Päähän sattuu runkatessa

api32

Huomasin tässä juuri että päähäni alkaa sattua melkein heti kun rupean masturboimaan. Kipu on todella, todella suurta. Ei voi muuta kuin lopettaa masturboiminen. Mistä johtuu?

21

6663

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikkaan.

      migreeniä. Onko näköhaittoja, huimausta tms?

      • api32

        Näköhaittoja ei ole mutta huomaamaan alkaa.


      • asdadadadad
        api32 kirjoitti:

        Näköhaittoja ei ole mutta huomaamaan alkaa.

        Mulle kävi samalla tavalla muutaman kerran vuosia sitten, sen jälkeen en ole huomannut. Veikkaisin että liittyy jotenkin verenpaineen vaihteluihin tms... :o


    • Helper.

      Mulla on ollut myös ja se on ollut aina juuri näihin aikoihin eli kun allergiat on pahimmillaan, nenä tukossa jne. Voi aivan hyvin johtua myös verenpaineen heittelehtimisestä, mutta epäilen asiaa sillä tämä poistuu aina parin- kuukauden jälkeen tullakseen takaisin vuoden päästä. Olen käynyt oikein lääkärillä asiasta, joka huolestui siinä määrin, että lähetti pään magneettikuvaukseen. Eipä ollut muuta kun puuta, eli normi meininki :)
      Ensimmäinen kerta oli järkyttävä. Akka luuli varmaan, että orgasmeissani karjun selässä, kun itseasiassa tuntui että pää on räjähtämässä. Se alkoi tuolta takaraivosta ja mitä lähemmäs h-hetkeä tultiin, niin sitä enemmän sykkivä kuvottava kipu levisi koko päähän. Kestää vielä helvetin kauan mennä pois tuo kipu. Olin nimittäin kerran niin paineissani, että päätin laueta joka tapauksessa. 30min aktin jälkeen makasin edelleen pimeässä huoneessa pää sykkien kuvottavaa kipua. On kyllä niin perseestä kuin vain voi olla, mutta katoaa kyllä itsestään. Voimia.

      • Helper.

        Siis parin viikon- kuukauden sisällä poistuu.


      • ytctc
        Helper. kirjoitti:

        Siis parin viikon- kuukauden sisällä poistuu.

        Kokeile tehdä sellaista työtä jossa joudut nostamaan ja punnertamaan paljon, esimerkiksi punttisalilla. Jos kipua alkaa tuntumaan, niin siinä on ongelmasi koska jostain syystä suurin osa ihmisistä punnertaa "päällään" vaikka pään ja hartiaseudun lihaksilla ei ole mitään tekemistä nostamisen kanssa. Ongelma johtuu kuitenkin siitä että jalkojen vahvat lihakset nostavat verenpainetta nimenomaan pään ja ylävartalon alueella (mm. hävittäjälentäjät käyttävät tätä ilmiötä hyväkseen pysyäkseen kaarroissa tajuissaan)

        Nenän tukkoisuus voi olla laukaiseva tekijä sen vuoksi että nenäontelo menee varsin syvälle pääkalloon ja ne ovat yhteydessä korvaan ja tukkoisuus johtuu sisäosien turpoamisesta. Siellä välissä kulkee verisuonia ja myös kaulan hermoradat (kaulan sivulla kulkee molemmilla korvan alapuolella pehmeällä alueella hermotukset) mutta myös korvan omat toiminnot kuten tasapainoaistit

        En ole mikään lääkäri, joten älä ota näitä minään lääkäritotuutena, mutta kun sinä kerroit siitä että sinulle tulee kuvottava olo, niin siksi epäilen sitä mistä kerroin, koska se kuvotus taitaa johtua juuri siitä että ongelma kohdistuu korvan alueelle tasapainoaistiin jossa asentohuimaus saa sinulle aikaan huonon olon josta palautuminen kestää varsin kauan. Asentohuimaukseen ei tarvita keinuvaa laivaa, vaan äkilliset paineenvaihtelut korvanenäontelossa voivat aiheuttaa huonon olon. Kun siihen lisätään vielä sitten se turpoaminen joka estää veren virtausta tai painaa hermoja, ei ole mikään ihme että karjut kivusta ja makaat liikkumatta ja sairaana pimeässä.


