Matsikooste finaalista HPK-TPS Auran Aalloilta.
Tässä TPS-faneille hunajaa ja katellisille lisää myrkkyä että pysytte vihreänä kateudesta koko kesän.
http://www.auranaallot.fi/2010/HPK-TPS2010_FINAALI.mp3
Finaalimatsikooste HPK-TPS
9
237
Vastaukset
- voittaisitte
maailmanmestaruuden, nii ei kukaan ole turkulaisille katellinen(?).
Sehän on ihan sympaattista, että turkulaisetkin pärjäävät joskus. Eikä kukaan ole kateellinen turkulaisille tai vammaisurheilijoille!- 11
11
- Åboy
Teillähän sitten olikin oikein rupusakki kun vammaisillekin hävisitte. Uskotaan me koska ihan itse niin vakuutat.
- että osaat...
Åboy kirjoitti:
Teillähän sitten olikin oikein rupusakki kun vammaisillekin hävisitte. Uskotaan me koska ihan itse niin vakuutat.
melkein lukeakin!
Mitäköhän tarkoitetaan, jos sanotaan: "...turkulaisille TAI vammaisurheilijoille"???
Jos sinä olet turkulainen vammaisurheilija, niin se ei tee kaikista turkulaisista sellaisia! - tuo...
11 kirjoitti:
11
äo:si vai ikäsi? Se taitaa kyllä olla sama asia...
- tehty
tuo... kirjoitti:
äo:si vai ikäsi? Se taitaa kyllä olla sama asia...
läpäisit juuri kateellisuustestin! olemme ylpeitä sinusta!
PS. Arvaa mikä lukumäärä tuli yhteenlaskun tulokseksi - se voi...
tehty kirjoitti:
läpäisit juuri kateellisuustestin! olemme ylpeitä sinusta!
PS. Arvaa mikä lukumäärä tuli yhteenlaskun tulokseksiainakaan yli 10 olla, jos sinä sen pystyit ihan itse laskemaan! hianoa läpsäisit juuri apinatestin! olemme ihmeissämme sinusta!?!
Ps. Ei teidän tarvitse olla minusta ylpeitä... sillä en ole turkulainen! Olkaa ylpeitä vaikka Matista, Teposta ja Seposta! - Åboy
että osaat... kirjoitti:
melkein lukeakin!
Mitäköhän tarkoitetaan, jos sanotaan: "...turkulaisille TAI vammaisurheilijoille"???
Jos sinä olet turkulainen vammaisurheilija, niin se ei tee kaikista turkulaisista sellaisia!Poju, poju...ei se nyt auta kun paskat on jo housuissasi. Äiti vaihtaa sulle uuden vaipan viimeistään sitten kun menet äitiliinisi tissille illalla. Äitisi huomaa viimeistään hajusta.
- menikö...
Åboy kirjoitti:
Poju, poju...ei se nyt auta kun paskat on jo housuissasi. Äiti vaihtaa sulle uuden vaipan viimeistään sitten kun menet äitiliinisi tissille illalla. Äitisi huomaa viimeistään hajusta.
pojulla sormi (nenän kautta) suuhun?
Opitko tuon kaiken yhden päivän aikana, leikkiessäsi hiekkalaatikolla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735