Vaippafetissi/ABDL

distress81

Moiks vaan

Ärsyttää vähän kun tää on vielä näin vaiettu fetissi, vaikka viimeisen kymmenen vuoden aikana ainakin netin perusteella levinnyt huomattavasti. Jospa sais asiallista kirjoittelua tästä viimein? Kertokaa juttuja ja kokemuksia, tytöt ja pojat, etenkin jos olette vasta löytäneet tämän puolen itsestänne. Itse en juurikaan tunne harrastajia, paitsi netin kautta tiedän muutamia. Eniten oikeastaan ihmetyttänyt se miksi tämä on yleisempää pojilla kuin tytöillä, ja onko tosiaan niin? Ehkä joku tyttö voisi valaista asiaa?

12

4402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sigmundi

      On universaalisti tunnustettu tosiasia, että naisilla on vähemmän fetissejä kuin miehillä - tai klassisen psykoterapian tulkinnan mukaan ei jopa ollenkaan. Jokainen voi asian ihan helposti itsekin todeta lukemalla näitä esimerkiksi näitä tai muita aihepiiriä koskettavia keskusteluja.

    • Windeljunge

      En ole tyttö, mutta väittäisin näin miespuolisesta näkökulmasta, että syy fetissin yleisyyteen pojilla on ulkoiset sukuelimet. Vaippa nimittäin muotoutuu varsinkin märkänä varsin mukavasti kikkelin ympärille ja puristaa esim. kävellessä juuri sopivista paikoista. Lisäksi pissan ruiskuttelu vaippaan tuntuu erittäin miellyttävältä, joten erektiohan siitä syntyy melkein väkisin, ja positiivinen takaisinkytkentä on valmis: vaippa reisien välissä - puristaa mukavasti - pissaliraus vaippaan tuntuu vieläkin mukavammalta - erektio - hierotaanpa sitä hieman - kylläpäs tuntuukin kivalta - hierotaan vielä - oooooooo, siis iso O - nyt ruiskahti vaippaan jotakin muutakin kuin pissaa.... ;) Ja näin homma täytyy viimeistään seuraavana päivänä ottaa uusiksi, jolloin kytkentä entisestää vahvistuu ja pikku hiljaa fetissi alkaa muotoutumaan.

      Lisäksi netistä löytyy nykyään helposti eroottisia vaippakuvia ja foorumeilta hengenheimolaisia, joten se on siinä... 8)

      • Anonyymi

        Juuri noinhan se menee. Vaipat antavat myös mahtavan turvallisuuden tunteen, samoin kuin kumisaappaat ja kunnon kurahousut. Mitä enemmän niitä käyttää sen vahvemmaksi tunne voimistuu. Tälläkin hetkellä täysi varustus päällä ja vaippa märkä ja painava ja puristaa ihanasti, lisää tällaista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noinhan se menee. Vaipat antavat myös mahtavan turvallisuuden tunteen, samoin kuin kumisaappaat ja kunnon kurahousut. Mitä enemmän niitä käyttää sen vahvemmaksi tunne voimistuu. Tälläkin hetkellä täysi varustus päällä ja vaippa märkä ja painava ja puristaa ihanasti, lisää tällaista!

        Jatkoa vielä siitä miten kaikki alkoi. Pienenä poikana olin kova kastelemaan öisin joten minut pakotettiin käyttämään vaippoja ja muovihousuja yöllä. Ja aamulla jos oli vähänkin pilvistä kun piti kouluun lähteä niin äiti käski laittamaan kumisaappaat ja sadetakin ja kurahousut piti ottaa reppuun mukaan. Usein kävi niin että kävelin kouluun auringonpaisteessa kumisaappaat jalassa ja sadetakki päällä reppu selässä. Minua kutsuttiin koulussa kumppariksi kun minulla oli lähes aina kumisaappaat jalassa. Tämä tuntui toisaalta nöyryyttävältä mutta jotenkin hyvällä tavalla. Kumisaappaat olivat isot Kontiot koska kun pojalle kerran ostettiin uudet kumisaappaat niin niissä piti olla reilusti kasvuvaraa. Sen verran kalliitkin taisivat olla että äiti määräsi tiukkaan sävyyn että niitä kans sitten käytetään. Sadetakki ja henkselihousut olivat keltaiset Rukan. Koulun jälkeen leikittiin kavereitten kanssa ulkona ja varmaan kaikilla oli kumisaappaat ja kuravaatteet vähän sään mukaan. Kerran ehdotin äitille että voisin laittaa vaipat ja muovihousut myös ulos. Selitin että olisi paljon helpompaa kun on kurahousut ja kaikki niin niitten kanssa olisi hankala lähteä vessaan. Äiti aluksi vähän ihmetteli mutta totesi sitten että sehän on hyvä idea. Tästä innostuin käyttämään vaippoja milloin milläkin tekosyyllä.
        Myöhemmin mopoikäisenä oli mahtava ajella kun sadeasu ja kumisaappaat kiiltelivät märkinä ja mopon tärinä sai lastin lentämään vaippoihin. Tässä näin aluksi vähän tarinaa vaippailusta, olisi kiva kuulla myös muiden tarinoita. Taitaa olla vaipan vaihdon aika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa vielä siitä miten kaikki alkoi. Pienenä poikana olin kova kastelemaan öisin joten minut pakotettiin käyttämään vaippoja ja muovihousuja yöllä. Ja aamulla jos oli vähänkin pilvistä kun piti kouluun lähteä niin äiti käski laittamaan kumisaappaat ja sadetakin ja kurahousut piti ottaa reppuun mukaan. Usein kävi niin että kävelin kouluun auringonpaisteessa kumisaappaat jalassa ja sadetakki päällä reppu selässä. Minua kutsuttiin koulussa kumppariksi kun minulla oli lähes aina kumisaappaat jalassa. Tämä tuntui toisaalta nöyryyttävältä mutta jotenkin hyvällä tavalla. Kumisaappaat olivat isot Kontiot koska kun pojalle kerran ostettiin uudet kumisaappaat niin niissä piti olla reilusti kasvuvaraa. Sen verran kalliitkin taisivat olla että äiti määräsi tiukkaan sävyyn että niitä kans sitten käytetään. Sadetakki ja henkselihousut olivat keltaiset Rukan. Koulun jälkeen leikittiin kavereitten kanssa ulkona ja varmaan kaikilla oli kumisaappaat ja kuravaatteet vähän sään mukaan. Kerran ehdotin äitille että voisin laittaa vaipat ja muovihousut myös ulos. Selitin että olisi paljon helpompaa kun on kurahousut ja kaikki niin niitten kanssa olisi hankala lähteä vessaan. Äiti aluksi vähän ihmetteli mutta totesi sitten että sehän on hyvä idea. Tästä innostuin käyttämään vaippoja milloin milläkin tekosyyllä.
        Myöhemmin mopoikäisenä oli mahtava ajella kun sadeasu ja kumisaappaat kiiltelivät märkinä ja mopon tärinä sai lastin lentämään vaippoihin. Tässä näin aluksi vähän tarinaa vaippailusta, olisi kiva kuulla myös muiden tarinoita. Taitaa olla vaipan vaihdon aika!

