän oma ylpeytenne? . . . Ei selaista miestä saa/tarvitse hyväksyä/päästää lähelle, joka loukkaa ja alistaa!!!. . . Elämä opettaa!!!! ;))

      • Appu

        oon kalanainen ja ja ihastun kans aika helposti.

        JOSKUS on tullut joku symppis mies vastaan,tuntuu et sydänkin liikahtaa paikaltaan.

        Mut sitten oon palautunut maankamaralle ja jättänyt haaveet sikseen.

        Koska olen naimisissa,enkä ole pettänyt miestäni ikinä.

        En voisi sitä tehdä. Tunnollinen kun olen.


      • Kala-ukko
        Appu kirjoitti:

        oon kalanainen ja ja ihastun kans aika helposti.

        JOSKUS on tullut joku symppis mies vastaan,tuntuu et sydänkin liikahtaa paikaltaan.

        Mut sitten oon palautunut maankamaralle ja jättänyt haaveet sikseen.

        Koska olen naimisissa,enkä ole pettänyt miestäni ikinä.

        En voisi sitä tehdä. Tunnollinen kun olen.

        Olet tyypillinen Kalat . . . Joka omistautuu vain ja ainoastaan omalle rakkaalleen ja on uskollinen!


      • 56788898
        Kala-ukko kirjoitti:

        Olet tyypillinen Kalat . . . Joka omistautuu vain ja ainoastaan omalle rakkaalleen ja on uskollinen!

        Voiskait sitä noinkin sanoa(olen ainakin yrittänyt)

        Mut sopivatko kalat nainen ja krapu mies yhteen ???

        Molemmat vedessä eläviä,Pitääkö krapu saksillaan kiinni liian tiukasti!


      • Kala-ukko
        56788898 kirjoitti:

        Voiskait sitä noinkin sanoa(olen ainakin yrittänyt)

        Mut sopivatko kalat nainen ja krapu mies yhteen ???

        Molemmat vedessä eläviä,Pitääkö krapu saksillaan kiinni liian tiukasti!

        Kyllä kait Kala ja Rapu yhteensopivat . . . Mut ainakin minä en sovi Rapu-naisen kanssa yhteen! . . . Mä saan Ravun huonot piirteet esiin ja Rapu löytää ne minusta . . .


      • näin on
        Kala-ukko kirjoitti:

        Kyllä kait Kala ja Rapu yhteensopivat . . . Mut ainakin minä en sovi Rapu-naisen kanssa yhteen! . . . Mä saan Ravun huonot piirteet esiin ja Rapu löytää ne minusta . . .

        Näinhän se menee ,niinkun tuossa totesit.

        Mut mulla on tuo rapuukko alkanut olemaan jotenkin ärsyttävä.Muka kaikkitietävä,

        helvetin hyvä ynm. Ja semmoinen jörri luonteeltaan,niinkuin suomalainen mies yleensä

        on.Ei paljon puhu,eikä pussaa.


      • Kala-ukko
        näin on kirjoitti:

        Näinhän se menee ,niinkun tuossa totesit.

        Mut mulla on tuo rapuukko alkanut olemaan jotenkin ärsyttävä.Muka kaikkitietävä,

        helvetin hyvä ynm. Ja semmoinen jörri luonteeltaan,niinkuin suomalainen mies yleensä

        on.Ei paljon puhu,eikä pussaa.

        Rapu pitkästyy Kalojen seurassa.
        Voimia sinulle.


      • Appu
        Kala-ukko kirjoitti:

        Rapu pitkästyy Kalojen seurassa.
        Voimia sinulle.

        Voi perse et tuo KRAPU-UKKO on sitten tosikko,saatavana, Et oikein Kyrsiiiiiiii

        Mitä pitäis tehä,Mikähän kausi menos.Eikai vain vaihevuojet?????????

        Kiitos, voimia tarvitaan


      • Wonkale
        Appu kirjoitti:

        Voi perse et tuo KRAPU-UKKO on sitten tosikko,saatavana, Et oikein Kyrsiiiiiiii

        Mitä pitäis tehä,Mikähän kausi menos.Eikai vain vaihevuojet?????????

