Neitsyt = läheisriippuvainen

hiups

Olen usein ajatellut olevani pahasti läheisriippuvainen ja jotenkin olen nyt tajunnut, että minähän olen neitsyt. Lueskelin noita muita keskusteluja tuolla ja huomasin niin monia samankaltaisuuksia itsessäni ja muissa neitsyt-merkkisissä. Omituista. Mutta katsokaapa te muutkin, miten paljon samaa on neitsyessä ja läheisriippuvaisessa ihmisessä..

10

1680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NNaineN*

      Täällä sitten taas yksi Neitsyt, joka ei todellakaan ole läheisriippuvainen! Pitkä parisuhde päättyi hiljattain nimenomaan siksi, että tarvitsen omaa rauhaa enkä pidemmän päälle kestä ahdistumatta ihmistä, joka on koko ajan kyljessä kiinni joko fyysisesti tai henkisesti ja osoittaa kaikin tavoin, että tarvitsee minua "todella"... Minulle parisuhde on vuorovaikutusta, ei tarkertumista toiseen ja vastuun omasta onnellisuudesta sysäämistä toisen vastuulle.

      • Itsenäinen neitsyt

        Täälä Neitsyt nainen ei todellakaan pidä paikkansa läheisriippuvuudesta. Olen ollut 12vuotta omillani erotessani jopa muuttanut tänä aikana 5kertaa ja hoitanut lapset oikeastaan yksin isoiksi. Juuri sen takia olen vapaa koska miehet tarvii hyysäämistä jatkuvaa paikalla oloa. Haluan omaa ihanaa vapautta, ja aikaa, ja tykkään jopa käydä pailaamassa lähtien ihan yksin ja tullen yksin kotiin..tykkään käydä lenkillä yksin. Ahdistun jos pitää mennä jonku kanssa ja vielä määrättynä kellon lyömä'nä... Olen täydellisen itsenäinen::::
        Mitähän sulle on tapahtunut ettet uskalla irottautua mennä määrätä itseäsi se ei todellakaa neitsytnaisen se on yleisesti osa ihmisitä ei tohi mitään itsenäisesti ei se tarvii neitsytnaista tähän tarkotukseen... mietippä ja kohenna itsetuntoasi ehkä vika siinä... näen naisia ne ei työpaikallakaan ikinä ruokiksella ole lähe yksin minnekkää eri merkkejä hih... jos kynä vihko pitää hakea varastosta mennään porukalla


      • Waka Wanha
        Itsenäinen neitsyt kirjoitti:

        Täälä Neitsyt nainen ei todellakaan pidä paikkansa läheisriippuvuudesta. Olen ollut 12vuotta omillani erotessani jopa muuttanut tänä aikana 5kertaa ja hoitanut lapset oikeastaan yksin isoiksi. Juuri sen takia olen vapaa koska miehet tarvii hyysäämistä jatkuvaa paikalla oloa. Haluan omaa ihanaa vapautta, ja aikaa, ja tykkään jopa käydä pailaamassa lähtien ihan yksin ja tullen yksin kotiin..tykkään käydä lenkillä yksin. Ahdistun jos pitää mennä jonku kanssa ja vielä määrättynä kellon lyömä'nä... Olen täydellisen itsenäinen::::
        Mitähän sulle on tapahtunut ettet uskalla irottautua mennä määrätä itseäsi se ei todellakaa neitsytnaisen se on yleisesti osa ihmisitä ei tohi mitään itsenäisesti ei se tarvii neitsytnaista tähän tarkotukseen... mietippä ja kohenna itsetuntoasi ehkä vika siinä... näen naisia ne ei työpaikallakaan ikinä ruokiksella ole lähe yksin minnekkää eri merkkejä hih... jos kynä vihko pitää hakea varastosta mennään porukalla

        Sanoisin että Neitsyt on enemmän erakkoluonne kuin läheisriippuvainen. Todellakin.


      • omaani
        Waka Wanha kirjoitti:

        Sanoisin että Neitsyt on enemmän erakkoluonne kuin läheisriippuvainen. Todellakin.

        juu neitsytnainen etenkin rankkaa kaikki pois tieltä jos ei miellytä,neitsyt rakastaa ylikaiken vapautta eikä voi sietää takertujia,minä pääsin eroon rapumiehestä joka oli mustasukkainen narsisti ,enkä päivääkään ole katunut.
        Jotain on vialla jos neitsyt takertuu,ja todellakin rakastaa yksinoloa.....


