Mitä kaikkea pitää tehdä, jos hankkii maksupäätteen pankkikortti- ja visa electron -maksuja varten? Elisa ym. näkyvät myyvän kuukausimaksullista maksupäätettä, jossa on gprs-liittymä mukana. Hoituuko koko homma tätä kautta, vai pitääkö vielä erikseen tehdä sopimus Luottokunnan tai jonkun muun tahon kanssa? Luottokunnan sivuilla näkyi olevan hyvin seikkaperäinen kauppiassopimuskaavake ja mainittiin palvelun avausmaksuna 85 euroa, lisäksi jokaista maksua kohden tietty provisio.
Ymmärränkö asian ihan väärin, kun käsitän näin, että maksupäätteestä tehdään sopimus esim. Elisan kanssa, maksetaan tietty avausmaksu kuukausimaksu, ja lisäksi tehdään sopimus Luottokunnan kanssa maksujen tilittämisestä jne. ? Jos joku voisi asian vääntää rautalangasta, olisin hyvin kiitollinen :). (Ja pakko vielä mainita, että kyselen asiaa tässä vaiheessa ystävän puolesta, joka päätti aika pikavauhtia ryhtyä yrittäjäksi...)
Maksupääte?
4
751
Vastaukset
- ffffffff
Ota yhteyttä luonttokuntaan. Elisalta en mitään tilaisi, mutta jos tilaat siltä niin se on vain päätelaitteen toimittaja, joten luottokuntaan sun pitää tehdä sopimus. Voit ostaa myös päätelaitteen omaksi, niin ei tartte maksaa vuokraa, tosin vuokrahinnat on aika pieniä ja kuitenkin kuukaudessa lankeaa ne palvelimen toimintamaksut jota tulee että maksupääte toimii.
- kääk - ei osaa
Kiitos nopeasta vastauksesta! Tällä tavalla minäkin asian käsitin, pitää ohjeistaa ystävää huomenna - hän ei ihan tainnut olla asiasta selvillä, kun laskeskeli, ettei se korttikone nyt niin kalliiksi tule (pienimuotoista yrittämistä suunnittelee).
Itsellä on oman yrityksen perustaminen edessä aikaisintaan syksyn puolella, ja tarkoitus olisi mennä ennen sitä yrityskurssille siinä toivossa, että joku kertoisi tällaisia asioita _ennen_ kuin pistän nimiäni kovin moneen sopimukseen. Hyvä kai se niin on, että toisella riittää intoa ja on nopea toimissaan, kun itse tahtoo mieluummin harkita asiat kunnolla...:D - lökjlölö
kääk - ei osaa kirjoitti:
Kiitos nopeasta vastauksesta! Tällä tavalla minäkin asian käsitin, pitää ohjeistaa ystävää huomenna - hän ei ihan tainnut olla asiasta selvillä, kun laskeskeli, ettei se korttikone nyt niin kalliiksi tule (pienimuotoista yrittämistä suunnittelee).
Itsellä on oman yrityksen perustaminen edessä aikaisintaan syksyn puolella, ja tarkoitus olisi mennä ennen sitä yrityskurssille siinä toivossa, että joku kertoisi tällaisia asioita _ennen_ kuin pistän nimiäni kovin moneen sopimukseen. Hyvä kai se niin on, että toisella riittää intoa ja on nopea toimissaan, kun itse tahtoo mieluummin harkita asiat kunnolla...:DKäy omassa pankissasi, siellä hoituu sopimus pankkikorteista ja luottokunnan sopimus.
- Juuso_23
Jos joku teistä tarvitsee maksupääte, niin mulla on antaa. voitte soittaa suoraa numeroon 0453540734 ja keskustellaan asiasta. Olisin kiitollinen, jos joku ottais ton pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295534Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144114Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512860Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2871372Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601229
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971136Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2191134