Kalatmies xex

suff & suff

Kaksoset nainen tomiiko kemiat, yhteistä värinää ollut työpaikalla.
Olen seurustellut jousimiehen kanssa, mut ajattelin katsella muutakin.
Kokemuksia haluan olen aikansa menevä ja vähän villikin, onko kalatmies seikkailumielinen.
Olen kyllä välillä oikukas mutta haasteista pidän.

6

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks kala###

yritä kovasti vältellä kaloja älä ihmeessä sekaannu kaloihin miehin:) se ei ole seikkailumielinen eikä jaksa kaksosten luonteitta... ei kannata hukata kalojen kanssa aikaasi... kalat miehet ovat sankareita naisten henkisten kiduttamisesta... ne tekee naisesta aivan nolla...............:(

• eksynyt - polku

Todella pystyvät henkisesti kiduttamaan kumppanin, suhteen jälkeen on nainen todella ... nolla...:
        Uuutta suhdetta ei uskalla edes aloittaa, pelko että taas lytätään jää pysyväksi.
        Ainoa poikkeus jos löytää ihmisen joka arvostaa, siinäpä kysymys??

Pettäminen monen kanssa yhtäaikaa, sen kalamies taitaa. Toinen osapuoli ei kaikkea kestä.......!

• ...

kaverina...

• Kala-ukko

Kaksonen on luonteeltaan niin paljon erilainen, ettei Kala uskalla oikein luottaa häneen. Kala on hiljainen ja pidättyväinen ja Kaksonen on vilkas ja ulospäinsuuntautunut.
      Kaksonen pitkästyy Kalan seurassa ;))

• kalat N<3

entäs kalat nainen sopiiko hän kalat´miehelle kumppaaniksi??
        olen ihastunut yhteen hiljaan ihanaan kala mieheen, hän on niin ujo joudun ehkä itse tehdä aloitteen, ei haitta teen mielellääni jos rohkeus löytyy riittävästi!!
        kiitos:=)

• Kala-ukko
        kalat N<3 kirjoitti:

entäs kalat nainen sopiiko hän kalat´miehelle kumppaaniksi??
        olen ihastunut yhteen hiljaan ihanaan kala mieheen, hän on niin ujo joudun ehkä itse tehdä aloitteen, ei haitta teen mielellääni jos rohkeus löytyy riittävästi!!
        kiitos:=)

Kyllä he yhteen sopivat. On tunnetta ja herkkyyttä . . . niin ja intohimoa ;))) . . . Mutta, mutta . . . kokemuksesta tiedän, jos molemmille tulee vaikeuksia elämäntilanteeseen (esim. edellisen suhteen avioero) korostuu Kalan luonteen huonotpuolet!! Kumpikaan ei jaksa valaa uskoa ja aurinkoa suhteen jatkumiseen ja kehittymiseen. . . Tosin itse seurustelin Kalat naisen kanssa tilanteessa, jossa suhde oli jo ennalta tuhoon tuomittu, eikä se olisi onnistunut yhtään paremmin kenenkään muunkaan kanssa.
        Rohkaise Kalat-miestä niin löydätte yhdessä onnen ja rakkauden ;)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      183
      4020
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      200
      1980
    3. 132
      1604
    4. Luovutetaanko nainen?

En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1273
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      58
      969
    6. J-miehelle toivon

Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      74
      961
    7. Haluatko S

vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      922
    8. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      158
      907
    9. Tule mukaan

Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      884
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      75
      875
    Aihe