      • bghvyt
        omaani kirjoitti:

        juu neitsytnainen etenkin rankkaa kaikki pois tieltä jos ei miellytä,neitsyt rakastaa ylikaiken vapautta eikä voi sietää takertujia,minä pääsin eroon rapumiehestä joka oli mustasukkainen narsisti ,enkä päivääkään ole katunut.
        Jotain on vialla jos neitsyt takertuu,ja todellakin rakastaa yksinoloa.....

        neitsyt mies ja en todellakaan ole läheisriippuvainen. En halua minuun takerrutaan, koska en itsekkään niin tee. Eron jälkeen pari pidempää suhdetta oli, mutta ne päättyivät tuohon koko ajan pakonomaiseen yhdessä oloon. Viihdyn omissa oloissanikin toisin ajoin esim viikon lopun omissa touhuissani. Edellisen naisystävän kanssa olisi kaikki mahdollinen pitänyt tehdä yhdessä, sellaisetkin jutut missä hänestä ei mitään apua ollut. Kyllä mitä minä neitsyt merkkejä tunnen muita niin hyvin viihtyvät omassa rauhassa, eli ovat suorastaan erakkoja mihin itsekkin tunnen aikaajoin viehtymystä.


      • mehehu
        bghvyt kirjoitti:

        neitsyt mies ja en todellakaan ole läheisriippuvainen. En halua minuun takerrutaan, koska en itsekkään niin tee. Eron jälkeen pari pidempää suhdetta oli, mutta ne päättyivät tuohon koko ajan pakonomaiseen yhdessä oloon. Viihdyn omissa oloissanikin toisin ajoin esim viikon lopun omissa touhuissani. Edellisen naisystävän kanssa olisi kaikki mahdollinen pitänyt tehdä yhdessä, sellaisetkin jutut missä hänestä ei mitään apua ollut. Kyllä mitä minä neitsyt merkkejä tunnen muita niin hyvin viihtyvät omassa rauhassa, eli ovat suorastaan erakkoja mihin itsekkin tunnen aikaajoin viehtymystä.

        minä kyllä olen huomannut olevani läheisriippuvainen, haluan tehdä kaikki asiat yhdessä jos olen rakastunut. mutta toisaalta nautin ja tarvitsen yksin oloa. siksi varmaan kaikki suhteeni loppuneetkin koska vaadin liikaa, vaikea myöntää kylläkin. toisaalta kärsin kun ei ole suhdetta, mutta olen kyllä erakkokin. eli taidan sitten olla vaikea luonne. töissäkin vihaan parityöskentelyä. yksin omassa rauhassa on mukavempi tehdä työtä koska en ole niin puhelias.


      • MasterZeromus
        omaani kirjoitti:

        juu neitsytnainen etenkin rankkaa kaikki pois tieltä jos ei miellytä,neitsyt rakastaa ylikaiken vapautta eikä voi sietää takertujia,minä pääsin eroon rapumiehestä joka oli mustasukkainen narsisti ,enkä päivääkään ole katunut.
        Jotain on vialla jos neitsyt takertuu,ja todellakin rakastaa yksinoloa.....

        Kyllä ne siinä rapumiehelle antautuu niinkuin jouskaritkin noi neitsyet. Rakentavaa moitetta saa olla ja suora sanaisuuttakin jos ensin harkitsee sanansa kahteen otteeseen. Narsisti? Kuningas Henry VIII tuli varmaan mieleen tuosta. Joo ja kyllä ne Nousu ja Kuumerkkikin vaikuttaa siihen kuinka riippuvainen on. Härällä varmasti omistaa kaverinsa kun taas esim Oinas tekijällä haluaa olla erittäin riippumaton. Tunteellinen aito riippuvuus koituu siitä kuinka paljon vettä chartissasi on vielä lisäksi.


    • meillä näin

      Itse neitsytmiehen kanssa 23v olleena (itse jousimies), olemme teinirakkaus, voin sanoa, et aika erakko ainakin toi mun mies on, toisaalta kun on nainen, jonka tietää seisovan tuulissa ja myrskyissä vierellä, ei irti päästä, mut kuitenkin tarvii omaa tilaa.
      Jatkuva kainalossa kyhnääminen ja romanttiset höpöttelyt voi unohtaa, mut toisaalta, itse ainakin kunnioitan hänen älyään ja kun kerran on sanonut rakastavansa..kyl hän kertoo kun ei enään rakasta ja rakkaus on kestänyt, eikä ihan pikkuseikkoihin ole kaatunut, ei kyllä isompiinkaan ;)
      ihan helpoin mies hän ei tosiaankaan ole, mut kai me jousimiehet tarvitaan "hieman" haastetita..hulluks täs tulee kyl viel :)
      ..niin ja seksi, se on toiminut aivan loistavasti vieläkin,uskomatonta, mut näin se vaan on, luovuutta ja tiettyä uteliaisuutta ainakin mun neitsytmiehes löytyy,sano muut mitä tahansa neitsyt-jousimies- yhdistelmästä :)

      • ^^

        just, ja sit anteeks pikku kirjoitusvirheet, mut kuka jaksaa aina täydellinen olla, en minä ainakaanmut eiköhän asia tullut selväks kuitenkin :)


    • aouieaghör

      Tuntemistani neitsyistä kukaan ei kyllä ole läheisriippuvainen, viihdymme parhaiten yksikseen tai korkeintaan pienessä porukassa. Rauha on kaikkein hienoin asia maailmassa, eikä meistä kukaan jaksa jatkuvaa kälätystä ja paapottamista sinne tänne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      263
      2501
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1997
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1258
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe