"When life gives you lemons, make lemonade", josta minun vapaa käännökseni suomeksi: "Jos elämä antaa sinulle sitruunoita, tee niistä simaa!"
Ootteko muuten huomanneet, että tuo englanninkielinen sananparsi: "When life gives you lemons, make lemonade" pitää hyvin paikkansa? Melkein kaikkea mitä elämä tuo tullessaan, voi joskus käyttää hyödykseen. Miettikääpä!
Kauriin lempparilausahduksia
6
1939
Vastaukset
- ....
tarkoittaa tietenkin sitä, että "kun tulee elämässä tulee vastoinkäymisiä, niin ne tulisi kääntää myötäkäymisiksi siten, että ottaisi niistä sen hyödyn, minkä ne tuovat tullessaan tai sen hyödyn, mitä ne voivat ehkä myös antaa ".
- käännös?
Minä hiton idiootteina sä pidät kaurissivun lukijoita.
- kääkssss
käännös? kirjoitti:
=)
- vänkkäräkänkkärä
käännös? kirjoitti:
Sua vartenhan mä vaan kirjoitan, siksi yritän mahdollisimman idioottimaisia ja lapsellisia, jotta säkin ymmärrät, nääs ;)
- ...nääs
vänkkäräkänkkärä kirjoitti:
Sua vartenhan mä vaan kirjoitan, siksi yritän mahdollisimman idioottimaisia ja lapsellisia, jotta säkin ymmärrät, nääs ;)
kommentti tamperelaiselta....
- miettien.
Ilman muuta pitää osata "käyttää hyödyksi",
ja vieläpä tarkasti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811405Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876