Chatit ei toimi oikein

pikku myy

niissä lukee vain Lataa............ joka ikkunassa.. Missähän on suomi24.fin palvelimella vika?

20

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öo oj j öähj

Toimivat ihan tavallisesti. Sulla vikaa yhteyksissäsi, koneessasi, asetuksissasi, tai kaikissa niissä.

• monivuotisuus

chatissa, kun sinne ilmoittaa viasta ei tapahdu mitään ja se harmittaa, kun sinne on tietonsa ja kuvansakin antanut ne pysyvät siellä ikuisesti ja poistamisesta ei ole mitään tietoa, siellä vaan sitten roikut vaikka
        kuolemakin tulisi, ?????????????

• pikku myy

kun ennen pääsi ihan hyvin ja näkyi esim. chateissa kaikki keskustelijat jne.. Yhdessä yössä kaikki muuttui.. vähän ennen sitä, kun tuolla suomi24.fin ikächateissa oli ne väärät linkitykset..

Olen asiasta ilmoittanut ylläpidolle.. Ikächattien väärät linkitykset lähti pois.. ja nyt pääsee chatteihin.. mutta vielä siellä on jossain vika palvelimella.. kun näkyy vain että Lataa........ meni mihin chattiin vain..

Vika ei oo minun koskapa aiemmin kun olin chateissa kaikki toimi hienosti siihen asti.. kun jouduin puolustamaan itseäni toisten terorria vastaan.. Ehkäpä tuo Lataa..... on kuin suoja.. jottei sieltä kukaan enää tee mulle ilkeyksiä tekonimillä.. vaan voin keskittyä normaaliin elämään täällä paikallisella tasolla eläen..

• pikku myy kirjoitti:

kun ennen pääsi ihan hyvin ja näkyi esim. chateissa kaikki keskustelijat jne.. Yhdessä yössä kaikki muuttui.. vähän ennen sitä, kun tuolla suomi24.fin ikächateissa oli ne väärät linkitykset..

Olen asiasta ilmoittanut ylläpidolle.. Ikächattien väärät linkitykset lähti pois.. ja nyt pääsee chatteihin.. mutta vielä siellä on jossain vika palvelimella.. kun näkyy vain että Lataa........ meni mihin chattiin vain..

Vika ei oo minun koskapa aiemmin kun olin chateissa kaikki toimi hienosti siihen asti.. kun jouduin puolustamaan itseäni toisten terorria vastaan.. Ehkäpä tuo Lataa..... on kuin suoja.. jottei sieltä kukaan enää tee mulle ilkeyksiä tekonimillä.. vaan voin keskittyä normaaliin elämään täällä paikallisella tasolla eläen..

vika sun koneella?
        Aja virustorjunta läpi, palauta järjestelmä, tai jotain......

• pikku myy
        minttupuu kirjoitti:

vika sun koneella?
        Aja virustorjunta läpi, palauta järjestelmä, tai jotain......

mulla semmonen usko että palvelimella on joku tehnyt jotain koskapa jos painat Poistu-painikkeesta, niin näkyy.. keskustelijat.. mutta vain hetken.. ja muuton lukee joka paikassa että Lataa......

On tunne kuin tuo chatti ja siihen tehdyt muutokset olis väärinpäin.. Minä oon ihminen joka toimin oikein päin.. Nyt siellä on joku tehnyt asiat väärin päin..

• pikku myy kirjoitti:

mulla semmonen usko että palvelimella on joku tehnyt jotain koskapa jos painat Poistu-painikkeesta, niin näkyy.. keskustelijat.. mutta vain hetken.. ja muuton lukee joka paikassa että Lataa......

On tunne kuin tuo chatti ja siihen tehdyt muutokset olis väärinpäin.. Minä oon ihminen joka toimin oikein päin.. Nyt siellä on joku tehnyt asiat väärin päin..

kattomas, vaik kerran talvella käytyäni päätin etten enää mee, samalta näytti, ei pyydetty latailemaan mitään.

• ??

Ei ymmärrä, mitä tarkoitat? Ihan samoinhan tuonne pääsee, kuin aina ennenkin??

• chattiin

En ole käynyt chatissa moneen kuukauteen, nyt kokeilin ja ihan samalla tavalla sinne pääsin, kuin aina ennenkin.
      Tee, kuten Minttupuu ehdotti.

