Muistutanpa vaan

...että jos aikoo tehdä juhannukseksi sahtia, niin olis syytä alkaa pikkuhiljaa tekemään että ehtii valmistua. Juhannusvihtojen tekoa kannattaa vielä pikkasen ootella..

Juhannuskelit tulee tänä vuonna olemaan helteiset, joten parikymmentä hukkuu mikäli eivät pysy pinnalla tavalla tai toisella. Eli aurinkorasvat ja veneilyliivit ostoslistalle.
13317
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Hiihaa, juhannuksena alkaa LOMA.
Jussin jälkeen risteilylle affenanmaan saaristoon.
Ja ihan ilman mitään päätä sekoittavia kemioita tai sahtia :)))))))))

Äänestä
  • Otako jonkun kulkupelin mukaan ja tutustut saariin? Me kierreltiin viimevuonna Affenanmaata fillareilla. Kökar oli saarista mun suosikki :)

Äänestä

• Aloittaja

...kolme viikkoo lomaan, koita kestää. Viimenen duuniviikko ennen lomaa on paha, ei meinaa kulua millään Ü

Sulla on bueno reissu tiedossa. Ahvenanmaan saaristo on makee mesta, oltiin siellä viime kesänä, ja uusikskin mennään jossain vaiheessa elämää.

Äänestä

• UPDATE_8648838 kirjoitti:

...kolme viikkoo lomaan, koita kestää. Viimenen duuniviikko ennen lomaa on paha, ei meinaa kulua millään Ü

Sulla on bueno reissu tiedossa. Ahvenanmaan saaristo on makee mesta, oltiin siellä viime kesänä, ja uusikskin mennään jossain vaiheessa elämää.

mä ehdin ensin ;)

Äänestä

• UPDATE_7820229 kirjoitti:

Otako jonkun kulkupelin mukaan ja tutustut saariin? Me kierreltiin viimevuonna Affenanmaata fillareilla. Kökar oli saarista mun suosikki :)

Kristina Cruisesin risteilylle lähden. Kolme yötä laivalla.
    Rakastuin länsisuomen saaristoon kun käytiin systerin kanssa autolla siellä pari kolme kesää sitten.
    Vaikka kaunistahan tääläkin kaakon saaristossa on mutta sinne pitää välillä päästä.
    Nauvo oli musta kiva kylä sillä reissulla systerin kanssa.

Äänestä

Vaikeeta on ylen vaikeeta, mutta kestän kyllä kuin nainen :))
    Lappi, ja nimenomaan käsivarren lappi ja länsi-saaristo on nyt mun juttuja.
    Tosin kyllä kainuukin ja muu suomi, pohjanmaa ja kaikki on mielenkiintoisia.
    Mutta nyt vetää länsisuomi.

Äänestä

• Aloittaja

Meriläinen kirjoitti:

Vaikeeta on ylen vaikeeta, mutta kestän kyllä kuin nainen :))
    Lappi, ja nimenomaan käsivarren lappi ja länsi-saaristo on nyt mun juttuja.
    Tosin kyllä kainuukin ja muu suomi, pohjanmaa ja kaikki on mielenkiintoisia.
    Mutta nyt vetää länsisuomi.

...en itse voi isommin kesälomaa pitää, mutta jos sitä jonain viikonloppuna johonkin lähettäs työtä karkuun. Vois vaikka Kantreilla poiketa jos saan ton Bonskun sinne innostumaan.Ü

Äänestä

...en itse voi isommin kesälomaa pitää, mutta jos sitä jonain viikonloppuna johonkin lähettäs työtä karkuun. Vois vaikka Kantreilla poiketa jos saan ton Bonskun sinne innostumaan.Ü

Oikeen nätisti kun pyydät niin kyllä varmaan lähtee :))

Äänestä

ihan siinä aaton alla, saisitkos järjestettyä? vois sit kokkoa poltella turvallisin mielin :)

Äänestä
  • Aloittaja

...niin sen saa helposti bensalla syttyyn Ü

Äänestä

mutta paaaaaaljon vähemmällä selviää ostamalla laatikon kaljaa lähikaupasta! Sitäpaitsi sahti on ällöttävän makuista.

Äänestä
  • Aloittaja

Paljon vähemmällä pääsee, ja myös selviää, kun ostaa siwasta laatikon keppanaa.

Äänestä

Paljon vähemmällä pääsee, ja myös selviää, kun ostaa siwasta laatikon keppanaa.

kellarissa pulputtelee, mitenköhän siitä selviää ;)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

UPDATE_8648838 kirjoitti:

...että jos aikoo tehdä juhannukseksi sahtia, niin olis syytä alkaa pikkuhiljaa tekemään että ehtii valmistua. Juhannusvihtojen tekoa kannattaa vielä pikkasen ootella..

Juhannuskelit tulee tänä vuonna olemaan helteiset, joten parikymmentä hukkuu mikäli eivät pysy pinnalla tavalla tai toisella. Eli aurinkorasvat ja veneilyliivit ostoslistalle.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu