Matsikooste finaalista HPK-TPS Auran Aalloilta.
Tässä TPS-faneille hunajaa ja katellisille lisää myrkkyä että pysytte vihreänä kateudesta koko kesän.
http://www.auranaallot.fi/2010/HPK-TPS2010_FINAALI.mp3
Finaalimatsikooste HPK-TPS
9
242
Vastaukset
- voittaisitte
maailmanmestaruuden, nii ei kukaan ole turkulaisille katellinen(?).
Sehän on ihan sympaattista, että turkulaisetkin pärjäävät joskus. Eikä kukaan ole kateellinen turkulaisille tai vammaisurheilijoille!- 11
11
- Åboy
Teillähän sitten olikin oikein rupusakki kun vammaisillekin hävisitte. Uskotaan me koska ihan itse niin vakuutat.
- että osaat...
Åboy kirjoitti:
Teillähän sitten olikin oikein rupusakki kun vammaisillekin hävisitte. Uskotaan me koska ihan itse niin vakuutat.
melkein lukeakin!
Mitäköhän tarkoitetaan, jos sanotaan: "...turkulaisille TAI vammaisurheilijoille"???
Jos sinä olet turkulainen vammaisurheilija, niin se ei tee kaikista turkulaisista sellaisia! - tuo...
11 kirjoitti:
11
äo:si vai ikäsi? Se taitaa kyllä olla sama asia...
- tehty
tuo... kirjoitti:
äo:si vai ikäsi? Se taitaa kyllä olla sama asia...
läpäisit juuri kateellisuustestin! olemme ylpeitä sinusta!
PS. Arvaa mikä lukumäärä tuli yhteenlaskun tulokseksi - se voi...
tehty kirjoitti:
läpäisit juuri kateellisuustestin! olemme ylpeitä sinusta!
PS. Arvaa mikä lukumäärä tuli yhteenlaskun tulokseksiainakaan yli 10 olla, jos sinä sen pystyit ihan itse laskemaan! hianoa läpsäisit juuri apinatestin! olemme ihmeissämme sinusta!?!
Ps. Ei teidän tarvitse olla minusta ylpeitä... sillä en ole turkulainen! Olkaa ylpeitä vaikka Matista, Teposta ja Seposta! - Åboy
että osaat... kirjoitti:
melkein lukeakin!
Mitäköhän tarkoitetaan, jos sanotaan: "...turkulaisille TAI vammaisurheilijoille"???
Jos sinä olet turkulainen vammaisurheilija, niin se ei tee kaikista turkulaisista sellaisia!Poju, poju...ei se nyt auta kun paskat on jo housuissasi. Äiti vaihtaa sulle uuden vaipan viimeistään sitten kun menet äitiliinisi tissille illalla. Äitisi huomaa viimeistään hajusta.
- menikö...
Åboy kirjoitti:
Poju, poju...ei se nyt auta kun paskat on jo housuissasi. Äiti vaihtaa sulle uuden vaipan viimeistään sitten kun menet äitiliinisi tissille illalla. Äitisi huomaa viimeistään hajusta.
pojulla sormi (nenän kautta) suuhun?
Opitko tuon kaiken yhden päivän aikana, leikkiessäsi hiekkalaatikolla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5432037Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821917- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281287UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195