Arvoisat autoilijat: AJAKAA OMAA NOPEUTTANNE!!! Kun Teidät saavuttaa, ei tahdo päästä ohi ja kun te saavutatte, jäätte takapuskuriin roikkumaan kuin perskärpäset. Älkää sovittako nopeuttanne minun nopeuteni mukaan vaan AJAKAA OMAA NOPEUTTANNE, varsinkin te Varsinais-suomalaiset. Tulin sieltä juuri.
Perskärpäset
3
316
Vastaukset
- KUUIIIKKAHUUUTAAA
talossa ja puutarhassa ! Hyvä että huomaat ettet ole yksin siellä tiellä.
- exit only
on aina ohi päästy eikä kukaan ole perseeseen kiinni jäänyt - tosin ei sinne ole mikään ulkoapäin yrittänytkään....
- ekimerkki
Siksi kun vatipäät ajavat sen keskiviivan päällä ja niin helvetin hiljaa. Ajekaa siinä perkeleen oikeassa reunassa niinkuin pitää. Etenkin jos ajatte hiljaa ja perästä tulee nopeampia. Ohitus sujuu paljon nopeammin, kun näkee eteensä, ei tarvii vastaantulijan ojan kautta ohittaa, ja mahdutaan vaikka 3 rinnakkain!
Saatanan tunarit½!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331309Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105945
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.42889- 66745
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42736
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai100689Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645