lainaa ulosotossa olevalle?

väsynyt maksaja

Siis kannattaako mennä pankkiin kyselemään lainaa jos ulosotossa kolme laskua ja parikymmentä on sinne menossa? Tarvisin 20 000€. Tulot 19000€/vuosi. Oisko jollakulla samanlainen tilanne ollu joskus? tarvisin apua. mitä teen?

6

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gggggggggggg

Ei sun pankkiin kannata mennä, tulee aika lyhyt visiitti. Teet juuri kuten mäkin tein, velkaa on saman verran ja velkojiakin on juuri sama määrä.. tulot vaan paremmat, n.26000€ vuodessa. Makselen puenimpiä pois siihen asti että ulosottotulee kuvioihin, sullahan se on jo mukana. Eli soitat velkaneuvojalle, varaat ajan ja alatte hakea takuusäätiöltö takausta. Se on ihan normi pankkulaina joka haetaan. Eikä mitään väliä missä kunnossa luottotiedot ovat kunhan maksuvara riittää, ei velkaannu lisää ja hoitaa jo lainojaan maksuvaran mukaisesti. Ray:n tukema juttu, aivan helvetin unelma olisi mullekin saada tuo takaus. Saa nähdä, viikon sisällä pitäis tulla päätös siitä onko hakemus läpäissyt esikäsittelyn ja arvio koska lopullinen päätös tulee. Jännittää aika paljon. Kertonut aika paljon tuosta jo mutta sanotaan nyt sullekn että tienaan n. 1500-1700€/kk nettona. Tuota lainaa mun pitäisi maksaa pois 520€/kk. Tämän hetken pankkilainan korko oli 3.75%. Arvioitu maksu aikataulu 22000€ lainalle oli 3v ja 9kk. Käytännössä uskon että saisin kolmessa vuodessa maksettua jos saan olla töissä ja pysyn terveenä. Pelkäsin aivan helvetisti tuota ulosottoa, noh, en mä nyt vieläkään iloitse asian takia mutta aika helpottava tunne jos noin nopeasti saisin asiani kuntoon. Ulosoton kautta aika olisi varmasti vähintään tupla. Vaikka siihen menisi kaikki lomarahat ja veronpalautuksetkin.

• Sulo Otto Mies

Korviaan myöten veloissa olevan ei pitäisi kutsua lainaa "avuksi". Olet kai jo huomannut millaista apua tähän mennessä otetut lainat sinulle ovat antaneet.

Maksa niitä ulosottoon menossa olevia laskuja pois pienimmästä alkaen niin pitkään kuin ennätät. Sitten ystävällinen virkamies kyllä huolehtii lopusta seuraavat viitisen vuotta.

• vouti.

Älä apina kirjoittele tänne, kun et näköjään mistään mitään ymmärrä. Tottakai laina, jos sellanen myönnetään
        ulosotossa aika tähtitieteelliset korot.

• rillutteluun vaan
        vouti. kirjoitti:

Älä apina kirjoittele tänne, kun et näköjään mistään mitään ymmärrä. Tottakai laina, jos sellanen myönnetään
        ulosotossa aika tähtitieteelliset korot.

Pallinaamalle tiedoksi, että tuplasti isommasta ulsoottovelasta menee tuplasti isompi korko. Ja sitä heikommin sitä lyhentää, jolloin itse asiassa menee vielä enempi rahaa.

Vai meinasitko, että joku tuollaiset ulosottovelat aikaansaanut maksaisi saadulla lainalla vanhoja pois? Hah, ryyppäämiseen ja muuhun sekoiluun ne rahat menevät aina, kun noin vastuutuon ihminen rahaa jostain saa.

• nyt jo naurattaa

saavat pankissa hyvät naurut ja on mukava kertoilla viikonloppuna mökillä sukulaisille susta.

• höhhöh

Itse sain aika suuren asuntolainan,vaikka luottotiedoissa on pieni merkintä ja ulosotto on päällä. Eräs pankki tyrmäsi heti,mutta paikallinen pankki antoi lainan. Tottakai piti olla takaaja koska omia säästöjä ei ollut. Kannattaa ainakin yrittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe