Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Koskisen mansikkatarha

Tietoa kaipaava

Kertoisko joku, missä Kuusaalla on Kalle Koskisen mansikkatarha? Puhelinluetteloista tai Googlesta ei löydy osoitetta.

18

6144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tentien varresta

      taitaa löytyä.mäkikylääkö lie.

    • mansikkaanamnam

      http://maps.google.com/maps?q=60.893212,26.55035&num=1&sll=37.0625,-95.677068&sspn=23.875,57.630033&ie=UTF8&ll=60.885779,26.561852&spn=0.067068,0.222988&z=13

      Jos ei tuohon kohtaan mennessä ole tullut vasemmalla puolella vastaan, niin jatka vielä pätkä etenpäin. Tie muuttuu soraksi muistaakseni ennenkun paikka tulee eteen.

      • Tietoa kaivannut

        Paljon kiitoksia vastauksista !!


      • Todella törkeää
        Tietoa kaivannut kirjoitti:

        Paljon kiitoksia vastauksista !!

        No älä ainakaan töihin sinne mene tai mansikoita kerämään mansikka sadon aikana!!!!!

        Todella törkeää käytöstä omistajilta!!!

        En syö enkä osta KOSKISEN MANSIKOITA. Ja en enää suosittele kyseistä puulaakia kenellekkään.


      • itse ostan
        Todella törkeää kirjoitti:

        No älä ainakaan töihin sinne mene tai mansikoita kerämään mansikka sadon aikana!!!!!

        Todella törkeää käytöstä omistajilta!!!

        En syö enkä osta KOSKISEN MANSIKOITA. Ja en enää suosittele kyseistä puulaakia kenellekkään.

        Pitääkö siellä tehdä töitä? TÖRKEÄÄ!


      • JM
        itse ostan kirjoitti:

        Pitääkö siellä tehdä töitä? TÖRKEÄÄ!

        Kyllä ovat minulle Koskisten marjat maistuneet vuosikymmenten ajan! Mukavan lupsakkaa väkeä ovat he! Polttopuutkin olen Kallelta talvisin ottanut, eikä valittamista siitäkään asiasta! Enpä ole muiden kuullut paikkaa haukkuvan joten liekkö peräti jaskan pauhantaa koko juttu?


      • Iha ite
        JM kirjoitti:

        Kyllä ovat minulle Koskisten marjat maistuneet vuosikymmenten ajan! Mukavan lupsakkaa väkeä ovat he! Polttopuutkin olen Kallelta talvisin ottanut, eikä valittamista siitäkään asiasta! Enpä ole muiden kuullut paikkaa haukkuvan joten liekkö peräti jaskan pauhantaa koko juttu?

        Kirjottanu kehujas!!!!


      • osasin
        Iha ite kirjoitti:

        Kirjottanu kehujas!!!!

        Itse uskoisin tuon tekstin kirjoitajan kirjoittaneen sen itse. Minä kirjoitin tämän itse ja olen tästä ylpeä.


      • Bluetoothi
        osasin kirjoitti:

        Itse uskoisin tuon tekstin kirjoitajan kirjoittaneen sen itse. Minä kirjoitin tämän itse ja olen tästä ylpeä.

        Lisävalaistusta Koskisen mansikkatilan sijaintiin en tuosta kylläkään löytänyt mutta ehkä sitä ei tässä haettukkaan,täytynee tyytyä mustikoihin.


      • mansikkaanamnam

      • Ei puuton
        JM kirjoitti:

        Kyllä ovat minulle Koskisten marjat maistuneet vuosikymmenten ajan! Mukavan lupsakkaa väkeä ovat he! Polttopuutkin olen Kallelta talvisin ottanut, eikä valittamista siitäkään asiasta! Enpä ole muiden kuullut paikkaa haukkuvan joten liekkö peräti jaskan pauhantaa koko juttu?

        NO Puita en ainakaan Kallelta ota kun ei ole ensimmäinenkään tilaus tullu vieläkään perille.


      • Mansikat muualta
        JM kirjoitti:

        Kyllä ovat minulle Koskisten marjat maistuneet vuosikymmenten ajan! Mukavan lupsakkaa väkeä ovat he! Polttopuutkin olen Kallelta talvisin ottanut, eikä valittamista siitäkään asiasta! Enpä ole muiden kuullut paikkaa haukkuvan joten liekkö peräti jaskan pauhantaa koko juttu?

        Itekkö oikein pulustus puheen laitoit.
        Juu niin on että sieltä ei kannata ostaa mitään

        Niinkuin vennamo aikoinaan sanoi" kyllä kansa tietää"


      • Blöö<><
        itse ostan kirjoitti:

        Pitääkö siellä tehdä töitä? TÖRKEÄÄ!

        Pitää töitä tehdä, aattele nyt!
        Ite olin siellä kesätöissä viime kesänä ja en ees työtodistusta saanu. Lupas laittaa kun lähin ja ei kuulunu. Laitoin viestiä perään ja ei ees vastannu siihen. Palkkaki oli alhanen verrattuna Rutille.

        En kyllä Koskiselle mee töihin, vaikka muualta en saiskaan kesätöitä.


    • mössiköitä

      ihan eetterin makusia

    • En osta

      No Nirvistentieltä löytyy ainakin yksi samanniminen mansikkakeisari.

    • mies k:koski

      Keräsin jokunen vuosi takaisin itselle mansikoita KO. tilalta minulle näyttivät paikan mistä aloitan siinä oli pientä pikkusormenpäänkokoisia mansikoita keräsin noin puolilitraa ja kävin maksamassa litrasta, ja sanoin nyt riittää. Enkä ole senkoommin mennyt enkä mene.

      • Sama kohtalo.

        Samoin kävi meille.
        Ja minusta on kaveri pikkasen töykeä ja epäasiallinen.
        Ja emme ole sen liikkeen mansikoita sen jälkeen kojuista eikä kaupoista ostettu.


    • kaikki tai ei mitään

      Blöölle Pyysitkö myös palkkatodistusta sen työtodistuksen mukana, viittaa siltä,että siellä maksetaan alipalkkaa. Sinuna en olisi jättänyt asiaa sikseen. Myös verottajakin olisi kiinostunut varmaan asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1380
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    6. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1267
    7. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe