Hei neuvokaas minua hieman!
Neuvolasta käskettiin itse varaamaan aika sokerirasitukseen. Tilaanko ajan laboratorioon vai minne? Neuvolan täti antoi minulle lapun, jossa on puhelinnumero ajanvarausta varten, mutta tuossa numerossa ei kukaan vastaa.. Neuvolan soittoaika alkaa vasta kahdeltatoista ja haluaisin varata ajan mahdollisimman nopeasti.
Miten te muut olette toimineet? :)
Lahden raskaana olevat / sokerirasitus
2
438
Vastaukset
- tammimamma
laittoiko neuvola lähetteen labraan? mun mielestä itse kävin vaan siellä yksi aamu kun neuvolasta laittoivat lähetteen. soitat päijät-neuvoon ja kysyt sieltä tai sitten tosiaan kysyt neuvolasta uudelleen. kaupunginsairaalan labrassa mulle tehtiin sokerirasitus johon joudun tämänkin kakkos raskauden alussa jo menemään. :)
- hyvinvointiohjaaja1
Tervehdys Kaikki Lahden Raksudesta kiinnotuneet tai raskaana olevat Naiset!! Nyt olisi osaanottamisen arvoinen kurssi tiedossa 9.11.13 klo 9.30-15.00 Kurssi raskaudesta.
Lauantai 9.11.2013 klo: 9.30 - 15.00
Lahden Ahkerasalissa, Takojankatu 3 15800 Lahti
75€ KURSSIMAKSU SISÄLTÄÄ:
• Opetusta Nature´s Sunshine laadukkaista ja turvallisista luonnon tuotteista vuodesta 1972.
• Kurssissa on kaksi osaa ennen raskautta ja raskauden jälkeen
• Käydään läpi tutkittuja tekniikoita joilla voit välttää raskauden jälkeistä vuotoa, nopeuttaa synnytystä, parantaa maidon tuotantoa, välttää raskausmyrkytyksiä, hoitaa kipua ilman lääkkeitä, vaihtoehtoja synnytykseen saada terveitä lapsia ja pysyä itse terveenä.
• Voisitko kuvitella saada orgasmin synnyttäessä? Oletko miettinyt kotisynnytystä? Miten se tapahtuu? Keinot, niksit sekä keskustelua...
• Lapsiparkin
• Saat kurssi materiaalin mukaasi
• Luontaistuotteista tehdyt välipala herkut. (Ilmoita jos sinulla on allergioita, niin otamme huomioon sen valmistuksessa)
Minja Zeus Hyvinvointiohjaaja -
Psykokinesiolgi harjoittelija ja
Nina Kärkkäinen Hyvinvointiohjaajaharjoittelija
041 725 47 40
[email protected]
www.nsp-suomi.org
http://hoitolamarja.blogspot.fi/
Ilmoittautuminen vaaditaan,muista ilmoittautua ennen 26.10.13 klo 16.00 mennessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä982023Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2861837Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3211654Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2011534- 301083
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931081- 511027
- 571004
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56998- 67964