Missä tämä kaunotar nykyään viihtyy? Ei ole tullut vastaan lehdissä pitkään aikaan!!!!
Janita Janatuinen
14
1508
Vastaukset
- päivän paras!
Kaunotar??? HAHAHAHAHAH!!!!
- Mörisijä-K
Varmaan inisijä J. Hytönen tietää enemmän neitosesta! Eikös tää inisijä J. Hytönen muutama vuosi sitten käytti tunnin radio-ohjelman siihen että "kakaramaisesti" inisi J. Janatuisen alastonkuvista.
Mulle ainakin tuli silloin mieleen se että Janita oli antanut pakit inisijälle.
Joten kyllä se inisijä varmaan tietäs enemmän Janitasta nytkin. - hjiuy
kun hänestä kirjoitettiin hän oli stripparina. Upeat munkit tytöllä!
- silminnäkijä
Käy ainakin usein Jumbossa shoppailemassa.
- Hande3333
Myi minulle olemattoman LV:n laukun. Uhkasin poliisilla, lupasi pitkään maksaa mutta loppujen lopuksi jäi maksamatta!!!! VAROKAA
- Janina on jees
Täysin viattomasta henkillöstä.
- Annannan
Janina on jees kirjoitti:
Täysin viattomasta henkillöstä.
Viattomuus kaukana, myös minua huijasi!!! Sinne hävi 300 euroa. Rikosilmoitus tehty!!!!!
- nuuknuuk1
Annannan kirjoitti:
Viattomuus kaukana, myös minua huijasi!!! Sinne hävi 300 euroa. Rikosilmoitus tehty!!!!!
Miten monta meitä huijauksen uhreja mahtaakaan olla? Olen myös menettänyt satoja euroja tälle Janatuiselle!
- tuttuatouhua
Kai te kaikki huijatut ootte tehneet rikosilmoituksen? Ite tein Janatuisen nettihuijauksesta rikosilmoituksen viime perjantaina, sinne meni 300€..
- Rosvot linnaan
Tästähän on aikaa mutta muistelisin että joku blondibimbo kävi laittauttamassa itselleen helvetin isot silikonitissit mutta jätti ne kylmän rauhallisesti maksamatta. Sai tuomion petoksesta, onko sama nainen?
- mintuu1234455
Rosvot linnaan kirjoitti:
Tästähän on aikaa mutta muistelisin että joku blondibimbo kävi laittauttamassa itselleen helvetin isot silikonitissit mutta jätti ne kylmän rauhallisesti maksamatta. Sai tuomion petoksesta, onko sama nainen?
Sama nainen on kyseessä. Onkohan tämä ihminen koskaan tehnyt mitään laillista? Tai saati tavan töitä?
- Ai mää vai
mintuu1234455 kirjoitti:
Sama nainen on kyseessä. Onkohan tämä ihminen koskaan tehnyt mitään laillista? Tai saati tavan töitä?
ja pomoaankin siinä sivussa hoidellut. Ja aviomies tyynen tietämätön kaikesta.
- 5+15
Ai mää vai kirjoitti:
ja pomoaankin siinä sivussa hoidellut. Ja aviomies tyynen tietämätön kaikesta.
se samainen muija, joka kävi myös Virossa pimpsankiristysleikkauksessa?
- ddddd444333w
5+15 kirjoitti:
se samainen muija, joka kävi myös Virossa pimpsankiristysleikkauksessa?
Nimenomaan sama nainen. Hymyn sivulta löytyvät tuoreimmat tissinunna kuvat. Piti tässä jokin aika sitten muotiblogia, onkohan blogi vielä olemassa, en tiedä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537830- 614390
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404013Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233922Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko323287Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383228- 482963
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422741- 492484