      • Helper
        ytctc kirjoitti:

        Kokeile tehdä sellaista työtä jossa joudut nostamaan ja punnertamaan paljon, esimerkiksi punttisalilla. Jos kipua alkaa tuntumaan, niin siinä on ongelmasi koska jostain syystä suurin osa ihmisistä punnertaa "päällään" vaikka pään ja hartiaseudun lihaksilla ei ole mitään tekemistä nostamisen kanssa. Ongelma johtuu kuitenkin siitä että jalkojen vahvat lihakset nostavat verenpainetta nimenomaan pään ja ylävartalon alueella (mm. hävittäjälentäjät käyttävät tätä ilmiötä hyväkseen pysyäkseen kaarroissa tajuissaan)

        Nenän tukkoisuus voi olla laukaiseva tekijä sen vuoksi että nenäontelo menee varsin syvälle pääkalloon ja ne ovat yhteydessä korvaan ja tukkoisuus johtuu sisäosien turpoamisesta. Siellä välissä kulkee verisuonia ja myös kaulan hermoradat (kaulan sivulla kulkee molemmilla korvan alapuolella pehmeällä alueella hermotukset) mutta myös korvan omat toiminnot kuten tasapainoaistit

        En ole mikään lääkäri, joten älä ota näitä minään lääkäritotuutena, mutta kun sinä kerroit siitä että sinulle tulee kuvottava olo, niin siksi epäilen sitä mistä kerroin, koska se kuvotus taitaa johtua juuri siitä että ongelma kohdistuu korvan alueelle tasapainoaistiin jossa asentohuimaus saa sinulle aikaan huonon olon josta palautuminen kestää varsin kauan. Asentohuimaukseen ei tarvita keinuvaa laivaa, vaan äkilliset paineenvaihtelut korvanenäontelossa voivat aiheuttaa huonon olon. Kun siihen lisätään vielä sitten se turpoaminen joka estää veren virtausta tai painaa hermoja, ei ole mikään ihme että karjut kivusta ja makaat liikkumatta ja sairaana pimeässä.

        Voihan tuossa olla paljon perääkin, mutta en usko, että ainakaan minulla olisi tuosta kyse. Teen nimittäin aika fyysistä työtä ja tuota punttiakin on tullut treenattua. Oireita ei ole ilmennyt kuin kerran ihan nuorena poikana leuanvedossa (hmm.. tämä kyllä hieman tukee tuota niska/pää asiaa.)

        Eniten tässä ihmetyttää tuo, että oireet katoavat aina jonkun ajan jälkeen täydellisesti ja palaavat sitten suunnilleen samoihin aikoihin ja kyllä, tuo nenän tukkoisuus on mielestäni aina liittynyt asiaan. Kuvottavalla kivulla tarkoitin sitä, että sykkivä kipu on niin voimakasta, että se kuvottaa. Kipu on tosiaan niin kova, että voisi oksentaa, vaikka varsinaista pahaa-oloa nyt ei olisikaan. Kipu siirtyy takaraivosta "silimien taakse" sykkivänä kivuliaana "paineena".

        En odottanut ollenkaan kenenkään ilmeisen järkevän ihmisen ottavan tuohon kirjoitukseeni kantaa tällä palstalla, joten yllätys oli mukava. Kiitos siitä. Arvasin kyllä noita kusta päässä? viestejä tulevaksi, vaikka minunkin tarkoitukseni oli vain yritys auttaa.


    • kusta

      päässä? Kannatta varmaan käydä terveyskeskuksessa somalilääkärillä saamassa asiaan varmistus. Seuraava!

