Arvoisat autoilijat: AJAKAA OMAA NOPEUTTANNE!!! Kun Teidät saavuttaa, ei tahdo päästä ohi ja kun te saavutatte, jäätte takapuskuriin roikkumaan kuin perskärpäset. Älkää sovittako nopeuttanne minun nopeuteni mukaan vaan AJAKAA OMAA NOPEUTTANNE, varsinkin te Varsinais-suomalaiset. Tulin sieltä juuri.
Perskärpäset
3
248
Vastaukset
- KUUIIIKKAHUUUTAAA
talossa ja puutarhassa ! Hyvä että huomaat ettet ole yksin siellä tiellä.
- exit only
on aina ohi päästy eikä kukaan ole perseeseen kiinni jäänyt - tosin ei sinne ole mikään ulkoapäin yrittänytkään....
- ekimerkki
Siksi kun vatipäät ajavat sen keskiviivan päällä ja niin helvetin hiljaa. Ajekaa siinä perkeleen oikeassa reunassa niinkuin pitää. Etenkin jos ajatte hiljaa ja perästä tulee nopeampia. Ohitus sujuu paljon nopeammin, kun näkee eteensä, ei tarvii vastaantulijan ojan kautta ohittaa, ja mahdutaan vaikka 3 rinnakkain!
Saatanan tunarit½!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423