normaali raskauksien jälkeen km

Caspariina

Hei sain viimeviikolla lääkkeellisen tyhjennyksen keskeytyneeseen keskenmenoon. Minulle olisi tullut kolmas toivottu lapsi. Kaksi edellistä raskautta sujunut aivan normaalisti ja tämä päätyi näin. Nyt haluaisin kuulla kokemuksia onko yleistä saada km normaali raskauksien jälkeen ja suurin pelkonihan on että joudun kokemaan saman uudestaan. Eli haluisin kuulla onko yleisempää saada ihan normaali raskaus kuin uusi km. Täähän on varmasti ihan idioottimainen kysymys, mutta kun vaivaa mieltä. Haluisin yrittää uudelleen, muttei tiedä uskaltaako. Ollut noita menetyksiä tänä vuonna jo ihan tarpeeksi.

3

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti kohta neljälle

mulla 3 onnistunutta raskautta,sen jälkeen 1 keskenmeno vajaa 7rv ja toisesta sen jälkeisestä kierrosta raskauduin uudestaan,nyt 11 0 eli eiköhän tämä mene hyvin loppuun asti myös :) rohkeasti vaan yrittämään uudestaan,jos huonosti käy niin sille ei valitettavasti voi mitään..mutta mitään ei voi saada jos ei uskalla yrittää.onnea matkaan sinulle,toivottavasti pian saat sen toivomasi pikkukolmosen :)

• Kyllähän keskenmenon jälkeen onnistunut raskaus on enemmän kuin todennäköinen jos alla on normaali raskaus. Mikään kysymys ei ole idioottimainen.

• liityjäseneksi

Mun ymmärtääkseni yksi keskenmeno ei hetkauta vielä riskiä puoleen eikä toiseen, mutta kaksi peräkkäistä keskenmenoa nostaa riskiä jonkin verran että seuraavakin menee kesken?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      9
      1862
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      118
      1176
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1175
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      973
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      235
      942
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      884
    7. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      763
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      756
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      699
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      663
    Aihe