Ostin juuri uuden Compaq-läppärin mallia Presario CQ61, ja siinä on käyttöjärjestelmänä Windows 7. Kun olen käynnistänyt koneen, niin Elisan mokkula (Huawei E160E) käynnistyy normaalisti, mutta nettiyhteyttä ei muodostu moneen minuuttiin. Verkko- ja jakamiskeskuksen kohdalla oikeassa alalaidassa näkyy pitkään keltainen kolmio, jossa on musta huutomerkki. Monesti joudun irrottamaan mokkulan ja laittamaan sen takaisin eli aloittamaan koko homman alusta, ennen kuin yhteys lopulta avautuu. Olen päivittänyt sekä mokkulaa että läppärin ajureita, mutta aina vaan yhteyden avaaminen jumittaa. Aikaisemmin minulla oli Acerin läppäri, jossa oli Windows Vista, ja silloin ei tätä ongelmaa ollut. Mikä neuvoksi?
Elisan mokkula ja Windows 7
3
768
Vastaukset
- cfdr3
Ootko asentanu tikulla olevan mobiililaajakaistaohjelman? Mitä ohjelma näyttää yhteydet valikossa?
- tympääntynyt
...olen asentanut Mobiililaajakaista-ohjelman, ja se toimii normaalisti. Lisäksi olen asentanut mokkulaan päivityksiä ja avannut ohjelman juuri Windows 7 -käyttöjärjestelmän vaatimassa yhteensopivuustilassa (Windows Vista Service Pack 2). Monet ovat sanoneet, että ongelmana on nimenomaan Windows 7, mutta eivät ole osanneet neuvoa sen enempää.
tympääntynyt kirjoitti:
...olen asentanut Mobiililaajakaista-ohjelman, ja se toimii normaalisti. Lisäksi olen asentanut mokkulaan päivityksiä ja avannut ohjelman juuri Windows 7 -käyttöjärjestelmän vaatimassa yhteensopivuustilassa (Windows Vista Service Pack 2). Monet ovat sanoneet, että ongelmana on nimenomaan Windows 7, mutta eivät ole osanneet neuvoa sen enempää.
että uutta E160-mokkulaa ei saatu toimimaan ollenkaan Win7:ssä. Softa ei tunnistanut tikkua, vaikka sen pitäisi olla ehjä. Sitä en tiedä kokeiltiinko tuota yhteensopivuustilaa.
Pirun hankala mokkula verrattuna E169:ään tai Nokia CS-15:een.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408