        Kiitos, voimia tarvitaan

        Kivat viidenkympin mainingit sulla taitaa olla luvassa. Jätä itseensäkäpertyvä saksiveikko ilman huonoa omaatuntoa ja ala nauttia elämästä niin kuin vain Kalat-nainen voi...:-)

        Joskus muinoin vesimerkkien väitettiin sopivan toisilleen. Itse elin pari vuotta rapumiehen kanssa ja henkilökohtaisesti kokemus oli kuin hidas itsemurha. Kerran olin tosissani erkaantumassa, mutta normaalisti ylimielinen jamppa heittäytyi surkeaksi ja minä nuorena hyväuskoisena Kalat-neitona menin halpaan. Ja jäin. Mutta lopulta läksin. Enkä ole päivääkään katunut.


    • AnTi-iDiOt

      Tämä nyt on tällästä turhaa paskanjauhantaa taas. Niitä pettureita ja kusipäitä löytyy kaikenlaisista miehistä ja ihmisistä ylipäätään,ei sillä ole mitään tekemistä horoskooppimerkin kanssa. Ihan naurettavaa jos joku oikeasti kuvittelee että "aha,toi on kalat,se on siis täysi mulkku". Ei ihmistä voi tuntea sen perusteella missä kuussa joku on sattunut syntymään, jokainen on oma yksilönsä vaikka niitä joitakin yhteisiä piirteitä voikin samaa horoskooppimerkkiä kantavilla ihmisillä olla. Järjetöntä touhua tollainen yleistäminen,onneksi en näihin "horoskooppikiihkoilijoihin" ole törmännyt livenä,myötähäpeä on jo nyt melkoinen..

    • valonEnkeli34

      Kuvitteletko, että joku horoskooppimerkki takaa sinulle onnen? Jokaisesta merkistä löytyy kusipäitä että hyviä yksilöitä. Toki tietyt merkit sopivat paremmin yhteen kuin toiset, mutta kyse on suurelta osin kuinka kasvanut ja kypsä ihminen on ihmisenä! Mikään merkki ei sinällään takaa sinulle varmaa onnea. Jokaisen ihmisen tulee kantaa oma vastuunsa kasvaa ihmisenä, eikä kuvitella välttävänsä kasvua etsimällä itselleen täydlelisen sopivan merkin!

      • oikku33

        ja puhut potaskaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... kalat ovat paskoja ja sillä sipuli:=))


      • Kala-ukko
        oikku33 kirjoitti:

        ja puhut potaskaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... kalat ovat paskoja ja sillä sipuli:=))

        Juu, oikeassa olet ja tunne on molemminpuolinen ;))) . . . Ei Kalat ja Oinas mitenkään sovi yhteen . . . Hetki vällyjen välissä voi jotenkuten sujua, mut ei pidempään!!! . . . Oinas kalisuttelee sarviaan siihenmalliin, et herkkä Kalat pakenee lujaa . .. ja kauas!!! ;)))


      • kalat 30
        Kala-ukko kirjoitti:

        Juu, oikeassa olet ja tunne on molemminpuolinen ;))) . . . Ei Kalat ja Oinas mitenkään sovi yhteen . . . Hetki vällyjen välissä voi jotenkuten sujua, mut ei pidempään!!! . . . Oinas kalisuttelee sarviaan siihenmalliin, et herkkä Kalat pakenee lujaa . .. ja kauas!!! ;)))

        mun veli on oinas ja meni äskettäin kalat naisen kaa naimisiin,,, mitenköhän noiden suhte toimisi???
        mä olen aina ihmettellyt ettei mitenkään kalat ja oinas tuu keskenään toimeen kun on niin´erilaisia.
        mä itsekin olen kalat tiedän että kaloille Oinas ei ole paras kumppani... miten mun velien kaa käy hhhhh:=) mä en ainakaan koskaan tullu toimeen hänen kaa, me ollaan niin erilaisia mun velieni kanssa aina riidellään ja ei olla väleissä... nyt se raukka sai kalat vaimokseen huhuh!!!
        mutta se kalat nainen on niin rakastunut mun veliin ei tajua mihin on joutunut!!!
        mä en ainakaan suosittelis mun veli kellekään.................


