Vatsan kipuilu

Minävain...

Kellään muulla odottajalla julmettuja kipuja vatsanpeitteissä? Kaippa tämä on sitä kun vatsa kasvaa aivan kauheaa vauhtia, mutta kivut on todella kipeitä =/ Viikkoja kasassa 21 2 ja vatsa on niinkuin viimesillään. Ja luulis että se olisi jo tottunut venymiseen (3 yksöisraskautta). Mutta ei.. varsinkin oikealta repii niin että hyvä jos kävellä pystyy... auts sanon mie... ja vielä olis niiiiiin paljon jäljellä..

Olisi kiva päässä sinne monikko onni sivuille, mutta eipäs vaan pääse, vaikka kirjotin kuvauksenkin. Ehkä sieltä saisi tukea enemmän...

3

1142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 952309

ei minulla ainakaan ole kipuillut yhtään, ja olen (huomena =))rv 36. Lapset ei-identtiset ja painoa rv 33 oli 2.2 kg molemmilla, että "tavaraa" sen puolesta ihan reilusti. Itselläni vielä vanha leikkausarpi, joka aivan alussa tuntui että krinnnasi, mutta ei enää. Niin eikä yhtään raskausarpeakaan ole tullut (koputtaa puuta), noin normaalisti olen ihan normaalikokoinen. Onnea tuplista, tämä on lottovoitto..ainakin meille =)

• n_23

Mulla on ihan samanlaisia vatsakipuja ollut,tuntuu kun joku viiltelis sisältä päin puukolla.. ja nyt viimeaikoina TODELLA paljon enemmän kun tässä raskauden muina vaiheina... Jouduin yhtenä iltana soittamaan yöpäivystykseen sairaalaan ja kysymään, että mistä hitosta johtuu kun repii vatsaa ihan julmetusti, johtuu siitä kun kasvaa niin kauheeta vauhtia. Muutenkin voinut helteiden aikana todella huonosti, vaikeeta nukkua yöt ja päivät vielä enemmän tuskaa! Oon itse 2yksöisraskautta kokenut, ja kummankaan aikana ei ollut mitään tämmösiä oireita. Itselläni on vatsa nyt paljon isompi kun kummankaan edellisen aikana edes viimesillään :D Painoa tullut n,17kq lisää. Tsemppiä sulle hirveesti ja voimia siihen vatsakipuun! :)

• minävain...

Olipas tossa monta viikkoa että kivut ja vaivat jäi kokonaa... Mut nyt 30 1 alkoivat taas, aivan kauhea alavatsakipu.. siis juuri että revittäis paikkoja väkisin =( Ja toisena selkäkipu.. auh...
        Vatsa on todellakin aivan kauhean suuri jo ny XD ja iso se on ollut ykkösiltäkin... painoarviot oli viime viikolla molemmilla n 1500g.. toisella alle ja toisella hitusen päälle... mutta suht samankokoisia... vatsaa en uskalla mitata enää ku parisen viikkoa sitten ympärys oli jo 107,5 cm \o/ ja elopainoa on tullut jo 22kg.... gauheeta... ykkösiltä ei tosiaan tullut noin paljoo.. tietty pääsi PIKKUSEN paremmin liikkumaan silloin...
        Mut vielä vähä ku jakselis.. muuten kaikki hyvin =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      106
      2679
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      111
      1978
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      69
      1586
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      28
      1294
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      25
      1129
    6. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      53
      1042
    7. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      85
      1034
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      127
      1022
    9. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      95
      1008
    10. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      369
      896
    Aihe