      • api32

        Helper, minulla on juuri samat oireet kuin sinulla, takaraivossa tuntuu juuri semmoinen kipu kuin kuvailit. Myös se kipu jatkuu todella pitkään vaikka onkin lopettanut jo touhut. Kiitos vastauksista!


      • on jeesannu,
        api32 kirjoitti:

        Helper, minulla on juuri samat oireet kuin sinulla, takaraivossa tuntuu juuri semmoinen kipu kuin kuvailit. Myös se kipu jatkuu todella pitkään vaikka onkin lopettanut jo touhut. Kiitos vastauksista!

        ku oon hieronu Trombosolia (tarkoitettu mustelmia varten) niskaan... se kuumottaa, mutta laittaa veren kiertämään ja olotila helpottuu (ainakin hetkellisesti)!

        Lääkäri sanoi, että ko. oireet johtuvat ns. "jännitysniskasta"...

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_osio=107&p_artikkeli=kha00036&p_teos=kha&p_selaus=

        Lisäksi työskentelen päivät pitkät tietokoneen äärellä, mikä pahentaa oireita entisestään.


      • kelleri
        on jeesannu, kirjoitti:

        ku oon hieronu Trombosolia (tarkoitettu mustelmia varten) niskaan... se kuumottaa, mutta laittaa veren kiertämään ja olotila helpottuu (ainakin hetkellisesti)!

        Lääkäri sanoi, että ko. oireet johtuvat ns. "jännitysniskasta"...

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_osio=107&p_artikkeli=kha00036&p_teos=kha&p_selaus=

        Lisäksi työskentelen päivät pitkät tietokoneen äärellä, mikä pahentaa oireita entisestään.

        Sinulla on ahtraat tai kalkkeutuneet aivosuonet. Lopeta ihmeessä ennen saat aivoinfarktin ja halvaannut. Eihän tuo ole normaalia.


      • Helper
        on jeesannu, kirjoitti:

        ku oon hieronu Trombosolia (tarkoitettu mustelmia varten) niskaan... se kuumottaa, mutta laittaa veren kiertämään ja olotila helpottuu (ainakin hetkellisesti)!

        Lääkäri sanoi, että ko. oireet johtuvat ns. "jännitysniskasta"...

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_osio=107&p_artikkeli=kha00036&p_teos=kha&p_selaus=

        Lisäksi työskentelen päivät pitkät tietokoneen äärellä, mikä pahentaa oireita entisestään.

        Tuotahan voisi tosiaan kokeillankin jos oireita alkaa taas ilmenemään (ei ole ollut ollenkaan tänä keväänä). Hieron mielummin tosiaan linimenttiä niskaan, kuin olen kuukauden pussit täynnä ja kipeänä :D


    • ytcyt

      Verenpaineessa ongelmia? Välttämättä sinulla ei ole varsinaista verenpainetta, mutta jännitys jonka hartioiden lihakset saavat aikaan kun alat vemppaamaan, saavat veren pakkautumaan päähän ja tällöin puhutaan ns. jännityspäänsärystä joka voi tuntua jopa pumppaavana kipuna ja joka helpottaa kunhan hartiat, yläselkä ja niskalihakset saadaan rennoksi. Välttämättä kyse ei ole verisuonten ongelmista, vaan voi olla että lihakset ovat sen verran jumissa, että niiden välissä olevat hermotukset jäävät pinteeseen. Myös pelkkä lihaksen jumitus voi saada aikaan päänsärkyä, vaikka itse päässä ei olisikaan mitään ongelmaa.

      Parasta on siis saada lihakset rentoutumaan ja löystymään.

      Kokeiles tehdä sillä tavalla että otat tuolin suihkuun ja laitat suihkusta tulemaan mahdollisimman lämmintä vettä. Tuo lämmittää lihaksia. Nyt sitten haet netistä niska ja hartiaseudun venyttelyohjeita ja teet venytykset sen kuuman veden alla ohjeiden mukaan. Sen jälkeen siellä runkkaat niin että koko ajan tietoisesti pidät hartiasi rentoina. Päänsärkyä ei varmasti tule silloin jos kyse on jännityspäänsärystä, tai jos tulee, niin särky ei ole niin kovaa ja ajan mittaan kun harjoittelet muutamia kertoja, sen pitäisi helpottaa kokonaan.

