Kellään muulla odottajalla julmettuja kipuja vatsanpeitteissä? Kaippa tämä on sitä kun vatsa kasvaa aivan kauheaa vauhtia, mutta kivut on todella kipeitä =/ Viikkoja kasassa 21 2 ja vatsa on niinkuin viimesillään. Ja luulis että se olisi jo tottunut venymiseen (3 yksöisraskautta). Mutta ei.. varsinkin oikealta repii niin että hyvä jos kävellä pystyy... auts sanon mie... ja vielä olis niiiiiin paljon jäljellä..
Olisi kiva päässä sinne monikko onni sivuille, mutta eipäs vaan pääse, vaikka kirjotin kuvauksenkin. Ehkä sieltä saisi tukea enemmän...
Vatsan kipuilu
3
1087
Vastaukset
- 952309
ei minulla ainakaan ole kipuillut yhtään, ja olen (huomena =))rv 36. Lapset ei-identtiset ja painoa rv 33 oli 2.2 kg molemmilla, että "tavaraa" sen puolesta ihan reilusti. Itselläni vielä vanha leikkausarpi, joka aivan alussa tuntui että krinnnasi, mutta ei enää. Niin eikä yhtään raskausarpeakaan ole tullut (koputtaa puuta), noin normaalisti olen ihan normaalikokoinen. Onnea tuplista, tämä on lottovoitto..ainakin meille =)
- n_23
Mulla on ihan samanlaisia vatsakipuja ollut,tuntuu kun joku viiltelis sisältä päin puukolla.. ja nyt viimeaikoina TODELLA paljon enemmän kun tässä raskauden muina vaiheina... Jouduin yhtenä iltana soittamaan yöpäivystykseen sairaalaan ja kysymään, että mistä hitosta johtuu kun repii vatsaa ihan julmetusti, johtuu siitä kun kasvaa niin kauheeta vauhtia. Muutenkin voinut helteiden aikana todella huonosti, vaikeeta nukkua yöt ja päivät vielä enemmän tuskaa! Oon itse 2yksöisraskautta kokenut, ja kummankaan aikana ei ollut mitään tämmösiä oireita. Itselläni on vatsa nyt paljon isompi kun kummankaan edellisen aikana edes viimesillään :D Painoa tullut n,17kq lisää. Tsemppiä sulle hirveesti ja voimia siihen vatsakipuun! :)
- minävain...
Olipas tossa monta viikkoa että kivut ja vaivat jäi kokonaa... Mut nyt 30 1 alkoivat taas, aivan kauhea alavatsakipu.. siis juuri että revittäis paikkoja väkisin =( Ja toisena selkäkipu.. auh...
Vatsa on todellakin aivan kauhean suuri jo ny XD ja iso se on ollut ykkösiltäkin... painoarviot oli viime viikolla molemmilla n 1500g.. toisella alle ja toisella hitusen päälle... mutta suht samankokoisia... vatsaa en uskalla mitata enää ku parisen viikkoa sitten ympärys oli jo 107,5 cm \o/ ja elopainoa on tullut jo 22kg.... gauheeta... ykkösiltä ei tosiaan tullut noin paljoo.. tietty pääsi PIKKUSEN paremmin liikkumaan silloin...
Mut vielä vähä ku jakselis.. muuten kaikki hyvin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984