Vatsan kipuilu

Minävain...

Kellään muulla odottajalla julmettuja kipuja vatsanpeitteissä? Kaippa tämä on sitä kun vatsa kasvaa aivan kauheaa vauhtia, mutta kivut on todella kipeitä =/ Viikkoja kasassa 21 2 ja vatsa on niinkuin viimesillään. Ja luulis että se olisi jo tottunut venymiseen (3 yksöisraskautta). Mutta ei.. varsinkin oikealta repii niin että hyvä jos kävellä pystyy... auts sanon mie... ja vielä olis niiiiiin paljon jäljellä..

Olisi kiva päässä sinne monikko onni sivuille, mutta eipäs vaan pääse, vaikka kirjotin kuvauksenkin. Ehkä sieltä saisi tukea enemmän...

3

1149

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 952309

ei minulla ainakaan ole kipuillut yhtään, ja olen (huomena =))rv 36. Lapset ei-identtiset ja painoa rv 33 oli 2.2 kg molemmilla, että "tavaraa" sen puolesta ihan reilusti. Itselläni vielä vanha leikkausarpi, joka aivan alussa tuntui että krinnnasi, mutta ei enää. Niin eikä yhtään raskausarpeakaan ole tullut (koputtaa puuta), noin normaalisti olen ihan normaalikokoinen. Onnea tuplista, tämä on lottovoitto..ainakin meille =)

• n_23

Mulla on ihan samanlaisia vatsakipuja ollut,tuntuu kun joku viiltelis sisältä päin puukolla.. ja nyt viimeaikoina TODELLA paljon enemmän kun tässä raskauden muina vaiheina... Jouduin yhtenä iltana soittamaan yöpäivystykseen sairaalaan ja kysymään, että mistä hitosta johtuu kun repii vatsaa ihan julmetusti, johtuu siitä kun kasvaa niin kauheeta vauhtia. Muutenkin voinut helteiden aikana todella huonosti, vaikeeta nukkua yöt ja päivät vielä enemmän tuskaa! Oon itse 2yksöisraskautta kokenut, ja kummankaan aikana ei ollut mitään tämmösiä oireita. Itselläni on vatsa nyt paljon isompi kun kummankaan edellisen aikana edes viimesillään :D Painoa tullut n,17kq lisää. Tsemppiä sulle hirveesti ja voimia siihen vatsakipuun! :)

• minävain...

Olipas tossa monta viikkoa että kivut ja vaivat jäi kokonaa... Mut nyt 30 1 alkoivat taas, aivan kauhea alavatsakipu.. siis juuri että revittäis paikkoja väkisin =( Ja toisena selkäkipu.. auh...
        Vatsa on todellakin aivan kauhean suuri jo ny XD ja iso se on ollut ykkösiltäkin... painoarviot oli viime viikolla molemmilla n 1500g.. toisella alle ja toisella hitusen päälle... mutta suht samankokoisia... vatsaa en uskalla mitata enää ku parisen viikkoa sitten ympärys oli jo 107,5 cm \o/ ja elopainoa on tullut jo 22kg.... gauheeta... ykkösiltä ei tosiaan tullut noin paljoo.. tietty pääsi PIKKUSEN paremmin liikkumaan silloin...
        Mut vielä vähä ku jakselis.. muuten kaikki hyvin =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      865
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      629
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      578
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      543
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      532
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      49
      490
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      452
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      417
    Aihe