      Jos kuitenkin tulee silloinkin, niin käy mittaamassa verenpaineesi ja muutenkin tutkituttamassa itsesi koska ongelma voi olla vaikka väärässä rangan asennossa. Tuon voisit tarkistaa itsekin jos sinulla on vessassa laatoitetut seinät ja peili. Mene seisomaan peilin eteen normaalisti jalat hartioiden leveään seisontaan. Älä yritä ottaa mitään asentoa, vaan seisot niinkuin normaalisti seisot. Nyt katso olkapäiden kohdat ja se että onko ne horisontaalisesti samalla korkeudella toistensa kanssa. Yleensä on vaikka selkäranka olisi vinossa (johtuu siitä että puukin haluaa kasvaa ylöspäin.) seuraavaksi tarkista pään ja nivusten linja ja se onko napa, rintakehän keskus ja kaula suorassa linjassa keskenään. Tarkista erityisesti seuraavaksi kaulan ja pääkallon, eli leuan yhtymäkohta kaulan sivulla. Jos selkäranka on vinossa, silloin yleensä pääkallo on toisella kaulan sivulla eikä kaula kaarru sopusuhtaisesti. Käytä noiden suorien arvioimiseen sitä seinän laatoitusta tai jotain muuta vastaavaa suoraakulmaa. Voit pyytää myös kaveria tai perheenjäsentä katsomaan että onko selkäranka takaapäin katsottaessa suorassa.

      Jos se on ihanpäinvittua, niin yritä suoristaa se ensin itse muuttamalla asentoa ja sen jälkeen painamalla se asento muistiin ja palauttamalla se aina kun huomaat asennon muuttuneen. Jos se ei auta, niin sitten jollekin fysiohenkilölle näyttämään sitä ja laittamaan ruoto suoraksi.

      Et kuitenkaan tuossa sanonut että tuleeko sitä pääkipua muuten ponnistaessa tai esimerkiksi nostaessa jotakin, joten en usko että kysymys olisi mistään vakavammasta, mutta kokeile nyt tuota suihkuvinkkiä mitä neuvoin ja tule sen jälkeen tänne kertomaan jos se auttoi. Muista kuitenkin se tietoinen hartioiden, niskan ja yläselän rentona pysyminen silloin kun runkkaat. Se voi haitata fantasioita, mutta tärkeintä on oppia se tekniikka, koska sen jälkeen kun se jää selkärankaan, voi taas käyttää fantasioita paremmin.

      Muista tietysti myös ne hartioita verryttävät harjoitukset ja venytykset muulloinkin kuin ennen runkkaamista.

    • migreeniäijä

      migreenissä ei voi laueta. se sattuu niin hirveästi,tiedän kokemuksesta.moni ei sitä tajua,kun ei ole itse kokenut.on vain pidättäydyttävä laukeamisesta. runkata voi rauhallisesti.

    • kotitohtori

      Olisiko krapula, joku aivokasvain tai verisuonen pullistuma.

    • Anonyymi

      Itselleni alkanut tämä oireilemaan tällä hetkellä uudestaa, on aivan järkyttävä se jyskytys ja kipu päästä silmiin asti runkkaillessa, mutta kyllä se hävisi ekalla kerralla myös itsestään

    • Tässä tapauksessa kannattaa siirtyä suihinottoon.

      Jos ei ole omaa naista, ni ehkä naapurin mies, joku kaverisi? Yllättävän moni on piilohomo nykyään. Ihan kuin olisi muotia taas.

    • Anonyymi

      Mielialalääkitys?

    • Anonyymi

      Sama minulla

    • Anonyymi

      Siis oireet

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­­ts­um­­me sinu­t käym­ään u­ude­ss­­a cha­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i miljo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U3w0C1

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe