...että jos aikoo tehdä juhannukseksi sahtia, niin olis syytä alkaa pikkuhiljaa tekemään että ehtii valmistua. Juhannusvihtojen tekoa kannattaa vielä pikkasen ootella..
Juhannuskelit tulee tänä vuonna olemaan helteiset, joten parikymmentä hukkuu mikäli eivät pysy pinnalla tavalla tai toisella. Eli aurinkorasvat ja veneilyliivit ostoslistalle.
Muistutanpa vaan
13
295
Vastaukset
- Meriläinen
Hiihaa, juhannuksena alkaa LOMA.
Jussin jälkeen risteilylle affenanmaan saaristoon.
Ja ihan ilman mitään päätä sekoittavia kemioita tai sahtia :)))))))))Otako jonkun kulkupelin mukaan ja tutustut saariin? Me kierreltiin viimevuonna Affenanmaata fillareilla. Kökar oli saarista mun suosikki :)
...kolme viikkoo lomaan, koita kestää. Viimenen duuniviikko ennen lomaa on paha, ei meinaa kulua millään Ü
Sulla on bueno reissu tiedossa. Ahvenanmaan saaristo on makee mesta, oltiin siellä viime kesänä, ja uusikskin mennään jossain vaiheessa elämää.Zone kirjoitti:
...kolme viikkoo lomaan, koita kestää. Viimenen duuniviikko ennen lomaa on paha, ei meinaa kulua millään Ü
Sulla on bueno reissu tiedossa. Ahvenanmaan saaristo on makee mesta, oltiin siellä viime kesänä, ja uusikskin mennään jossain vaiheessa elämää.mä ehdin ensin ;)
- Meriläinen
BonnieBonBon kirjoitti:
Otako jonkun kulkupelin mukaan ja tutustut saariin? Me kierreltiin viimevuonna Affenanmaata fillareilla. Kökar oli saarista mun suosikki :)
Kristina Cruisesin risteilylle lähden. Kolme yötä laivalla.
Rakastuin länsisuomen saaristoon kun käytiin systerin kanssa autolla siellä pari kolme kesää sitten.
Vaikka kaunistahan tääläkin kaakon saaristossa on mutta sinne pitää välillä päästä.
Nauvo oli musta kiva kylä sillä reissulla systerin kanssa. - Meriläinen
Zone kirjoitti:
Sulla on bueno reissu tiedossa. Ahvenanmaan saaristo on makee mesta, oltiin siellä viime kesänä, ja uusikskin mennään jossain vaiheessa elämää.Vaikeeta on ylen vaikeeta, mutta kestän kyllä kuin nainen :))
Lappi, ja nimenomaan käsivarren lappi ja länsi-saaristo on nyt mun juttuja.
Tosin kyllä kainuukin ja muu suomi, pohjanmaa ja kaikki on mielenkiintoisia.
Mutta nyt vetää länsisuomi. Meriläinen kirjoitti:
Vaikeeta on ylen vaikeeta, mutta kestän kyllä kuin nainen :))
Lappi, ja nimenomaan käsivarren lappi ja länsi-saaristo on nyt mun juttuja.
Tosin kyllä kainuukin ja muu suomi, pohjanmaa ja kaikki on mielenkiintoisia.
Mutta nyt vetää länsisuomi....en itse voi isommin kesälomaa pitää, mutta jos sitä jonain viikonloppuna johonkin lähettäs työtä karkuun. Vois vaikka Kantreilla poiketa jos saan ton Bonskun sinne innostumaan.Ü
- Meriläinen
Zone kirjoitti:
...en itse voi isommin kesälomaa pitää, mutta jos sitä jonain viikonloppuna johonkin lähettäs työtä karkuun. Vois vaikka Kantreilla poiketa jos saan ton Bonskun sinne innostumaan.Ü
Oikeen nätisti kun pyydät niin kyllä varmaan lähtee :))
ihan siinä aaton alla, saisitkos järjestettyä? vois sit kokkoa poltella turvallisin mielin :)
mutta paaaaaaljon vähemmällä selviää ostamalla laatikon kaljaa lähikaupasta! Sitäpaitsi sahti on ällöttävän makuista.
Zone kirjoitti:
Paljon vähemmällä pääsee, ja myös selviää, kun ostaa siwasta laatikon keppanaa.
kellarissa pulputtelee, mitenköhän siitä selviää ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232473Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531763Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111094Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2981044- 259982
- 146893
- 56864
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728