HENKISTÄ VÄKIVALTAA

Rakkautta ei oo

Tarvitsen rukousta. Mun kaikki suhteet epäonnistuu ja niissä on väkivaltaa, enimmäkseen henkistä, joka vielä pahempaa ku fyysinen. Olen uskossa, ja ollu naimisissa, ja sekin päätty lyhyeen ku hyvä sukulaiseni halus mieheni, joka myös on uskossa, ja meidän taru päätty siihen. sen jälkeen kaikki ketä oon tapaillu ovat tosi omistushaluisia ja mustasukkaisia, ja tämä mies, jonka kanssa nyt sitten olen ollut jo pari vuotta, on erittäin ongelmainen. Mä hyväsydämisenä tyttönä ajattelin et se muuttuu rakkaudenvoimasta, ja niin se itsekin uskoi, mut nyt siitä on alkanu tuleen esiin tosi sairaita piirteitä. Hänellä on huumausainemenneisyys, mutta nykyään juo vain alkoa. Olen rukoillu mut ei muutu, ei tapahu mitään. Tässä hänen tämän hetkinen käytöksensä:

1.) En saisi olla oikeastaan paljoakaan sukulaisteni kanssa tekemisissä
2.) En saa tekstailla, jo puhelimen näkeminen kädessäni saa hänet haastamaan riitaa, jolla ei ole loppua.
3.) En saisi käydä ravintolassa kavereiden kanssa, koska hänkään ei enää käy.
4.) Jatkuvaa yli menevää kuntoilua, ja mun pitää kans osallistua
5.) Vahtii syömisiäni, leivän syöminen hänen vieressään ärsyttää kuulemma lihoan
6.) Mun pitää siivota useita kertoja viikossa, jotta häntä ei ahdistaisi mun luonani. ( Asuntoni perusssiisti)
7.) Valittaa ettei mun talossa ole tarpeeksi kalliita esineitä, sisustuselementtejä. ( Olen opiskelija, ei varaa)
8.) Jos en vastaa heti tai jonkin ajan päästä hänen puheluihinsa tai tekstariin, raivoaa, huutomerkkejä, kirosanoja, epäilyjä mitä olen tehnyt.)
9.) Sängyssä mun pitäisi saada hänen mielensä mukainen orgasmi, entiset tyttöystävät ovat kuulemma huutaneet jalat levällään. ( Mä en aina ääntele kovaa) ( Ja saan orgasmin omalla tavalla)
10.) Hän nauraa orgasmilleni halveksuen " Olipa pieni, et sä osaa rentoutua? Yms. vastaavaa
11.) Jättää puhumatta joskus pitkiä aikoja, oli ollut exälleen vuoden sanomatta mitään.
12.) Ei anna seksiä, jos olen ollut alla päin tai jotenkin masentunu hänen käytöksensä takia, tai siivonnu tarpeeksi yms. syy voi olla moni
13.) Jättää joskus ottamatta yhteyttä, kun olen kuulemma niin vaikea ihminen
14.) Soittelee humalassa kamujensa kans, jotka haukkuvat mua
15.) Ei muista muka mokiaan
16.) Kun olen ollut sitten joskus viihteellä, haukkuu kuinka krapulaiselta ja karmealta näytän, et häntä oksettaa ajatuskin musta. Yms. vastaavaa
17.) kontrolloi milloin mistäkin
18.)jättää rakastelematta, syy minussa
19.) Lyö mun seiniä nyrkillä, jos joku risoo, hajotti oman ikkunansa, ovensa.
20.) En saisi pitää hametta, farkut sopivat paremmin ( Olen pieni ja sievä, kukaan ei ole haukkunu mun vartaloa)
21.) Puuttuu näkemiini uniin, en saisi nähdä painajaisia, raivoaa, huutaa, sanoo hulluks

Olen sairastunut kaikista suhteistani sekä rytmihäiriöihin, unettomuuteen, paniikkihäiriöön.

Kysynkin, haluaako Jumala tehä musta jonku hullun? Uskon, mut valoa ei näy, sitä ei näy, ei oo ikinä näkynykään.

11

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menetelmää

"Tarvitsen rukousta."

Tuskinpa vain.

"Olen rukoillu mut ei muutu, ei tapahu mitään."

Niinpä niin.

"Tässä hänen tämän hetkinen käytöksensä"

Olipa sen verran perusteellinen lista että katsoisin parhaaksi hankiutua eroon koko ukosta.

"Kysynkin, haluaako Jumala tehä musta jonku hullun?"

Paremminkin voit itse tehdä itsestäsi sellaisen jos vain odotat apua mielikuvitusolennoilta ryhtymättä itse mihinkään.

"Uskon, mut valoa ei näy, sitä ei näy, ei oo ikinä näkynykään."