      • Anonyymi

        Samaa mieltä Anti-idiotin ja Valon-Enkelin kanssa. Ei todellakaan astrologia anna mahdollisuutta leimata ihmisiä susiin ja lampaisiin. Ei se niin mene, että hurahdetaan horoskooppimerkkeihin ja sitten saa haukkua ihmisiä mielenmäärin ja miten tahtoo.
        Sitä paitsi suhteeseen tarvitaan kaksi.


    • kalat@@@@

      Oon kalat mies ja oon meiän kaveri piiristä se rehellisin ja ystävällisin ja en mä ainakaa pettäs naistani ees kännissä. Ja en kyl ymmärrä mist se kalaviha on tullu.

    • jooonnaii

      No omaa kokemusta mulla on kalamiehistä sen verran, että ovat niin itseään täynnä. Ikinä sinä et saisi olla oikeassa vain ja ainoastaan hän saa olla oikeassa, koska onhan hän niin mahtava ja fiksu ihminen. Auta armias, jos näytät viisautesi kalamiehelle.. Et saisi olla viisas, mutta et tyhmäkään, koska hän on heti haukkumassa sua jälkeen jääneeksi. Ja mitä noihin naisiin tulee yhtä pahaa plejeriä kuin kalamies saa kyllä etsiä. Aina flirttailemassa muille naisille, vaikka oma nainen istuu vieressä. Ei voi muuta kuin sanoa, että pettys oli tutustua kalamieheen.

    • Kalamies on ihana ;)

      tunnen monta symppaattista ja uskollista kalamiestä.
      Kalamies on uskollinen avioliitossaan mutta poikamiehenä etsii ja miettii eikä osaa päättää, jolloin naisen on helpotettava miestä ja otettava johdot käsiinsä -eikä mies edes vikise ;)
      t. tunteellinen-kaurisnainen

      • Kala-ukko

        Hihihiii ;))) . . . Niin, mitkä "johdot" käsiinsä"??? ;)))
        Kyllä mä olen kuullut, että jotkut katkovat niitä "johtoja" jotain ehkäistäkseen . . . mut, että ottaa ne kokonaan käsiinsä on jo minullekin uutta! ;)))

        Mutta, taitaapi olla vain niin, että me puhumme aivan erijohdoista. ;))

        Kyllä tuossa tottakin on, ettei Kalat-mies oikein tiedä, mitä elämältään toivoo ja haluaa.

        Itse odottelin sielunpuoliskoa, kun en tyytynyt vähempään.

        Ja kyllähän se odotteleminen kesti, mutta kyllä se kannattikin!!!


    • OinasSkorppari

      En allekirjoita tekstiäsi. Kalat ovat vaativa merkkia juuri sen takia, että he antavat kovin salamyhkäisen kuvan itsestään, ja ehkäpä juuri sen takia ovat väärinymmärrettyjä. Itse tunnen kovnkin hyvin kalat merkkisen, joka on maailman ihanin ihminen :)

    • es

      Olen kalamies ja parhainta ja intohimoisinta seksiä ja rakkautta sain juuri ihanalta oinastytöltä, suhde kesti 3 vuotta. Sen jälkeen olin naimisissa ravun kanssa 31v. , kylmäkiskoinen nainen, ei minkäänlaista kivaa. Onneksi älysin lähteä kun lapset tulivat aikuisiksi. Nyt olen vesimies naisen kanssa ja tuntuu ihan ookoolta.

    • JK

      VAI IIN

    • Voi hyvä tavaton.

      Kaikenlaista huuhaata olen lukenut, mutta tämä on voittaja. Kannattaa hakeutua hoitoon, jos on niin sekaisin että syyttää HOROSKOOPPIMERKKIÄ tekemistään huonoista valinnoista...

      • Anonyymi

        oikein hehe


    • Anonyymi

      Kalat kyllä kieltämättä tosi ärsyttäviä

      • Anonyymi

        Mutta monet heistä pitävätkin, ovat symppiksiä. Ehkä se sitten ärsyttää joitakin muita.


      • Anonyymi

        Miksi ärsyynnyt. Ongelma on sinulla ilmiselvästi. Kalat on vain merkki!!


    • Anonyymi

      Minkäs sille mahtaa jos nuoret tytöt juhlissa tulee pussaamaan vaikka vaimo vieressä ? :D

      Kala-Kalle

    • Anonyymi

      "Höpöhöpö,skorpionit ovat huijareita ja varkaita"!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe