Mistäkähän voisi ostaa jos vanhentuneen Macromedia Flash 8 Pro(nykyään Adobe) ohjelman? Tuntuu että kaikki vanhat ohjelmat on kadonnut kuin tuhka tuuleen, uusi CS5 on niin kallis ettei fyrkat riitä.
Lisäkyssärinä kysyisin myös että saako toisen omistamalla ohjelmalla tehdä rahaduunia jos hän sallii ohjelman käytön? Auttakaa viisaat, pliis.
-Marika-
pulmien pulma, auttaka naista hädässä?
2
290
Vastaukset
- 30
Lisäkyssäriisi tyhjentävä vastaus löytynee ohjelman EULAsta, tosin ihmettelisin jos siinä moinen sallittaisiin.
- jbik öhi nöhinö
Ite olen ostellut paljon ohjelmia Huuto.netistä. Samaten keltaisessa pörssisä on ajoittain jotain. Mulla kun on vanhat koneet, mulle käy vanhat ohjelmat. En nyt muista, paljonko itse maksoin Flashista, alle satasen kuitenin. Muistaakseni huuto. netistä. Iteasiassa ei mulla taida nyt olla käytössä yhtään uutena ostettua ohjelmaa, kaikki olen keräillyt siltä täältä. Pitäis kone uusia, sitten pitää kai alkaa itekkin katteleen uudempia softia jostain.
Ebayssa on paljon ohjelmia, kaverit ostaneet sieltä muutamia kertoja. Siellä tuntuis olevan halvenpaa. Ja jotkut tietsikkaliikkeet myy kans vanhoja ohjelmia. Jonkin Dreamweaverin ostin jostain laarista halvalla.
Että liikkuu niitä, paas katellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268