Kannattaisikohan siis kokeilla jotakin muuta.

• Hallin Vanki

""Kysynkin, haluaako Jumala tehä musta jonku hullun? ""

Ei mitään syytä pelkoon. Jumala on satua ja höpötystä. Todisteita mistään muustakaan ei ole.

• Kirjoittelija2

tuo sama juttu oli kirjoitettu 11.5.2010 Seksuaalinen väkivalta -palstalle. Sait siellä 8 vastinetta ja mm. tällaisia vastauksia: "Lähde karkuun ja lujaa."- " Eroa ja hanki lähestymiskielto." - Jos suhteesta ei ole muuta kuin negatiivista kerrottavaa, niin eiköhän silloin liene viisainta tehdä noin kuin noissa viesteissä on sanottu. Itsehän kuitenkin parhaiten tiedät, mitä haluat, onko hankala ja raskas suhdekin sinusta parempi kuin ei suhdetta ollenkaan.

• Metsäm.

orgasmin näyttelemistäkään jaksa loputtomiin. Ja joskushan sadomasokismikin kyllästyttää. Käviskö välillä sellainen ihan sovinnainen pyhäkoulupoika, joka on ollut riparilla isosena?
        Sitä saa mitä tilaa. Olen Hallin Vangin kanssa siinä mielessä samaa mieltä, että sinua on huijattu.
        Mutta Jumala tahtoo ihan muuta.

• ##
        Metsäm. kirjoitti:

orgasmin näyttelemistäkään jaksa loputtomiin. Ja joskushan sadomasokismikin kyllästyttää. Käviskö välillä sellainen ihan sovinnainen pyhäkoulupoika, joka on ollut riparilla isosena?
        Sitä saa mitä tilaa. Olen Hallin Vangin kanssa siinä mielessä samaa mieltä, että sinua on huijattu.
        Mutta Jumala tahtoo ihan muuta.

Ei ne kiehdo.

• 33
        ## kirjoitti:

Ei ne kiehdo.

Ja nyt se on taas ihana.

• 90
        33 kirjoitti:

Ja nyt se on taas ihana.

vedetään ÖVERIT!
        Sitä paitsi mä uskon JUMALAAN.

• sopimusrukous

Jeesuksen nimessä, että Herra Jeesus sinut vapauttaisi vaikeasta tilanteestasi. Herra vastaa tahtonsa mukaan ja tavallaan ja ajallaan. Kiitä myös Herraa siitä, että vastaa. Jatkossa pyri välttämään huonoja naimasopimuksia, sillä koskaan ei uskovan kannata kantaa yhteistä iestä uskottoman kanssa, toki näin voi käydä, jos tulee uskoon avioliiton solmimisen jälkeen. Rauhaan on Herra meidät kutsunut, eikä huono edistä mitään hyvää vaan päinvastoin.

• rukoussirkka

Jumala tekee meille asioita mahdollisiksi, mutta jättää meille valinnan vapauden päättää ryhdymmekö toimiin. Vähän kuin Joosua joka seisoi Jordan virran itäpuolella ja hänen piti viedä kansa sen yli ja luvattuun maahan. "Menkää ja ottakaa maa jonka olen teille luvannut"

Järjestä itsesi irti ja tee se noudattaen varovaisuutta ja jos et saa avaimia takaisin niin lukkoon uusi sarjoitus ettei pääse sisälle omilla avaimillaan. Joku vanhempi mies, esim. oma isä olisi hyvä olla tukena silloin, kun teet asiat selväksi.

Rukoilen sen puolesta että Herra suojelisi pahalta ja kaikki menisi hyvin.

• ole uskossa, kun se juo ja kiroilee ja tämä paha henkil vaikutta hänessä. Hänen tulisi uudestisyntyä ja siloin tuli myös muutos käyttäytymiseen.
        Sinun olisi pitänyt raamatun ohjeen mukaan rukoilla itsellesi uskovainen mies ja mennä sen kanssa naimisiin, silloin Pyhä Henki vaikuttaisi siinä parisuhteessa.
        On niitä ongelmia uskovaistenkin suhteissa, mutta on se erilaista, kun Jeesus on sydämessä ja vaikuttaa rakkautta ja rauhaa.

• Mirka ....

JUMALA ON SATUA JA HÖPÖTYSTÄ.

JOS JOKU VÄITTÄÄ TOISIN NIIN PYYDÄ TODISTEITA. HÖPÖTYKSET EIVÄT OLE TODISTEITA EIVÄTKÄ NÄIN TODISTA YHTÄÄN MITÄÄN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3136
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2573
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2561
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2228
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      480
      1914
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1871
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1855
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1694
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1617
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1472
    Aihe