• ja kyllä ainakin minulla toimi. Tosin ihan tyhmää touhua koko homma.

• :/
        firefox58 kirjoitti:

ja kyllä ainakin minulla toimi. Tosin ihan tyhmää touhua koko homma.

Riippuu, mistä roikkuu. Voisivat he sanoa samaa tästä. :/

• :/ kirjoitti:

Riippuu, mistä roikkuu. Voisivat he sanoa samaa tästä. :/

ihan peestä ja siksi pidänkin välipäiviä, en jaksaisi, enkä ehtisi aamusta iltaan löpistä joutavia. Mutta huvinsa kullakin ja se heille suotakoon.

• :\
        firefox58 kirjoitti:

ihan peestä ja siksi pidänkin välipäiviä, en jaksaisi, enkä ehtisi aamusta iltaan löpistä joutavia. Mutta huvinsa kullakin ja se heille suotakoon.

Se on muksa paikka, vaatii nopeita näppejä, ja nopeaa älyä.
        Siellä on juuri sitä, mitä täältä puuttuu, hjuumoria.
        Kuka täällä joutaa aamusta iltaan olemaan?

• pikku myy
        :\ kirjoitti:

pystyy olemaan näillä palstoilla aamusta iltaan..

• pikku myy
        :\ kirjoitti:

pystyy olemaan niin kauan kun yhteiskunta tukee kotona olemista.. eli työttömyyttä.. ja jos yhteiskunta vielä kustantaa nettiliittymät.. vaikka toimeentulotuen muodossa..

Nykyiselläänhän toimeentulotuki on surkean pieni.. sillä et käy juuri edes kaupassa.. saatikka maksa laskuja.. vaan jos ne korottaa tuota tukia ja laittaa sen vaikka Kelan maksettavaksi.. niin sittenhän sitä voi olla täällä aamusta iltaan.. niin kauan kun jaksaa..

Eläkeläisillä on säännöllinen kuukausi tulo.. he voi olla täällä jatkuvasti..

• täälläkin
        pikku myy kirjoitti:

pystyy olemaan niin kauan kun yhteiskunta tukee kotona olemista.. eli työttömyyttä.. ja jos yhteiskunta vielä kustantaa nettiliittymät.. vaikka toimeentulotuen muodossa..

Nykyiselläänhän toimeentulotuki on surkean pieni.. sillä et käy juuri edes kaupassa.. saatikka maksa laskuja.. vaan jos ne korottaa tuota tukia ja laittaa sen vaikka Kelan maksettavaksi.. niin sittenhän sitä voi olla täällä aamusta iltaan.. niin kauan kun jaksaa..

Eläkeläisillä on säännöllinen kuukausi tulo.. he voi olla täällä jatkuvasti..

että jokainen taklaa tyylillään, kuka on koko päivän netissä kuka ei, on kai oma asia.

• :/
        täälläkin kirjoitti:

että jokainen taklaa tyylillään, kuka on koko päivän netissä kuka ei, on kai oma asia.

Niinpä, ja lie parree paikka johonkin kapakkaan verraten? Ja mitä veljemme vartijoita me olemme?

• pikku myy
        täälläkin kirjoitti:

elikkä ei se nyt niin ihan oma asia ole.. Moniko työtön on vapaaehtoisesti työtön.. Jos mietitään esim. työmarkkinatuen tasoja.. tahi toimeentulotuen tasoja.. Niin nykypäivänä ne on turkasen pienet.. lähde sitten reissaamaan tahi ulkomaan matkalle.. miten ja millä kustannat ne matkat.. kun noilla yhteiskunnan tuilla juuri ja juuri hankit vain sen välttämättömän ruoan kupuusi.. Tarjoaako yhteiskunta jotain vastikkeellista toimintaa tahi mielekästä toimintaa.. muutakin kuin vain netissä asumista... Onko yhteiskunnalla tarjota töitä.. myös niille lukuisalle joukolle iäkkäämmistä työttömistä jotka kuitenkin vielä on työkykyisiä ja työhaluisia ihmisiä..

