Avasin Saunalahden mobiililaajakaistaliittymän Huhtikuussa. Liittymää avattaessa luvattiin turvapaketti puoleksi vuodeksi ilmaiseksi ja mobiililaajakaista -50%:n alennuksella 6 ensimmäistä kuukautta. Kun ensimmäinen lasku nyt sitten tuli, niin mobiililaajakaistasta luvattua 50%:n alennusta ei ollut laskussa hyvitetty lainkaan ja turvapaketista laskutettiin ensimmäisen puolen vuoden maksut, josta oli hyvitetty 1kk, eli maksettavaa tietoturvasta tuli nollan euron sijasta 5kk maksut. Lopputuloksena oli, että laskulla yritettiin näköjään huijata melkoinen summa rahaa viattomalta kuluttajalta. Tämä vaikuttaa järjestelmälliseltä toiminnalta, eli jos virhe oli minun laskussani, niin se luultavasti on myös tuhansien muiden tänä keväänä laajakaistan avanneilla. Siitä kertyykin melkoinen summa operaattorin kassaan, koska monelta varmasti jää huomaamatta tälläinen liikalaskutus. Soitin asiakaspalveluun. ja asia luvattiin hyvittää seuraavilla laskuilla. Odotan mielenkiinnolla.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Järjestelmällistä laskutushuijausta
3
386
Vastaukset
- kesä jo
kun minä otin liittymän viime vuonna, luvattiin ensimmäiset kaksi viikkoa ilmaista kokeiluaikaa ja kuinkas ollakkaan kun sitten tuli lasku ei sitä ilmaista kahta viikkoa oltukkaan huomioitu. soitin ja kysyin asiaa, niin sanottiin että olivat muka epähuomiossa unohtaneet sen. no seuraavassa laskussa kyllä sitten tuli hyvitys.. kyllä kannattaa olla todella tarkkana niitten laskujen kanssa ettei maksa turhasta.
- tosiaan...
Kännykkälaskuissa jatkuvasti yliveloitusta kympin molemmin puolin! Törkeä firma!
- kusetettu saunoja
tosiaan... kirjoitti:
Kännykkälaskuissa jatkuvasti yliveloitusta kympin molemmin puolin! Törkeä firma!
känny liittymässä piti olla 50min/kk ilmaista puh,aikaa mutta ei ollut, saa nähä onko kesäkuun laskussa kun lupasivat lisätä sen.
taitaa olla sääntö että saunalahti yrittää kusettaa noissa alennuskamppanjoissa, ainakin sen käsityksen saa kun palstoja lukee,kumma kun kuluttaja-asiamies ei puutu .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957