On..

..se erittäin kiva että kaverit on muka niin huolissaan ja vakuuttelee itelleen ettei mulla oo oikeesti mtn anoreksiaa ja NE HAUKKUU MUA EDELLEEN! ne haukkuu jos erehdyn syömään vähänkään mtn... Eli ne haluu oikeesti että mä vaan kuolisin... Plus ne kehuskelee miten vähän ne pystyy syömään ja jos erehdyt niiden nähden syömään edes pienen palan leipää tai jotain vastaavaa ni heti kuulet kuuluu se vakioteksti "Ei sulla mtn anoreksiaa oo tai muutakaa syömisongelmia kun tossa on niin ja niin paljon kaloreita..." Joo tosi kiva että ne haukkuu mua edelleen... Tein sen virheen kun erehdyin ikinä kertoon ongelmasta... Kaikki on mun kuvitelmaa ja enhän mä edes oo laiha.. En syö enää koskaan yhtään mitään ja kuolen ja kirjotan niille viestin et juu, eihän mulla ollu mtn. Kiitti tuesta ja haukkumisesta, URPOT!!! Lisäks kaverit muistuttaa koko ajan miten paljon missäkin on kaloreita, IHAN KUN EN ITE TIETÄIS! Ja kertoo miten ne juo vaan vettä kun siinä ei oo kaloreita ja sit mietitään et miten ihmeessä mä juon jtn sellasta missä on 2kcal tai joku vastaava määrä... En siis voi syödä tai juoda kavereiden nähden mitään... Ja sit ne valittaa siitäkin "Kyllä sun nyt jotain pitää..." ARGH!!! Vähän taas vihaan oikeesti itteeni... Ensin haukkuu mutsi, muistuttaa koko ajan, että aina kun oon käyny (asun ite helsingissä, äiti asuu toijalassa) niin oon aina syöny sen mielestä normaalisti. PAKKO! Jos en syö se keksii miljoonia tapoja millä se voi haukkua mua. Kuulen koko ajan miljoonia tarinoita mitä teen väärin.. Ja miten en liiku muka.. On se kiva että se tietää ja näkee toijalasta helsinkiin miten paljon liikun tai miten liikun..

Eli kiitti taas kaikille jotka pilasitte mun päivän... Tätä just halusinkin... Ja kohta mietitään miksei kukaan kuule musta enää, miksen haluu olla kenenkään kanssa tekemisissä... Kun teen kaiken väärin, oon vaan muka huomiohuora tai jotain vastaavaa...

3

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiemmintutustunut

Mikset kirjoita blogia tai päiväkirjaa? Ilmiselvästihän pyrit ainakin tunteitasi purkamaan näillä kirjoituksillasi, mutta jos et tosiaan kaipaa ollenkaan sympatiaa tai huomiota, niin miksi kirjoitat niitä tällaisille yleisille keskustelupalstoille?

Ei millään pahalla, ihan vain introspektiota sinulta kaipaisin.

• Blogia kirjottaisin muuten mut.. Se jää siihen et pelkään etten sit osaakkaan kirjottaa sitä ja se on sitten jäänyt siihen.. Ja päiväkirjaa kirjotan kyllä, mut jotenkin... ääh, en mä tiedä... se ei vaan tunnu samalta... Joten ehkä se olis sit sen blogin perustaminen edessä, kiitos rohkasusta.

• kilpsu kirjoitti:

Blogia kirjottaisin muuten mut.. Se jää siihen et pelkään etten sit osaakkaan kirjottaa sitä ja se on sitten jäänyt siihen.. Ja päiväkirjaa kirjotan kyllä, mut jotenkin... ääh, en mä tiedä... se ei vaan tunnu samalta... Joten ehkä se olis sit sen blogin perustaminen edessä, kiitos rohkasusta.

Sain vihdoin ja viimein perustettuu sen blogin... Joten nyt kaipailisin lukijoita, lukijoita jotka osaa kertoo mulle edes jotain suuntaa mihin suuntaan sitä voi kehittää vielä... Ja tiiän sit jo valmiiks et se on täysin paska, joten turha siitä valittaa mulle... http://yksininenkeiju.blogspot.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3151
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2901
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2709
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1807
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      971
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      819
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    Aihe