Kalatmies xex

suff & suff

Kaksoset nainen tomiiko kemiat, yhteistä värinää ollut työpaikalla.
Olen seurustellut jousimiehen kanssa, mut ajattelin katsella muutakin.
Kokemuksia haluan olen aikansa menevä ja vähän villikin, onko kalatmies seikkailumielinen.
Olen kyllä välillä oikukas mutta haasteista pidän.

6

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks kala###

yritä kovasti vältellä kaloja älä ihmeessä sekaannu kaloihin miehin:) se ei ole seikkailumielinen eikä jaksa kaksosten luonteitta... ei kannata hukata kalojen kanssa aikaasi... kalat miehet ovat sankareita naisten henkisten kiduttamisesta... ne tekee naisesta aivan nolla...............:(

• eksynyt - polku

Todella pystyvät henkisesti kiduttamaan kumppanin, suhteen jälkeen on nainen todella ... nolla...:
        Uuutta suhdetta ei uskalla edes aloittaa, pelko että taas lytätään jää pysyväksi.
        Ainoa poikkeus jos löytää ihmisen joka arvostaa, siinäpä kysymys??

Pettäminen monen kanssa yhtäaikaa, sen kalamies taitaa. Toinen osapuoli ei kaikkea kestä.......!

• ...

kaverina...

• Kala-ukko

Kaksonen on luonteeltaan niin paljon erilainen, ettei Kala uskalla oikein luottaa häneen. Kala on hiljainen ja pidättyväinen ja Kaksonen on vilkas ja ulospäinsuuntautunut.
      Kaksonen pitkästyy Kalan seurassa ;))

• kalat N<3

entäs kalat nainen sopiiko hän kalat´miehelle kumppaaniksi??
        olen ihastunut yhteen hiljaan ihanaan kala mieheen, hän on niin ujo joudun ehkä itse tehdä aloitteen, ei haitta teen mielellääni jos rohkeus löytyy riittävästi!!
        kiitos:=)

• Kala-ukko
        kalat N<3 kirjoitti:

entäs kalat nainen sopiiko hän kalat´miehelle kumppaaniksi??
        olen ihastunut yhteen hiljaan ihanaan kala mieheen, hän on niin ujo joudun ehkä itse tehdä aloitteen, ei haitta teen mielellääni jos rohkeus löytyy riittävästi!!
        kiitos:=)

Kyllä he yhteen sopivat. On tunnetta ja herkkyyttä . . . niin ja intohimoa ;))) . . . Mutta, mutta . . . kokemuksesta tiedän, jos molemmille tulee vaikeuksia elämäntilanteeseen (esim. edellisen suhteen avioero) korostuu Kalan luonteen huonotpuolet!! Kumpikaan ei jaksa valaa uskoa ja aurinkoa suhteen jatkumiseen ja kehittymiseen. . . Tosin itse seurustelin Kalat naisen kanssa tilanteessa, jossa suhde oli jo ennalta tuhoon tuomittu, eikä se olisi onnistunut yhtään paremmin kenenkään muunkaan kanssa.
        Rohkaise Kalat-miestä niin löydätte yhdessä onnen ja rakkauden ;)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      223
      4111
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2593
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2325
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1298
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1037
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      913
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      896
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      891
    Aihe