        Yökastelu loppui noin 11 vuoden iässä mutta siitä eteenpäin vaippoja käytettiin minulla nöyryyttävää rangaistuksena. Kun olin töppäilyt tai koulusta tuli huonoja numeroita niin illalla seurasi ankara piiskaus koko perheen nähden. Piiskauksen jälkeen äiti puki minulle vaipat ja muovihousut ja komensi sänkyyn. Joskus piiskauksen aikana tai vaippoja pukiessa kulli nosti päätään jolloin äiti läimäytti sitä pari kertaa todella lujaa ja tunki sen vaippoihin ja veti muovihousut voimalla ylös. Kaikkein nöyryyttävintä oli kun isosisko oli aina näkemässä. Jotenkin nautin tästä rangaistuksesta ja vaippoja käytin muutenkin milloin minkäkin tekosyyn nojalla.
        Kumisaappaita ja sadetakkia käytin koulussa jatkuvasti, ne tuntuivat niin mukavilta että pidin niitä lopulta ihan lukioajan loppuun asti. Me 60 ja 70 lukujen lapset ja nuoret tottelimme mitä kotona sanottiin ja onneksi silloin ei ollut mitään goretexejä vaan lähes kaikilla oli kunnon kumisaappaat ja sadevaatteet.
        Armeijan jälkeen muutin omilleni ja sain touhuta vapaasti, hommasin vaippoja, muovihousuja ja uudet Kontio kumisaappaat sekä uudet sadevaatteet. Pari naispuolista onnistuin pelottamaan tiehensä kun menin kertomaan harrastuksestani. Nykyiselle vaimolleni en ole kertonut, mutta kerran ostin hänelle lahjaksi mustat Kontiot nähdäkseni mitä hän sanoo. Kovasti kiitteli ja käyttääkin niitä mutta ei sen enempää. Hän on paljon menossa joten minä voin rauhassa harrastaa miesluolassani. Tässä minun tarinani, kertokaapa omanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yökastelu loppui noin 11 vuoden iässä mutta siitä eteenpäin vaippoja käytettiin minulla nöyryyttävää rangaistuksena. Kun olin töppäilyt tai koulusta tuli huonoja numeroita niin illalla seurasi ankara piiskaus koko perheen nähden. Piiskauksen jälkeen äiti puki minulle vaipat ja muovihousut ja komensi sänkyyn. Joskus piiskauksen aikana tai vaippoja pukiessa kulli nosti päätään jolloin äiti läimäytti sitä pari kertaa todella lujaa ja tunki sen vaippoihin ja veti muovihousut voimalla ylös. Kaikkein nöyryyttävintä oli kun isosisko oli aina näkemässä. Jotenkin nautin tästä rangaistuksesta ja vaippoja käytin muutenkin milloin minkäkin tekosyyn nojalla.
        Kumisaappaita ja sadetakkia käytin koulussa jatkuvasti, ne tuntuivat niin mukavilta että pidin niitä lopulta ihan lukioajan loppuun asti. Me 60 ja 70 lukujen lapset ja nuoret tottelimme mitä kotona sanottiin ja onneksi silloin ei ollut mitään goretexejä vaan lähes kaikilla oli kunnon kumisaappaat ja sadevaatteet.
        Armeijan jälkeen muutin omilleni ja sain touhuta vapaasti, hommasin vaippoja, muovihousuja ja uudet Kontio kumisaappaat sekä uudet sadevaatteet. Pari naispuolista onnistuin pelottamaan tiehensä kun menin kertomaan harrastuksestani. Nykyiselle vaimolleni en ole kertonut, mutta kerran ostin hänelle lahjaksi mustat Kontiot nähdäkseni mitä hän sanoo. Kovasti kiitteli ja käyttääkin niitä mutta ei sen enempää. Hän on paljon menossa joten minä voin rauhassa harrastaa miesluolassani. Tässä minun tarinani, kertokaapa omanne.

        Vielä hieman tuosta iltaisesta piiskauksesta. Joskus kun olin ollut todella hankala niin minulle laitettiin vaippojen ja muovihousujen lisäksi vielä kurahousut pyjaman päälle ja komennettiin nälkäisenä . nukkumaan. Aamulla olin ruokapöydässä kurahousuissa ja vaipoissa ja vasta syömisen jälkeen pesulle mennessä sain ottaa ne pois. Kouluun lähtiessä minua aina komennettiin laittamaan kumisaappaat ja sadetakki . Isosiskoa ei koskaan komennettu vaan hän laittoi saappaat ja sadetakin kiltisti aina kun ilma vähänkin näytti huonolta. Hänellä oli pitkät valkoiset naisten kumisaappaat ja punainen sadetakki. Isosisko välillä uhkaili että hän kertoo kavereilleen vaipparangaistuksistani, ilmeisesti ei kuitenkaan kertonut. Tässäpä taas tarinaa, onko muilla vastaavia lapsuuden ja nuoruuden muistoja?


