Astran ja Hotbird kanavatarjonta?

kanavahaku

laitoin joku aika sitten tuollaisen peilin jolta näkyy astran ja hotbirdin kanavat, paljon seassa maksullisia kanavia/ joissa ei ole singaalia, mutta mitä hyviä ilmaiskanavia noilta astralta ja hotbird satelliiteilta näkyy?

13

3416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .................
    • kanavista ymmällään

System Encryption = F?

Nuoko näkyy ilmaiseksi ilman mitään kortteja?

• freesattia

Suurin osa näkyy,mutta nuo tiedot on jo vanhoja,Astralta on poistunut monta kanavaa tai ei näy Suomessa,Hot birdillä on paljon samoja mitkä näkyy vieläkin,eikun vain lautasta virittelemään.

• tietämätön

Monta kanavaa näkyy astran ja hotbirdin satelliittien kautta? 100? 200?

• freesattia

Noin 300-500 kanavaa ,karkea arvio,Hot Birdillä paljon Arabi kanavia,Venäjältä,Italiasta,Afrikasta,tulis pitkä luettelo,Astralla on paremmat kanavat kyllä,Eurosport1,deutshland,rtl -formulat,siinä aluksi.

• Satellite man
        freesattia kirjoitti:

Noin 300-500 kanavaa ,karkea arvio,Hot Birdillä paljon Arabi kanavia,Venäjältä,Italiasta,Afrikasta,tulis pitkä luettelo,Astralla on paremmat kanavat kyllä,Eurosport1,deutshland,rtl -formulat,siinä aluksi.

Tämän mukaan niitä pitäis näkyä toista tuhatta?!?

http://www.easyasennus.fi/yksityisille/satelliittipaketti/satelliittikanavat

• freesatti

• kkfbfkfkfkfllfkflclf
        freesatti kirjoitti:

Niin pitäisi näkyä mutta signaali ei ole paras mahdollinen minun omissa laitteissa,muutama puu pitäisi kaataa että oma hommansa siinäkin on,asentajat ei kaada puita.(Hot bird)

Joo, meillä asentaja kaatoi puunkin. Se tuli laittamaan antennia ja totesi että yksi puu on edessä. Totesin että ei ole kauaa ja hain sisältä moottorisahan. En tiedä vaikuttiko parin promillen humalatilani vai mikä, mutta asentaja naama kalpeana, että josko hän kuitenkin kaataisi sen. Ja kaatoi.
        Paikka kyllä sellainen että minkään päälle se ei olisi voinut kaatua, joten olisin sen itsekin nurin saanut.

• Toinen miettijä

Paljos ilmaisia hd kanavia?

• 6+11=16

Mulla näkyy yli 1000 kanavaa joista kymmeniä hd kanavia.

• sat rookie 92

Kuinkas usein kanavahaku kannattaa suorittaa ts tuleeko kanavia mitenkä lisää vuoden aikana? Suosikkilistat varmaan nollautuu boksissa kun boksissa kanavahaun myötä?

• urheiluhullu

Näkyykö joltain ilmaiskanavalta jalkapallon mestareidenliigaa? (astra&hotbird)

• freesatti

Astralta näkyy muistaakseni Saksalais joukkueiden otteluita,(Das Erste,ZDF)kanavilta,nää molemmat kanavat kyllä löytyy myös Hot Birdiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe