Auttakaa miten pääsisin eroo mustasukkaisuudesta. minä olen siis tyttö 21 v, poikaystäväni samanikäinen. Tämä on vähän naurettavaa, tiedän sen itsekin mutta en voi tunteilleni mitään. poikaystäväni ei ole koskaan antanut todellista aihetta olla mustis, tehnyt mitään tai esim pettänyt tai edes yrittänyt pettää. Muihin naisiinkohdistuvia kontakteja ei ole ollut. ja olen niin törkeen pienistä asioista mustasukkainen! Kadulla kun kävellään ja tulee omasta mielestäni kaunis ja seksikäs nainen vastaan niin yritän heti kiinnittää poikaystävän huomion itseeni, jottei hän huomaisi vastaantulijaa...saatan myös katsoa poikaystävääni, tarkkailla mihin hänen silmänsä katsovat sillä hetkellä kun tämä nainen tulee vastaan tai menee ohi. Muutaman kerran olen ollut varma siitä että PY katsoo tätä naista tai siis ainakin vilkaisee. Loukkaannun siitä ja tulee riitä kun PY kieltää tehneensä niin. hän ei koskaan tunnusta vaikka luotan omiin silmiini! näen jos hän katsoo!aina hän puolustautuu sanomalla katsoneensa tämän naisen takana olevia ihmisiä/maisemaa/julistetta jne eikä omien sanojensa mukaan ole edes huomannut kyseistä naista!
Olen mustasukkainen myös kaikesta (tosin hyvin vähäisestä) huomiosta jonka muut tytöt antavat PY:lleni. Olen heti sitä mieltä että PY haluaisi samaa mitä ehkä joku tyttö hänelle ehdottaa tai on vain tyytyväinen saamastaan huomiosta. PY:ni on myös hirveän kohtelias, tosin kummallekin sukupuolelle, sekin jua välillä häirii kun sen pitää tarjoutua/lähettää terveisiä/onnitella/moikata kaikki naiset läpi..kiltti voi olla ja kohtelias mutta ei tarvi tehdä sitä ihan niin vahvasti...Näen sillä tavalla että jokainen vastaantuleva tai kohdattu vähänkin nätimmän näköinen tyttö/nainen on uhka! :(
olen vain kateellinen oikeastaan kaikesta kanssakäymisestä, jota PY tekee toisten naisten kanssa...välillä jopa siskonsa kanssa. Tunnen itseni ulkopuoliseksi. heille on jotain mitä mulla ja PY:lläni ei ole...sisko on hänelle tärkeämpi kuin minä, hän tykkää siskostaan enemmän jne...MUKA! ajattelen minä..en sitte tiedä miten asianlaita oikeasti on.
ollaan siis kumpikin toisillemme ensimmäinen kumppani eikä kumpikaan oo pettäny. ärsyttävää vaan tuntea mustasukkaisuutta kaikesta, se on raskasta! elämä ois paljon helpompaa huolettomammin...oon vaan kai epävarma itsestäni..huono itseluottamus. tähän oon päätyny kun oon miettiny itseäni ja toimintatapaani...
POIS MINUSTA MUSTIS!
1
310
Vastaukset
- kiumynh
Hei! Minun ei tarvinukaan alkaa rustaamaan tänne omaa sepustustani kun luin ensin tuon sun kertomusen ja sehän oli kuin minun omasta kynästä!!! Eli samassa suossa ryvetään!!! Ei oo helppoo ei, tympäsee itseäkin oma ääliömäisyys. En tiedä kauan olette olleet yhdessä, mutta me olemme olleet mieheni kanssa jo 9v ja silti vieläkin suhteemme kärsii minun mustasukkaisesta käytöksestäni mikä on kyllä jo naurettavaa omastakin mielestä..
Mieheni ei ole koskaan ennen oikeasti antanut aihetta minulle mustasukkaisuuteen ja tuhannet riidat ollaan aiheesta riidelty ja meinattu erotaki mustasukkaisuuteni takia. Hän on sanonut ettei jaksa, kun aina epäilen häntä vaikkei ole antanut aihetta.
No sitten tapahtuikin mitä tapahtui: Löysin tietokoneen sivuhistoiasta naisten kuvia! Ja siitäkös riemu repesi!
Mies myönsi lopulta että oli katsellut koska häntä oli alkanut tympäsemään jatkuva epäilykseni ja kontroloimiseni ja kapinoi sitä vastaan, koska tunsi olevansa aivan alakynnessä ja tossun alla jatkuvan kontroloimiseni takia!!!!
Ehkä tuossa on järkeä?? ..ehkä vain selityksen makua, mene ja tiedä. Mutta olen nyt tajunnut (tai ainakin yritän tajuta..;) että tuollainen musasukkainen käytös syö suhdetta ja pahimmassa tapauksessa tuhoaa sen.
Kukaan ei voi toista omistaa ja yhdessä ollaan omasta tahdosta, ei pakosta..tuskin meidänkään miehemme olisi kanssamme jos muita naisia oikeasti haluaisivat.
Ja mitä niihin muihin naisiin tulee... nitä kun vain on kaikkialla, kauniita ja seksikkäitä naisia, joita miehemme näkevät väkisinkin..telkkarista, netistä, lehdistä, kadulla... niille emme voi mitään. (vaikka mieli tekisikin ampua kaikki itseä kauniimmat ämmät, heh;)
Ja mitä miehiin tulee...ne vaan on mitä on. Kaikki miehet reagoivat kauniisiin naisiin, toiset tekevät sen hienotunteisemmin tyttöystävän nähden, toiset avoimemmin. Eikä siinä aiassa mies vaihtamalla parane, luultavasti vain pahenee. Asian välttämiseksi olisi varminta ryhtyä lesboksi.
Mutta se on selvää, että vaikka meidänkin miehemme katsoisi jotain naista ja ehkä mielessänsä ajattelisi että onpa hyvännäköinen..niin ei se silti sitä tarkoita että nainen häntä muuten kiinnostaisi eikä varmasti minkäänsortin megabeibeä omaan kultaan vaihtaisi.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2315071Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182134Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast421322Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281111- 34880
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.110872- 188784