Tunteeko nainen miehen lauetessa. Eli siis tuntuuko kun mies tulee naisen sisälle ja penis ampuu mällit sisälle? Tuntuuko tämä hyvältä? Entäs kortsun kans? Tunteeko nainen tällöin miehen laukeamista?
Mies: Miltä tuntuu jos nainen esim jatkaa panemista, jos olet jo tullut?
naisille tulemisesta
14
1348
Vastaukset
- sikaköde
Sitä pitää naida pyllyyn, sitä se tarkoittaa.
Sinne se saa parhaat tunteet - mälläiliä suuhun
Laske naiselle mälli suuhun ja kysy " TULIKO" ?
http://www.findtubes.com/movies/145/1454744/amateur-douche-sperme/ - yhdentekevää
Mihenä veikkaisin että mällin roiskahdusta ei tunne. Ja vaikka tuntisi, niin mikä siitä tekisi hyvää?
Eiköhän nämä asiat käsitellä enmmänkin tunnetasolla, eikä todellisina fyysisinä tuntemuksina. - Nainen27**
Kyllä sen tuntee, kun mies tulee sisään, ja se tuntuu hyvältä! Tai siis kyllä se vähän riippuu siitä, kuinka voimallisesti mies tulee, tämä kai riippuu miehestä ja siitä kuinka kauan edellisestä kerrrasta on. Aina sitä ei huomaa. Kortsun kanssa ei oikein ole samaa fiilistä.
- Vastaukseni
En tunne mieheni laukeamista sisälläni, mutta huomaan sen kyllä vaivatta.
- nainen 32
Mä en ainakaan tunne miehen laukeamista muuten kuin sitte, kun ne mällit alkaa valua pimpasta ulos.
Tai siis kyllähän sen huomaa miehen liikehdinnästä, milloin lastinsa ampuu. Ainakin mun mies tekee loppuvaiheessa muutamia oikein syviä hitaita työntöjä ennen laukeamistaan ja yleensä työntää koko varrenmitallaan sisään ennen siemennystään.- siementää
Vaimo sanoo sen tuntevan kun ennen orgasmia alkaa kulli paisua ennen kuin se ruiskaa spermat sisälle. Mutta ei pelkkää sperman ruiskahdusta tunnista
- pienijapyöreä_
siementää kirjoitti:
Vaimo sanoo sen tuntevan kun ennen orgasmia alkaa kulli paisua ennen kuin se ruiskaa spermat sisälle. Mutta ei pelkkää sperman ruiskahdusta tunnista
Kyllä tunnen, kun penis sykkii rytmissä, sekä kortsun kanssa, että ilman. Jos on itse hirveästi täpinöissään, voi olla hankalaa tuntea sitä. :P
- siemeniä
pienijapyöreä_ kirjoitti:
Kyllä tunnen, kun penis sykkii rytmissä, sekä kortsun kanssa, että ilman. Jos on itse hirveästi täpinöissään, voi olla hankalaa tuntea sitä. :P
Samaa sanoo minun vaimo. Me teimme kerran sellaisen kokeen että nain takaapäin ja ääntä tai rytmiä ei saanut muuttaa ennen orgasmia, eli se tuli täysin yllätyksenä hänelle. Hän tuntee selvästi sykkeen, tuntee myös sen kun penis kovettuu ja paksunee ihan kivikovaksi juuri ennen ennenkuin sykintä alkaa. Ruiskahduksia ei tunne, mutta sykähdys tarkoittaa aina yhtä ruiskausta. Sperman tunnistaa siitä että pikapanossa tuntee pienen lämmön ja sen että emätin tulee hetkessä huomattavasti liukkaammaksi siitäkin huolimatta että hänen mukaansa hänen pillunsa valuu minun spermoja vielä seuraavanakin päivänä vaikka olisi yrittänyt valuttaa niitä pois rakastelun jälkeen.
- miehenä
miehenä vastaan, että panemisen jatkaminen tuntuu hyvin aralta, jos nalli on lentänyt jo.
- mgmfgngg
juu kerta laaki riittää samana päivänä kullille, aika kova rääkki kullille ejakulointi paneminiseen
- Hessu.
mgmfgngg kirjoitti:
juu kerta laaki riittää samana päivänä kullille, aika kova rääkki kullille ejakulointi paneminiseen
Menee jopa kuusi varvia päivässä.
Muutamaan kertaan olen jatkanut samalla kankeella toisen kierroksen välillä pois vetämättä.
Ei ole tarpeeksi urheilullista naista kohdalle osunut, että tietäisin sen oikean maksimi määrän. Luulen itse, että jos ihan täyden päivän panis, niin kahdeksan kertaa ehtisin lastin sisään laskea.
Löysään pilluun ei neljää lastia enempää irtoa, tarvii olla tunnokas pillu. Kerran kokeilin kolme tuntia viidettä satsia. Ei vaan lentänyt, kun oli aika löysä tavara.
- panojaana
Ennen miehen laukeamista tutuu kyllä kun mies kovenee entisestään, ja monesti laukeamisen jälkeen tuntuu selvästi kun penis sykkii, varsinkin jos mies työntää syvään lauetessaan eikä työntele enää, ja tuntuu nauttivan paljon. Ainakin oma mieskaveri alkaa yhdynnän hitaasti ennen kuin on ihan täysin kova, ja tykkää joko hidastaa lopussa tai useimmiten vain painaa kovempaa, mutta viimeset työnnöt ovat aika syviä ja voimallisia :)
Ja tietysti tuntee, kun mies pehmenee vähän laukeamisen jälkeen, jos vielä siinä vaiheessa sisällä on.
Ei ole eroa onko kumia vai ei.
Ja vaikka se ei erityisesti tunnukaan, nautin kyllä kovasti kun mies laukeaa sisään, kivikovasta on kiva nauttia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302836- 1432696
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162153Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161781450Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951214Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381138