    • Veneilijä.

      ns. kroonikkovaipat ovat ne parhaat. Noita isoja aikuisten vaippoja kuluu iso paketti vuodessa.

      Vietävä kun veneen dieselin äljypohjassa on pientä hiushalkeamaa ja hiven öljyä valuu. Menisi muuten moottorin pohjakaukaloon ja sitten olisi kova puhdistus, mutta nuo vaipat ovat hyvä ratkaisu. Öljy tippuu ja imeytyy hyvin niihin ja sitten nuo vaipat ovat mitä parhainta roskakasan sytykettä.

      • kkkkääääppppååå

        toivottavasti se rutkus leikkaa kiinni.


      • Suomalainenteini

        Suomi on kyllä siitä ihan outo maa, kun kaikki fetissi toiminta ja kaikki fanitukset.
        Esim. Bronit, Furryt ja sitten nää muut.
        Kaikesta vaijetaan. Ja jos vaikka haluaisi helposti jotain siihen liittyvää fanikamaa.
        Niin pitää tilaa ulkomailta. Ja kun viel lukee et muual maailmassa. Fetisseilläkin on ihan omia sellasia kerhoja, jossa ryhmässä tehdään sitä mistä tykkää. Kuten Pet-,Ponyplay tai sitten tämä vaippa fetissi.
        Suomen pitäisi uskaltaa vähän enemmän.

        Ja itsekkin olen ollut tämän vaippa fetiksen uhri jo noin vuoden. Ja kaikki alkoi yhden hypnoosi videon katsomisesta. Ainakin uskon.
        Menny jopa niin kiinnostavaksi et on alkanu tilailee kaikenlaisia oheistuotteita. Eikä se auta jos on monta fetismiä samaan aikaan. Niin kyll sitä krääsää kertyy.
        Ja ei en ole kertonut kellekkään läheiselle mistään fetisseitäni. Sillä se vaatii aika paljon uskallusta. Mut jos joskus sen teen niin ois mukava ja turvallinen olo. Ja jos sais se leikkimään vielä mukana niin fantasia on auki.

        Tiedän olen outo, mutta uniikki tapaus XD


      • Et ole todellakaan mikään outo, koska fetissejä on vaikka kuinka paljon. Olin eturauhassyöpäleikkauksen jälkeen vaipoissa monta kuukautta, eikä se kyllä ollut mitään kivaa. Odota, kun pääset seitsemänkymppiseksi.


    • kiva harrastus

    • Anonyymi

      Olemme yli 70v pariskunta. Minä olin joskus aikoja sitten eturahasen höyläyksessä ja sen jälkeen veri valui pari kuukautta ja sen jälkee pissat tuli miten sattui. Ja myöhemmin tuli muu vaiva, jonka takia valuminen muuttui entistä epämääräisemmäksi. Vaimolla taas omat vaivansa. minkä takia käytti vaippaa. Ensialkuun ,oöemmat käytimme vähän niinkuin salaa toisiltamme, vaikka oli se tiedossa, mutta myöhemmin aloimme tilata yhteisiä paketteja vaippoja. Ja nykyisin kuljeskelemme kotosalla vaipoissa ja vahdamme toisiltamme vaippoja, kun se teippivaipan laitto on olevinaan niin hankalaa. Olemme tehneet vaippojen käytöstä hauskaa, kun se kuitenkin on "pakollista"

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3631
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2621
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      130
      1967
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1713
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1127
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      53
      1118
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1026
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      946
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      935
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      884
    Aihe