• ....
        pikku myy kirjoitti:

elikkä ei se nyt niin ihan oma asia ole.. Moniko työtön on vapaaehtoisesti työtön.. Jos mietitään esim. työmarkkinatuen tasoja.. tahi toimeentulotuen tasoja.. Niin nykypäivänä ne on turkasen pienet.. lähde sitten reissaamaan tahi ulkomaan matkalle.. miten ja millä kustannat ne matkat.. kun noilla yhteiskunnan tuilla juuri ja juuri hankit vain sen välttämättömän ruoan kupuusi.. Tarjoaako yhteiskunta jotain vastikkeellista toimintaa tahi mielekästä toimintaa.. muutakin kuin vain netissä asumista... Onko yhteiskunnalla tarjota töitä.. myös niille lukuisalle joukolle iäkkäämmistä työttömistä jotka kuitenkin vielä on työkykyisiä ja työhaluisia ihmisiä..

Ei olla ihanneyhteiskunnassa, vaan demokratiassa, jota parempaa ei ole vielä keksitty.
        Eivät rahanahneet työnantajat ole sosiaalitoimiston väkeä, vaan hamuavat rahat omiin taskuihinsa, mahdollisimman paljon, mahdollisimman vähällä työvoimalla.

Siihen ei mikään auta, nyt on nyt.

• pikku myy
        .... kirjoitti:

Ei olla ihanneyhteiskunnassa, vaan demokratiassa, jota parempaa ei ole vielä keksitty.
        Eivät rahanahneet työnantajat ole sosiaalitoimiston väkeä, vaan hamuavat rahat omiin taskuihinsa, mahdollisimman paljon, mahdollisimman vähällä työvoimalla.

Siihen ei mikään auta, nyt on nyt.

monikin asia.. Yllä oleva kirjoittaja, joka ei uskalla nimellään kirjoittaa vaan pelkillä pisteillä, sanoo ettei siihen mikään auta.. Auttaa.. jos löytyy solidaarisuutta kanssa ihmistä kohtaan.. ja sitä lähimmäisen rakkautta.. Sanot että rahanahneet työnantajat eivät ole sosiaalitoimiston väkeä.. Totta, mutta moniko työtön on omaa syytään työtön.. en ainakaan minä.. Heti olen valmis töihin jos työehdoista sovitaan.. Ikäni oon tehnyt työtä.. tavalla tahi toisella.. en oo koskaan ollut jouten.. Ja tullut nyt vanhemmalla iällä siihen tulokseen, että ne jotka ajattelee noin kuin yllä oleva kirjoittaja.. eivät ole oikealla linjalla..

Minä itse sanoisin.. että kun valtiovalta antoi lainaa Kreikalle.. niin tuokin rahan he olis voineet käyttää suomalaisten ihmisten hyvinvoinnin lisäämiseen.. Työmarkkinatuen korottamiseen, avio- tahi avopuolisoiden kohdalla tarveharkinnan poistamiseen ao. tuesta, lapsilisien korottamiseen, opintotukien korottamiseen ja monien muiden asioiden parantamiseen.. mitkä nyt on heillä vuosia vanhoilla tasoilla.. Onko nuo päättäjät miettineet ajan kulua.. Aika kulkee ja kellon viisarit pyörii eteenpäin.. Olisi huomoitava tuokin..

Jos yhteiskunnassa on meininki, että työnantajat vaatii kymmenien vuosien työkokemuksen nuorilta ihmisiltä, niin takuulla on seurauksena työttömyyden lisääntyminen.. Mutta jos työnantajat antaa mahdollisuuden päästä kokeilemaan työtä vaikka työharjoittelun m uodossa, niin siinä näkee onko jostain ihmisestä työhön vaiko ei..
        Sama työharjoittelu koskee myös vanhempia jo pitempään työttömänä olleita ihmisiä.. Joita voidaan auttaa palaamaan tällä tavoin takaisin.. Pitäisi myös lisätä työvoimakoulutusta.. ja etenkin sellaisille ihmisille joilla on aiempaa koulutustaustaa.. jotta heidän tieto tasonsa pysyisi ajan virrassa mukana.. Keinoja on lopputtomiin.. millä ihmiset saadaan pysymään rattaissa mukana.. eikä vain passivoida heitä olemaan kotona..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2423
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      119
      1289
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      993
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      251
      873
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      872
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      850
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe